Asuntojen ostajat jättävät nyt tarjouksia joita välittäjä kuvaa"törkeiksi"
Kertoo päivän hesari. Ostajat tarjoavat jopa -20% pyyntihinnasta. Eikö se ole aika hyvä tarjous?
Kommentit (22)
kiitos persut nyt voi ostaa omistusasunnos. Ai sori, millä rahalla työtön asunnon ostaisi
Vierailija kirjoitti:
kiitos persut nyt voi ostaa omistusasunnos. Ai sori, millä rahalla työtön asunnon ostaisi
Miksi työttömän kuuluisi saada ostaa asunto?
Voi varautua 80% tarjouksiin laittamalla hintaan 25% lisää, niin saa edelleen haluamansa täyden 100%.
Hesulilaiset luulevat liikaa kämpistänsä
Omakotitaloissa pyynnöt hirveän korkeat, epärealistiset joten en hämmästy tästä uutisesta
Juhana sano joka vuosi että ensi vuonna hinnat nousee
Nyt kun taas tuli uusia heikennyksiä työehtoihin, niin kohta voi olla tyytyväinen, että saa edes jonkun tarjouksen.
Ainahan näitä opportunisteja on. Isäni omistaa kiinteistön ja vaikkei se ole ollut myynnissä, aina silloin tällöin joku koputtaa ovelle tarjoten "avokätistä" summaa. Yleensä summa on luokkaa 100 000 euroa. Viime vuonna isä pyysi kiinteistövälittäjältä vihdoin arvion, joka oli 300 000 euroa. Saahan sitä tarjota, mutta myyjän ei ole pakko myydä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan näitä opportunisteja on. Isäni omistaa kiinteistön ja vaikkei se ole ollut myynnissä, aina silloin tällöin joku koputtaa ovelle tarjoten "avokätistä" summaa. Yleensä summa on luokkaa 100 000 euroa. Viime vuonna isä pyysi kiinteistövälittäjältä vihdoin arvion, joka oli 300 000 euroa. Saahan sitä tarjota, mutta myyjän ei ole pakko myydä. .. monella on pakko myydä
Juntit haluaa loukata. Näitä näkee paljon kirpputoreilla. Röyhkeimmät myy sitten ostamansa eteenpäin.
Minä olen aina tarjonnut -30 - -20% asunnoista. Näin olen oppinut jo isältäni. Osa loukkaantuu mutta osa kyllä nöyränä myykin, kun ei muuta vaihtoehtoa. Olen kuitenkin jo 5 asuntoa elämässäni ostanut. Koskaan en ole täyttä hintaa, eli pyyntihintaa, maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tarjonnut -30 - -20% asunnoista. Näin olen oppinut jo isältäni. Osa loukkaantuu mutta osa kyllä nöyränä myykin, kun ei muuta vaihtoehtoa. Olen kuitenkin jo 5 asuntoa elämässäni ostanut. Koskaan en ole täyttä hintaa, eli pyyntihintaa, maksanut.
Samoin... näinhän se kauppa menee jos pyynti on 200000. Niin tarjous sisään 100000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan, työttömät on lypsylehmiä kokoomuslaisille vuokralordeille, hienoa että hallitus ajaa vain heidän etua
Noh, on eri asia tarjota 100 000 talosta 80 000 koska pysytään edelleen kohtuudessa, mutta jostain miljoonalukaalista tai kymppitonnin talosta puhuttaessa 20% voi olla jo vähän siinä rajamailla. Mutta 10% ihan normaali liikkuvuus, kohteesta riippuen 20% myös ok. Ne 40% tarjoukset on jo oikeasti törkeitä.
Ottaen huomioon että asuntojen hinnat ovat keskellä pitkää ja sahaavaa laskua ennen sitä viimeistä nopeaa ja syvää romahdusta, -20% pyyntihinnasta on pidettävä varsin avokätisenä tarjouksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan, työttömät on lypsylehmiä kokoomuslaisille vuokralordeille, hienoa että hallitus ajaa vain heidän etua
Valtiolle kulu on sama, maksaako vuokralordille vai saman summan työttömäksi jääneelle omistusasuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Juntit haluaa loukata. Näitä näkee paljon kirpputoreilla. Röyhkeimmät myy sitten ostamansa eteenpäin.
Kauppa se on joka kannattaa. Samoinhan toimii "oikeat" kaupatkin - ostaa halvalla, myy kalliilla.
On tosi hyvä