Jos haluaa perinteisen miehen, onko muuta vaihtoehtoa kuin hakea muualta?
Haluan klassisen suhteen, vähän machon miehen ja olla itse tällainen kuin olen, estetiikkaa vaaliva ja kunnianhimoton kodinhengetär ja henkinen tukipilari miehelle.
Suomessa ei minulle sopivia nuoria miehiä (20-30v) tunnu olevan, joten onko ainoa vaihtoehtoni "hakea" mies muualta, vähän machommista kulttuureista?
Vai onko Suomessakin sellaisia?
Uskovaisissa tiedän olevan, mutta itse en ole erityisen uskovainen, vaikka henkinen kyllä olenkin, joten he eivät ole vaihtoehto minulle - tai lähinnä minä en ole heille.
Olisi ihanaa, jos voisin puhua äidinkieltä kumppanini kanssa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida suomalaisista tuommoisia enää löytyä. Nuoret miehet ovat velkaongelmaisia uusavuttomia pleikkaria pelaavia isoja vauvoja.
Niin, tai sitten sellaisia kyynisiä ja katkeria äijiä jotka eivät osaa kohdella naista, vaan valittavat ja nalkuttavat kokoajan kaikesta.
Haluavat sellaisen kovisnaisen ja jos ei ole kovis, on säälittävä luuseri.
Suomessa näitä kutsutaan junteiksi. Pitäisi löytyä.
Onhan noita ikäluokkasi miehiä tullut kymmeniä tuhansia Suomeen tässä kuluneen vuoden aikana, joten ei tarvitse hakea mistään muualta. Mikäli olet 12-18-vuotias tyttö, niin lähestyvät kyllä Facebookin kautta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida suomalaisista tuommoisia enää löytyä. Nuoret miehet ovat velkaongelmaisia uusavuttomia pleikkaria pelaavia isoja vauvoja.
Niin, tai sitten sellaisia kyynisiä ja katkeria äijiä jotka eivät osaa kohdella naista, vaan valittavat ja nalkuttavat kokoajan kaikesta.
Haluavat sellaisen kovisnaisen ja jos ei ole kovis, on säälittävä luuseri.
Tai sitten vika on teissä naisissa. Tai miehet tuollaisiksi kasvattaneissa naisissa
Armeijan miehistä kannattaa kurkata
En halua junttia, muslimia tai mustaa miestä.
Ette näköjään edes ymmärrä, millainen on perinteinen machomies.
Ne on herkkiä ja ne arvostaa naista, lapsia ja koko perhettään.
Ap
Aika positiivinen meininki täällä. 3 ekaa kommenttia haukkuvia.
Edelleenkin kuka käskee pysyä suomalaisissa miehissä jos ei diggaa?
Kokeilkaa ulkomaalaisia ja erityisesti "machoja"
Olen varoittanut. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
En halua junttia, muslimia tai mustaa miestä.
Ette näköjään edes ymmärrä, millainen on perinteinen machomies.
Ne on herkkiä ja ne arvostaa naista, lapsia ja koko perhettään.Ap
Sinä et taida tietää, mikää on machomies. Me emme tiedä sinun omaa henkilökohtaista määritelmääsi machomiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 on täynnä machojuntteja.
Niissä on läpeensä kaikissa sw ongelma, että haluavat naisen olevan perinteinen nainen, joka hoitaa kodin ja lapset ja miehen ja näyttää kauniilta jne, mutta mies itse ei vastavuoroisesti tunne olevansa velvollinen elättämään naista. Pikemminkin moni noisra kysipäämiehistä pyrkii jopa elämään naisen siivellä. Ymmärrän että ap hakee työnjakoa, jossa osapuolet molemmat antavat suhteeseen yhtä paljon, mutta erilailla.
Ai juntin joka juo kaljaa sohvalla pieruverkkareissa kaljamahaansa samalla kun tiskaat astioita ja keität kahvia?
Veikkaanpa että unelmasi kaatuu jo siihen, että sinä et varmasti halua myöskään itse tehdä aloitetta...vaan haluat että se machomies tulee ja tekee aloitteen.
Siinähän odottelet sen tapahtumista sitte.
odottavan aika on pitkä kirjoitti:
Veikkaanpa että unelmasi kaatuu jo siihen, että sinä et varmasti halua myöskään itse tehdä aloitetta...vaan haluat että se machomies tulee ja tekee aloitteen.
Siinähän odottelet sen tapahtumista sitte.
Tämä.
Eiköhän ap toivo kaljoittelevan pieruverkkari juntin sijaan sellaista mr Grey- tyyppistä herrasmiestä, tai Harlekiinisankaria.
Mä ratkaisin ton ongelman naimalla inkeriläisen joka on ensin Venäjällä opetettu avaamaan naisille ovet ja rakentamaan mökkisaunoja ja sitten tullut Suomeen paluumuuttajastatuksen turvin kouluttautumaan insinööriksi ja oppimaan kielen. Inkerinsuomalaisten palautusohjelma päättyi juuri tänä kesänä joten hus apajille viimeisiä metsästämään!
Vaikeaa oli löytää vähän vanhemmastakaan ikäluokasta. Monelle kelpaa kyllä kodinhengetär, mutta sen arvostuksen kanssa on vähän niin ja näin - jotkut kuvittelevat, että naiselta voi edellyttää sekä kaikkia kotitöitä, lastenhoitoa että täysipäiväistä työssäkäyntiä. Siis työhevosen osaa.
Nyt jos asia olisi vielä ajankohtainen, lähtisin etsimään keski-Euroopasta tai briteistä, maista jossa kotirouvakulttuuri on vielä arvossaan.
Moottoripyöräkerhoista? Maatiloilta?
Suomesta ainakin löytyy tosi paljon just näitä mitä tässäkin jo mainittu, eli miehiä jotka haluavat 'perinteisen naisen' mutta kuvittelevat sen tarkoittavan sitä että nainen tekee kaiken kotiin ja lapsiin liittyvän ja käy lisäksi töissä maksaen vähintään puolet kaikesta..