Sinkun surullinen sunnuntai
Taas on some täynnä hääkuvia. Vaikka olenkin muiden puolesta iloinen, niin välillä tekee niin kipeää. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluaisin jakaa kaikki arjen pienet ja elämän suuremmat asiat jonkun kanssa. Haluan syliin. Juhlapyhät ja loma-aika on ehkä kaikista pahinta.
Muita joilla samoja mietteitä juuri nyt?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään kaupat on auki sunnuntaisin, ja kaikki muukin! :)
Niinpä! Kun ei ole edes mökkiä mihin mennä laineiden liplatusta kuuntelemaan, niin voipa sentään mennä ihmisten ilmoille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen koko päivän haaveillut siitä, että uskaltaisin jättää mieheni ja voisin olla sinkku. Ehkä meidän pitäisi vaihtaa viikoksi osia ;) ?
Onko suhteen ongelmat niin pahoja ettei niitä voi enää selvittää? Silloin voi tosiaan olla parempi jatkaa yksin matkaa...
Ap
Muuten ihan kiva suhde, mutta seksiä ei ole ollut yli vuoteen. Sinkkunakin saisin varmasti enemmän munaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös sinkku-nainen, joka vähitellen on luopumassa toivosta saada mies. Tapailut loppuvat kk-2kk sisällä, vaikka "olet kaunis,hyvä vartalo, fiksu, huumorintajuinen jne." Aina se joku ratkaiseva osa puuttuu. Nii-i. Alan uskoa siihen, että se puuttuu. Ei sitä mistään minulle tule.
Pääsen helpommalla, kun blokkaan miehet kokonaan elämästäni.
Mulla aika sama. Mutta kirjoitit tosi kauniisti! Hyvä toi palan puuttumis -metafora.
Kiitos. Mielellään sitä itseään alkaisi kehittää, kun tietäisi, miten ja mistä. Miehet ovat niin kranttuja, ettei ilmeisesti mikään riitä.
Täälläkin sinkkusunnuntai. Nukuin pitkään, join rauhassa aamukahvin ja katselin yhden leffan ja sarjoja netflixistä. Sain siivottua, tiskattua, pestyä pyykit ja käytyä kaupassa. Tein ruokaa ja huomiset eväät valmiiksi. Illemmalla näin kaveria ja vietin kaksi tuntia uuden kivan harrastukseni parissa. Olisihan se kiva purkaa jollekkin adrenaliiniryöpyn tuomia hyvän olon ja onnistumisen fiiliksiä, mutta onneksi on joukkuekaverit.
Okei kyllä mullekkin välillä iskee sinkkumasennus. Yleensä siitä selviää kun hyväksyy että se on tunne, joka menee kyllä ohi ja yrittää kanavoida energinsa johonkin muuhun, vaikka kivaan tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla AV-miitti Helsingissä, sinne rohkeasti!
Mitä? Missä?!? Milloin?!??!
Lauantai 20.8.
17:00 Ateneumin edestä lähtö
http://www.vauva.fi/keskustelu/2632449/av_miittingin_virallinen_seurant…;
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksinäinen sinkkusunnuntai. Treffailen paljon miehiä, mutta vuosien yksinoloon tottuneena on hankala enää irrottautua yksinäisyydestä.
Totta tuokin. Sinkkuuteen jotenkin tottuu niin paljon, että toisaalta on vaikea luopua myöskin sinkkuuden eduista. Vaikka pidänkin parisuhdetta ideaalitilanteena ja tätä vuosia kestänyttä sinkkuuttani vain välivaiheena...
Ap
Olen kaikin tavoin epähaluttava ja epäkiinnostava, olen kohta 23 vuotias mutta en ole koskaan seurustellut vakavasti, tätä menoa en tule löytämään ketään. Kukaan ei ole koskaan halunnut suhdetta kanssani, minua halutaan vaan hyväksikäyttää seksiin ja sellaiseen en suostuisi mistään hinnasta.
Halaatko tyynyä nukkuessasi? Kaipaatko miehen aamuerektiota pepullasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sataakin...No one ever sees the tears when youre crying in the rain.
David Coverdalea lainaten.
T.M43
Sateella olisi niin ihana kääriytyä yhteiseen vilttiin ja juoda lämmintä kaakaota... Huoh.
Ap
Tässä lohduttavaa musaa.
T.M43
Kiitos :)
Ap
Ole hyvä. Tuo musiikki kuvaa itkun puhdistavaa vaikutusta.
T. M43
Ja sehän olikin sellaista vuolasta ja vellovasti virtaavaa. Juuri sopivaa tähän mielentilaan :)
Ap
M40v kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on? Asut ilmeisesti hesassa.
ei paskassa suhteessa kärvistelykään mitään hauskaa ole,aamulla kun yritin hyväillä muijaa töni pois ja huusi että mitä vittua sä oikein lääpit.
kaikki on muutenkin ihan päin vittua,vuosia kärvistellyt paskan selän kanssa töissä,koko kesä meni töissä pitkää päivää ja viikonloppuinakin joutui olemaan töissä,kaikki kotihommat jäi ok-talossa tekemättä ja harrastukset myös,kesäloman piti alkaa,mutta työtapaturmassa meni käsi paskaksi ja nyt yritän kärvistellä kotona,mitään ei pysty tekemään,vituttaa ja masentaa,akkakin on ihan perseestä,ei osaa edes puhua normaalisti huutaa vaan.
Juu hki asun ja sellainen kolmekymppinen suunnilleen olen... Harmi kuulla suhteesi tilasta. Oletteko kokeilleet pariterapiaa? Varmasti puolisosikin kärsii tuosta tilanteesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Just yritin halata itseäni ja silitin omia hiuksiani kun kaipasin niin kosketusta. Yritän mennä hierojalle ensi viikolla jos se auttais vähän
Hierojan kosketus on kyllä sellaista parantavaa kosketusta! Ja eläinten paijaaminen <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä on kyllä Facebook täyttynyt jotenkin todella paljon vanhojen koulukavereiden hää- ja kihlajaiskuvista. Kyllä niiden näkeminen joka ikinen kerta vihlaisee aika tavalla.
Itse tapasin ihan mukavan oloisen miehen viime viikonloppuna. Hän pyysi numeroani ja lupasi ehdottomasti ottaa yhteyttä. Sanoi vielä lähtiessään, että nähdään. Viikko on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Olen todella väsynyt siihen, että näin tässä joka ikinen kerta käy. Ensin toiveet heräävät ja sitten sitä tulee ryminällä alas.
Niin. Minun faceni on joka viikonloppu täynnä hääkuvia. Ja vauvakuviakin monta kertaa kuussa.
Harmi ettei tuo mies ottanut yhteyttä! Aika lieroa ensin esittää kiinnostunutta ja sitten ei otakaan yhteyttä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös sinkku-nainen, joka vähitellen on luopumassa toivosta saada mies. Tapailut loppuvat kk-2kk sisällä, vaikka "olet kaunis,hyvä vartalo, fiksu, huumorintajuinen jne." Aina se joku ratkaiseva osa puuttuu. Nii-i. Alan uskoa siihen, että se puuttuu. Ei sitä mistään minulle tule.
Pääsen helpommalla, kun blokkaan miehet kokonaan elämästäni.
Mulla aika sama. Mutta kirjoitit tosi kauniisti! Hyvä toi palan puuttumis -metafora.
Kiitos. Mielellään sitä itseään alkaisi kehittää, kun tietäisi, miten ja mistä. Miehet ovat niin kranttuja, ettei ilmeisesti mikään riitä.
Niinpä. Samoja mietteitä mitä teillä molemmilla kirjoittajilla.
Itse yritän pitää ulkomuotoni mielenkiintoisena, panostan pukeutumiseen jne. Olen urheilullinen ja normaalipainoinen. Harrastan sellaisia harrastuksia joissa toisaalta voi tavata uusia ihmisiä ja toisaalta joista riittää puhetta tuntemattomienkin kanssa. Ylipäätään yritän koko ajan kehittää itseäni ja sivistää itseäni, yritän pysyä maailman tilanteesta perillä. En ymmärrä mitä teen väärin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin sinkkusunnuntai. Nukuin pitkään, join rauhassa aamukahvin ja katselin yhden leffan ja sarjoja netflixistä. Sain siivottua, tiskattua, pestyä pyykit ja käytyä kaupassa. Tein ruokaa ja huomiset eväät valmiiksi. Illemmalla näin kaveria ja vietin kaksi tuntia uuden kivan harrastukseni parissa. Olisihan se kiva purkaa jollekkin adrenaliiniryöpyn tuomia hyvän olon ja onnistumisen fiiliksiä, mutta onneksi on joukkuekaverit.
Okei kyllä mullekkin välillä iskee sinkkumasennus. Yleensä siitä selviää kun hyväksyy että se on tunne, joka menee kyllä ohi ja yrittää kanavoida energinsa johonkin muuhun, vaikka kivaan tekemiseen.
Kuulostat täyspäiselle henkilölle ja tuttuja tuntemuksia nuo. Toivottavasti löydät vielä jonkun ihanan <3
Ap
Jos vaan tekisit aloitteen kun näet sen kiinnostavan miehen niin sinulla ei olisi tuota ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan tekisit aloitteen kun näet sen kiinnostavan miehen niin sinulla ei olisi tuota ongelmaa.
Tämä.
m29.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikin tavoin epähaluttava ja epäkiinnostava, olen kohta 23 vuotias mutta en ole koskaan seurustellut vakavasti, tätä menoa en tule löytämään ketään. Kukaan ei ole koskaan halunnut suhdetta kanssani, minua halutaan vaan hyväksikäyttää seksiin ja sellaiseen en suostuisi mistään hinnasta.
Voi sinua, onneksi olet vielä nuori! Onko kukaan esittänyt koskaan mitään perusteluita sille mikset ole heidän mielestään parisuhdekumppanimateriaalia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halaatko tyynyä nukkuessasi? Kaipaatko miehen aamuerektiota pepullasi?
Halaan toisinaan, ja pakko myöntää että kaipaan parisuhde-elämää ja sen kaikkia puolia...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun alotteistani ei ole koskaan syntynyt mitään vakavaa. En tiedä miksi. Moni mies ajattelee kun nainen tekee aloitteen että tässäpä helppoa seksiä eikä mitään sen kummempaa sitten... Ja itse taas en viihdy tuollaisissa lyhyissä kertakäyttösuhteissa.
Ap
Tänä kesänä on kyllä Facebook täyttynyt jotenkin todella paljon vanhojen koulukavereiden hää- ja kihlajaiskuvista. Kyllä niiden näkeminen joka ikinen kerta vihlaisee aika tavalla.
Itse tapasin ihan mukavan oloisen miehen viime viikonloppuna. Hän pyysi numeroani ja lupasi ehdottomasti ottaa yhteyttä. Sanoi vielä lähtiessään, että nähdään. Viikko on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Olen todella väsynyt siihen, että näin tässä joka ikinen kerta käy. Ensin toiveet heräävät ja sitten sitä tulee ryminällä alas.