Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-Miittingin VIRALLINEN SEURANTAKETJU

09.08.2016 |

Tässä se nyt on! Viimeinen ja virallinen AV-miittinki ketju:

Kysely tuli päätökseen ja 66.2% valitsi Lauantai 20.8.2016.
Enemmistön mukaan mennään, joten tämä on siis virallinen päivä.

Kertausta tapahtumasta:

- K18 ja lapseton

- Naamiaisasu sallittu. Erillisteemaa ei ole. (Ei laillisia esteitä)

(Tällöin av:n henki toteutuisi, eli
kaikkien osallistujien anonyymiys säilyisi.
Tämä myös madaltaisi ujompien kynnystä osallistua miittiin)

- Naamiaisasu EI OLE PAKOLLINEN. Voit tulla omana itsenäsi tottakai!

- Miittinki järjestetään ulkona Kaisaniemen puistossa ( Mikäli säät vaan sen sallivat )

- Lähtö Ateneumin ulkopuolelta pääovien tuntumasta noin klo 17.00.
- Ei tukita portaita, joten sovitaan, että paikka on pääoville katsottuna oikealla portaiden alla.

- Tämä on siis tapaamispaikka, josta lyhyt matka puistoon.

Tähän ketjuun voi laittaa omia ideoita ja muuta ohjelmaa, jos jollain jotain mielessä.
Tapahtuma on muuten rentoa illanviettoa puistossa.
Mahdolliset jatkot määräytyy illan edetessä. Tämä ketju tulee olemaan alusta loppuun.

Mikäli et ole pääsemässä tuohon aikaan (klo 17.00) ja haluat tulla silti mukaan voit ilmoittaa minulle etukäteen tietojasi (erilainen@mail.com) osoitteeseen niin löydät ainakin paikalle.

Alustavasti kaikille tervetuloa!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin hienoa. Sitten vaan kädet ristiin, että moni uskaltautuu paikalle. Onneksi tuohon on vielä aikaa niin kerkeää uusiakin ihmisiä mukaan ketjuun. Minä voin ottaa nokkahuilun mukaan ja soittaa Annikki Tähden Kuningaskobran illan hämärtyessä

Vierailija
2/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. En itse pääse täältä lähiöstä paikalle koska olen pitkäaikaistyötön ja rahat ovat lopussa, mutta olen hengessä mukana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. En itse pääse täältä lähiöstä paikalle koska olen pitkäaikaistyötön ja rahat ovat lopussa, mutta olen hengessä mukana :D

Ei sinne puistoon pääsymaksua ole.  :)

Vierailija
4/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä se on Helsingissä? Ei niin kauas viitsi kukaan tulla. Miksi esimerkiksi Tampere, Lahti tai Jyväskylä ei olisi voinut olla paikkana, niin olisi useammilla lyhyempi matka.

Vierailija
5/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa ajatus siitä, miten paljon siellä liepeillä kuikuilee porukkaa mukamas muuten vaan kävelyllä. Onkohan paparazzeja paikalla...   :)

Vierailija
6/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin muuten mut olen kreikassa just lomalla silloin.

Vierailija
7/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne puistoon pääsymaksua ole.  :)

Ei tosiaan. Mukaan vaan!

Vierailija
8/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tähän jotain puumerkkiä, jos harkitsette tulevan niin tiedän sitten kannattaako lähteä.

Ja niille, jotka miettii ettei viitsi tulla, koska on köyhä/ruma/wt/tyhmä tai ihan mitä vaan niin mä vedän kyllä pohjat kaikessa ettei sitä tarvii ajatella. Eli, jos mä uskallan niin kaikki uskaltaa.

M30

Vierailija
9/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni ostaa fanipaitojani, jos niitä tulen paikalle myymään ja laskeudun rahvaan sekaan?

Aiemmissa miitti-keskusteluissa moni on kaivannut minua paikalle jakamaan nimikirjoituksia ja fanipaitoja myymään.

PyhäVulva-mies

Vierailija
10/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tästä tekee virallisen?

Vierailija
11/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tähän jotain puumerkkiä, jos harkitsette tulevan niin tiedän sitten kannattaako lähteä.

Ja niille, jotka miettii ettei viitsi tulla, koska on köyhä/ruma/wt/tyhmä tai ihan mitä vaan niin mä vedän kyllä pohjat kaikessa ettei sitä tarvii ajatella. Eli, jos mä uskallan niin kaikki uskaltaa.

M30

t. rikas alfa

Vierailija
12/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuonne ajateltu mitään rajoituksia millaiset otukset saa tulla, muuten kuin että ei alaikäisiä? Esim. onko väliä, onko lapsia vai ei?

Vierailija
13/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Itse olen miettinyt vain sitä, että tuleekohan yhtään varttuneempaa väkeä vai olisinko ainoana kaksikymppisten kanssa.

Vierailija
14/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuonne ajateltu mitään rajoituksia millaiset otukset saa tulla, muuten kuin että ei alaikäisiä? Esim. onko väliä, onko lapsia vai ei?

Ei ole rajoituksia. Lapsia ei saa vaan tuoda mukaan paikalle.

Vierailija
15/55 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Itse olen miettinyt vain sitä, että tuleekohan yhtään varttuneempaa väkeä vai olisinko ainoana kaksikymppisten kanssa.

Mä olen huolissani, et siel on ap ja pari muuta miestä. Voin harkita tuloa, jos sinne edustajia olis tulossa ihan kaikista sukupuoliryhmittymistä (penis, tissivagina, tissipenis, vagina, vaginapenis + muut) ja mieluiten monen ikäsiä.

M30

Vierailija
16/55 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään tulossa?

Vierailija
17/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään tulossa?

Hope so!

5 päivää miittiin on. Laskin aivan itse tänään.

Nostetaan hiljaiselon jälkeen ylös ettei totuus unohdu. Seuraavaksi nostan keskiviikkona

Vierailija
18/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mukaan tuoda lemmikkieläimiä? Itsellä koira, joka on vielä käytännössä pentu ja jota vasta opetetaan yksinoloon, en voi jättää yksin. Kiltti kuin mikä ja tykkää ihmisistä.

Vierailija
19/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mukaan tuoda lemmikkieläimiä? Itsellä koira, joka on vielä käytännössä pentu ja jota vasta opetetaan yksinoloon, en voi jättää yksin. Kiltti kuin mikä ja tykkää ihmisistä.

Kyllä saa. Olemme ulkona kummiskin.

Ja tämä EI TARKOITA että kaikkien pitää tuoda. Jos mahdollista jättää kotiin jättäkää. Mikään eläinmiitti tämä ei kummiskaan ole :)

Jos jollain pahalaatuista allergiaa, hän osaa sanoa siitä itse eikä siitä pidä pahoittaa mieltä puolin jos toisin.

Vierailija
20/55 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitystä miitti säästä:

Hyvältä näyttää vielä.

Klo 15.00 ripauttaa vielä vettä toistaiseksi lauantaina, mutta aurinkoa kuudesta eteenpäin =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä