Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkun surullinen sunnuntai

Vierailija
14.08.2016 |

Taas on some täynnä hääkuvia. Vaikka olenkin muiden puolesta iloinen, niin välillä tekee niin kipeää. Haluan rakastaa ja olla rakastettu. Haluaisin jakaa kaikki arjen pienet ja elämän suuremmat asiat jonkun kanssa. Haluan syliin. Juhlapyhät ja loma-aika on ehkä kaikista pahinta.

Muita joilla samoja mietteitä juuri nyt?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoiduin taas tinderissä vähän enemmän. Tapasin alkuviikosta mukavan miehen jonka kanssa oli selvästi kemiaakin. Tämän miehen seurassa oli mukava ja helppo olla. Mutta miehen kanssa ei mene elämän tavoitteet yksiin :(

Ap

Vierailija
62/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös sinkku. Olen treffaillut paljon ja tapaillutkin jonkin aikaa paria miestä... Nyt sitten sovin yhden tapailukaverin kanssa, että olemme ystäviä, mutta teemme yhdessä myös muuta. 1-2 kertaa viikossa nukutaan yhdessä, tehdään ruokaa, katsotaan leffa... Saadaan tyttöystävä-poikaystävä -elämys hetkeksi keskelle yksinäistä sinkkuutta. Eilen oli kiva saunailta, josta jäin kainaloon nukkumaan.

Ensin epäröin ja mietin että haluan mieluummin oikean suhteen, mutta oikeastaan tämä voi sopia tähän tilanteeseen ihan hyvin, kunnes vastaan tulee jotain muuta. Kummatkin voi tapailla samalla muita, mutta seksistä muiden kanssa täytyy puhua ihan ehkäisynkin vuoksi. Ja ryhdymme pelkiksi kavereiksi heti kun jompi kumpi haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös sinkku. Olen treffaillut paljon ja tapaillutkin jonkin aikaa paria miestä... Nyt sitten sovin yhden tapailukaverin kanssa, että olemme ystäviä, mutta teemme yhdessä myös muuta. 1-2 kertaa viikossa nukutaan yhdessä, tehdään ruokaa, katsotaan leffa... Saadaan tyttöystävä-poikaystävä -elämys hetkeksi keskelle yksinäistä sinkkuutta. Eilen oli kiva saunailta, josta jäin kainaloon nukkumaan.

Ensin epäröin ja mietin että haluan mieluummin oikean suhteen, mutta oikeastaan tämä voi sopia tähän tilanteeseen ihan hyvin, kunnes vastaan tulee jotain muuta. Kummatkin voi tapailla samalla muita, mutta seksistä muiden kanssa täytyy puhua ihan ehkäisynkin vuoksi. Ja ryhdymme pelkiksi kavereiksi heti kun jompi kumpi haluaa.

Minulla on myös ollut joskus vähän tuon kaltainen kuvio koulukaverin kanssa, mutta sitten menin itse pilaamaan sen sillä että ihastuin... Sopii kyllä hyvin niille jotka osaavat erottaa seksin ja tunteet toisistaan. Minulla ei toimi myöskään eksien kanssa säätäminen, koska pelkään etten silloin huomaa jotain potentiaalista ihmistä lainkaan kun olen liikaa kiinni seksissä ja läheisyydessä jonkun toisen kanssa.

Ap

Vierailija
64/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko läheisyydenkaipuinen ja perhettä toivova tottua siihen ettei saa läheisyyttä eikä perhettä?

Vierailija
65/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
66/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi joillain toimii tuollaisetkin järjestelyt! Löytyisiköhän itsellenikin joku kevytsuhde...

Vierailija
67/101 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tarjosi nainen tuollaista suhdetta vuosia sitten. Kieltäydyin ja olen joskus miettinyt tuliko tehtyä virhe. Ehkä nopea ero kuitenkin oli minulle parempi juttu.

Vierailija
68/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi joillain toimii tuollaisetkin järjestelyt! Löytyisiköhän itsellenikin joku kevytsuhde...

No kieltämättä tuokin jopa houkuttelisi tällä hetkellä. Mutta ehkä yritän säästää sydäntäni ja pidän itseni vailla miehen kosketusta jos se ei voi olla sellaisen miehen kosketus jonka kanssa voisin olla oikeastikin yhdessä.

Ap

Vierailija
69/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tarjosi nainen tuollaista suhdetta vuosia sitten. Kieltäydyin ja olen joskus miettinyt tuliko tehtyä virhe. Ehkä nopea ero kuitenkin oli minulle parempi juttu.

Siis ex ehdotti sinulle?

Ap

Vierailija
70/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sinkkukaverit sit taas fb:ssä hehkuttaa miten ihanaa ja mahtavaa on olla miehetön ja lapseton! <3 <3 <3 <3 Jotenkin tekopyhää mun mielestä ja mitä enemmän hehkutusta, sitä varmempaa on, että siellä ne samat ihmiset itkee iltasin sohvan nurkassa Ben&Jerry`s kainalossa. Ei se sinkkuelämä ihan totta puhuen mitään hienoa ole.

Vierailija
71/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avioliitto ole mitään ainaista romanssia ja ihanuutta. Se on kovaa työtä. Itsekkyydestä luopumista. Avioerotilastoista kyllä näkee miten vähän siihen oikeasti panostetaan.

Sinkkuna olet onnellisempi. Lähde seuraamaan Jeesusta, tee parannus synneistäsi, usko evankeliumi ja ota vastaan Jumalan armolahja, ikuinen elämä.

Tiedän ettei parisuhde ole aina helppoa. Silti haluan käydä sen matkan yhdessä jonkun kanssa. Mutta joskus se ero voi olla ihan oikeakin päätös, esimerkiksi jos puoliso paljastuu pettäjäksi, väkivaltaiseksi tai vaikkapa alkoholistiksi. Onneksi nykyään kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta pysyä avioliitossa.

Minua ei kiinnosta "ikuinen" elämä vaan tämä hetki mitä me nyt elämme. Oikeastaan aika ilkeää tulla tuputtamaan jotain uskontoa tällaiseen ketjuun jossa ihmiset avautuvat sinkkuudestaan ja yksinäisyydestä.

Ap

Vierailija
72/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sinkkukaverit sit taas fb:ssä hehkuttaa miten ihanaa ja mahtavaa on olla miehetön ja lapseton! <3 <3 <3 <3 Jotenkin tekopyhää mun mielestä ja mitä enemmän hehkutusta, sitä varmempaa on, että siellä ne samat ihmiset itkee iltasin sohvan nurkassa Ben&Jerry`s kainalossa. Ei se sinkkuelämä ihan totta puhuen mitään hienoa ole.

Ehkä se on joku vastareaktio niille jotka esittelevät lastensa ja miehensä kuvia joka välissä? Joillekin sinkkuus myös käy aivan loistavasti. Itselleni sitten taas ei yhtään...

Ap

Vierailija
73/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juri eronneena ja omaan kotiin muuttaneena odottelen mitä su tuo tullessaan.. kavereiden kanssa heilun pa ja la, onkohan su kovinkin yksinäinen olo. No ainakin saan maata j alevätä koko päivän telkun edessä jos haluan :)

Lapsen kaipuu saattaa kyllä taasjäytää mieltä, onneksi nähdään taas alkuviikosta.

Vierailija
74/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sivua ladatessa osa uusista kommenteista ensin katoaa? Jääkö ne johonkin sensuuriin/tarkistettavaksi/moderaattorin hyväskyttäväksi?

Vierailija
75/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juri eronneena ja omaan kotiin muuttaneena odottelen mitä su tuo tullessaan.. kavereiden kanssa heilun pa ja la, onkohan su kovinkin yksinäinen olo. No ainakin saan maata j alevätä koko päivän telkun edessä jos haluan :)

Lapsen kaipuu saattaa kyllä taasjäytää mieltä, onneksi nähdään taas alkuviikosta.

Mutta onneksi sinulla on lapsi, et siis ole täysin yksin <3

Ap

Vierailija
76/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktivoiduin taas tinderissä vähän enemmän. Tapasin alkuviikosta mukavan miehen jonka kanssa oli selvästi kemiaakin. Tämän miehen seurassa oli mukava ja helppo olla. Mutta miehen kanssa ei mene elämän tavoitteet yksiin :(

Ap

Ei meilläkään mennyt poikaystävän kanssa kun tavattiin, mutta alettiin siitä huolimatta tapailemaan. Molemmilla oli ajatuksena, että siksi tää suhde sitten varmaan joskus kaatuu, mutta annetaan nyt mennä edes vähän aikaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 3.5v ja tavoitteet ja haaveet on muokkautuneet molemmilla sen verran, että yhdessä on hyvä. 

Onnea kumppanin löytämiseen! 

Vierailija
77/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna olen sitäkin vaihtoehtoa miettinyt, että jos en löytäisikään ketään miestä, niin lapsen voi yksinkin hankkia. Mutta tässä iässä tällä asialla alkaa vähitellen olla jo kiire, hedelmällisyyshän laskee koko ajan sen jälkeen kun on jo 30-v täyttänyt. Minun suvussani tosin jotkut naiset ovat saaneet ensimmäiset lapsensa yli 40-vuotiaana ja täysin luomusti, mutta ehkä en itse uskalla siihen luottaa.

Ap

Vierailija
78/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni todella itsekästä ja julmaa suunnitelmallisesti hankkia isätön lapsi. Lapsi tarvitsee isäänsä ja äitiänsä molempia. Kasvettuaan hän tuntee itsensä petetyksi kun saa asian selville. Hänellä on myös ehdottomasti oikeus saada tietää kuka on isä.

Vierailija
79/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei meilläkään mennyt poikaystävän kanssa kun tavattiin, mutta alettiin siitä huolimatta tapailemaan. Molemmilla oli ajatuksena, että siksi tää suhde sitten varmaan joskus kaatuu, mutta annetaan nyt mennä edes vähän aikaa. Nyt ollaan oltu yhdessä 3.5v ja tavoitteet ja haaveet on muokkautuneet molemmilla sen verran, että yhdessä on hyvä. 

Onnea kumppanin löytämiseen! 

Minä en tiedä pystynkö tuosta lapsiasiasta joustamaan. Tässä viime vuosina ystävien lapsien kasvua ja kehitystä katsellessa on kovasti tullut se ajatus päähän, että minäkin joskus haluan olla jonkun vanhempi. Lapsen ei ole pakko olla biologinen, vaan olen miettinyt myös adoptiota tai sijaisvanhemmaksi ryhtymistä. Sijaislapsia löytyy aivan lähipiiristäkin, joten olen kyllä realistisesti nähnyt sekä ne hyvät että huonot puolet aiheesta...

Ap

Vierailija
80/101 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni todella itsekästä ja julmaa suunnitelmallisesti hankkia isätön lapsi. Lapsi tarvitsee isäänsä ja äitiänsä molempia. Kasvettuaan hän tuntee itsensä petetyksi kun saa asian selville. Hänellä on myös ehdottomasti oikeus saada tietää kuka on isä.

Asiat ei yleensä ole ihan niin mustavalkoisia. Tässä maailmassa on esimerkiksi hyvin paljon pieniä lapsia joilla ei ole isää eikä äitiä. Ja lapsen adoptoiminenkaan ei tarkoita sitä etteikö lapselle kerrottaisi hänen sukujuuristaan.

Ap