Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä olet tehnyt tänään, lepopäivänä?

Vierailija
14.08.2016 |

Sunnuntaiko muka lepoa ja palautumista työviikosta?! Pah. Itse olen tänään pessyt pyykkiä, imuroinut, putsannut 7 litraa marjoja, laittanut ruokaa, vaihtanut lakanat, käynyt katsomassa vanhaa isääni, suunnitellut huomisen oppitunnit ja hakannut isälleni halkoja.
Nyt otin punkkulasin, nostin jalat ylös ja mietin että ihanaa kun huomenna pääsee töihin.
Yh+2

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen katsonut Netflixiä ja jalkapalloa. Ja syönyt suklaata. Ei aina tarvitse suorittaa.

Vierailija
2/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt kummipoikani synttäreillä. 

Kävi työstä! 

Poika täytti kahdeksan ja tupa täynnä niin sukulaisia, ystäviä kuin varmaan viisitoista riehuvaa lasta 

Lepään nyt kotona ja huomenna töissä lisää... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan mitään. Oltiin lasten kanssa rannalla monta tuntia. Sen jälkeen napsautin pyykkikoneen päälle. No juu, ruoan tein, lihapullia ja perunoita. Nyt mässään karkkia ja kohta saunaan.

Vierailija
4/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhönnyt, roikkunut netissä, tehnyt ruokaa + leiponut, lukenut, löhönnyt, roikkunut netissä, katsonut telkkua. Tuijottanut ikkunasta ulos kun elämä niin tylsää.

Yh myös.

Vierailija
5/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pyykkiä ja samalla nauttinut siitä, että käytössäni on supermoderni vaatteidenpesu-laite joka täyttää itse itsensä vedellä ja myös tyhjentää vedet viemäriverkostoon. Lopuksi kone pyörittää pyykkejä vinhaa vauhtia sisällään niin, että märkyys ikäänkuin linkoutuu irti vaatteista. Juuri ripustin viimeiset pyykit telineeseen, joka on juuri sopivankokoinen kylpyhuoneeseeni ja jonka voi pyykkien viimeisenkin kosteuden kuivuttua kätevästi taittaa kokoon ja asetella vaatteidenpesu-laitteen viereiseen koloon odottamaan seuraavaa pyykkipäivää. Olen onnentyttö!

Vierailija
6/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sunnuntai ei ole lepopäivä vaan vapaapäivä.

Vierailija
7/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo kahdeksalta ja vetkuttelin palstalla/netissä kahvikupin kanssa kymmeneen, jonka jälkeen lähdin ostamaan kaupasta yhtä työkalua ja menin korjaamaan polkupyörää. Sen jälkeen kävin testiajelulla palauttamassa kirjastoon kirjoja ja ruokakaupassa, kotiin tultuani tein ruoan joskus 14 maissa. Ruoan jälkeen kudoin vähän aikaa ja otin päikkärit. Luin muutaman sivun yhtä höttöromaania. Katsoin tv:stä jimiltä jotain avaruusolentosarjaa ja kudoin taas. Lähdin vielä pyöräilemään vajaan 10 km lenkille ja tulin kotiin. Nyt istun tässä koneella hetken, menen kohta suihkuun ja pesen vielä koneellisen pyykkiä jos jaksan. Katselen Amazing Racen. Nukkumaan yritän klo 23 koska aamulla kello soi jo kuudelta.

Vierailija
8/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa. Pesin pyykkiä. Leivoin parin viikon eväsleivät valmiiksi pakastimeen. Tein myös ison annoksen ruokaa, että selviää muutaman päivän pelkällä lämmittämisellä. Huomenna eka työpäivä loman jälkeen ja tiedän jo valmiiksi olevani koko viikon illat puolikuollut, eli pakko varautua.

Vierailija
9/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut, tehnyt ruokaa ja pessyt pyykkiä. Lisäksi olen harrastanut liikuntaa. Ihan normaali sunnuntai.

Vierailija
10/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pessyt pyykkiä ja samalla nauttinut siitä, että käytössäni on supermoderni vaatteidenpesu-laite joka täyttää itse itsensä vedellä ja myös tyhjentää vedet viemäriverkostoon. Lopuksi kone pyörittää pyykkejä vinhaa vauhtia sisällään niin, että märkyys ikäänkuin linkoutuu irti vaatteista. Juuri ripustin viimeiset pyykit telineeseen, joka on juuri sopivankokoinen kylpyhuoneeseeni ja jonka voi pyykkien viimeisenkin kosteuden kuivuttua kätevästi taittaa kokoon ja asetella vaatteidenpesu-laitteen viereiseen koloon odottamaan seuraavaa pyykkipäivää. Olen onnentyttö!

Minä varasin alakerran kuivaushuoneen ja ripustin 3 koneellista pyykkiä sinne. Nyt ne on onneksi kuivat. Lakanat on viikattu, käytetty mankelissa ja kaapissa.

Ap

Vierailija
11/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on pessyt koneellisen pyykkiä.

Minä olen lähinnä "sekoillut" ja nukkunut parin tunnin päiväunet,

eilen oli niin kovat tuskat, että jouduin ottamaan 3 kpl 100 millisiä Tramaleita,

varsinaista myrkkyä.

Vierailija
12/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama! Ei tartte tehdä mitään muuta ku painaa nappia, helvetin kätevää - suosittelen kaikille! Lisäksi mulla on kone joka pyörittää pyykin kaappikuivaksi. Ei tartte edes narulle virittää. Painan nappia ja makaan sohvalla kun kone hurisee ja tekee työt mun puolesta! Suosittelen siirtymistä tälle vuosituhannelle!!

Vierailija
13/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tyhjensin ja täytin tiskikoneen

- pyyhin keittiön kaikki tasot

- imuroin lattiat koko kämpästä

- ripustin ja viikkasin kaikki puhtaat vaatteet kaappeihin

- pesin pari koneellista pyykkiä

- vaihdoin lakanat sänkyyn

- pesin kylppärin

- harjasin kylppärin kaakelit

- keräsin kaikki roskat ja pahvit ja vein roskikseen

- kävin kaupassa

- kokkasin

Nyt tekis mieli ben&jerrys jäätelöä. Hitsi kun en ostanut mitään hyvää.

Vierailija
14/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvitin siskoni. Ei kylläkään vaatinut vaivaa, vähän siistin olohuonetta ja tiskasin. Vieraat toivat kahvileivät joten tarvitsi vain kahvit keitellä. Kanasalaattia tein iltapalaksi. Kohta tulee mies kotiin niin syödään ja käydään saunassa! Pyykkiä olisi pitänyt pestä, mutta enpä jaksanut.

Vierailija
15/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutiota?

Olin treffeillä ihmisen kanssa joka ei halua parisuhdetta, mutta haluaa nähdä 1 - 2 kertaa viikossa. Nukuimme sylikkäin taas. Pussailimme, halittiin ja siliteltiin toisiamme. Harrastettiin seksiä aamulla, kuten edellisiltana.

Mies sanoo että voin taas mennä päälle jos haluan tulla. Nauran ja sanon ettei tämä nyt ole mitään vuoropeliä orgasmien kanssa... Hän sanoo, että no rentoudu sitten ja masturboi itensä finaaliin samalla kun suukottelen hänen kaulaansa. Tunnen itseni halvaksi koska taas saan välähdyksen siitä ettei hän oikeasti välitä minusta. Hyväksyn sen jotta saan hetkeksi miesystävä-kokemuksen. Joku piti minua sylissä yöllä. Olen nauravainen, kiva ja ystävällinen. Vietetään kiva aamu, mutta hän alkaa jo rivien välistä passittaa minua kotiin ennen tärkeämpiä tekemisiään. Pussaamme ja sanomme, että nähdään taas.. Ajattelen että kyllä saan hänen mielensä muuttumaan parisuhteen suhteen. Ja samalla tiedän että tämä tulee vielä sattumaan. Taas. Ja odotan malttavaisena seuraavaa kutsua.

Vierailija
16/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatöitä, auttanut teiniä kasvion kanssa, tenttinyt kuopuksen kielen läksyn, siivonnut, pyykännyt, käynyt kaupassa, maksanut laskut, kokannut moneen kertaan, leiponut.

Vierailija
17/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättelin 16-vuotiaan omiin koko päivän kestäviin tehotreeneihinsä ja 9-vuotiaan futisturnauksen toiseen päivään. Laittelin 9v:n kamat ja aamupalan valmiiksi, sitten jo kiidettiinkin kentälle. Turnaus jouduttiin keskeyttämään järjettömän ukkoskuuron ajaksi, joten turnausohjelma myöhästyi n. tunnin. Hankin pojalle kyydin kotiin ja ajelin hakemaan 14-vuotiaan viikonloppuleiriltään kotiin. Kotiin päästyä pikakierros lähikaupassa ja ruokaa urheilijoille. Sit pieni päivälepo ja keittiön siivous. Nyt lööbailen sohvalla. Ehkä tällä taas viikon jaksaa..

Vierailija
18/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut kolmen ihmisen lakanat. Pessyt yhden koneellisen pyykkiä. Käynyt kaupassa ostamassa loppukesän puutarhakukkia. Valmistellut yhtä työasiaa ehkä tunnin verran. Tehnyt perheelle ruokaa.

Nyt makaan sohvalla kylkiasennossa, syön keksejä ja rentoudun av:lla. Tv:stä tulee golfia, jota mies äsken katsoi, ennen kuin nukahti sohvan toiseen nurkkaan. Lapsi leikkii ulkona. Aika kiva sunnuntai!

Vierailija
19/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut 8 tuntia töissä.

Vierailija
20/55 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsänyt viisikymmentä lehmää aamuin illoin. Laittanut ruokaa,pessyt pyykkiä, kuskannut lapsia opiskelupaikkakunnille, siivoillut ja sitä ainaista samaa showta. Huomenna sitten yksi mukula lääkäriin ja toiset kouluun..navetallekkin pitäisi ehtiä jossain välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä