Mitä töitä olet tehnyt tänään, lepopäivänä?
Sunnuntaiko muka lepoa ja palautumista työviikosta?! Pah. Itse olen tänään pessyt pyykkiä, imuroinut, putsannut 7 litraa marjoja, laittanut ruokaa, vaihtanut lakanat, käynyt katsomassa vanhaa isääni, suunnitellut huomisen oppitunnit ja hakannut isälleni halkoja.
Nyt otin punkkulasin, nostin jalat ylös ja mietin että ihanaa kun huomenna pääsee töihin.
Yh+2
Kommentit (55)
Käynyt 2h kävelylenkillä ja napannut pokemoneja
Pessyt pyykkiä
Laittanut ruokaa
Luutunut lattiat
Sieniä käyn vielä katsomassa lähimetsässä
Hirveä krapula:(. Keitin kahvia, siinä mun hommat tälle päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutiota?
Olin treffeillä ihmisen kanssa joka ei halua parisuhdetta, mutta haluaa nähdä 1 - 2 kertaa viikossa. Nukuimme sylikkäin taas. Pussailimme, halittiin ja siliteltiin toisiamme. Harrastettiin seksiä aamulla, kuten edellisiltana.
Mies sanoo että voin taas mennä päälle jos haluan tulla. Nauran ja sanon ettei tämä nyt ole mitään vuoropeliä orgasmien kanssa... Hän sanoo, että no rentoudu sitten ja masturboi itensä finaaliin samalla kun suukottelen hänen kaulaansa. Tunnen itseni halvaksi koska taas saan välähdyksen siitä ettei hän oikeasti välitä minusta. Hyväksyn sen jotta saan hetkeksi miesystävä-kokemuksen. Joku piti minua sylissä yöllä. Olen nauravainen, kiva ja ystävällinen. Vietetään kiva aamu, mutta hän alkaa jo rivien välistä passittaa minua kotiin ennen tärkeämpiä tekemisiään. Pussaamme ja sanomme, että nähdään taas.. Ajattelen että kyllä saan hänen mielensä muuttumaan parisuhteen suhteen. Ja samalla tiedän että tämä tulee vielä sattumaan. Taas. Ja odotan malttavaisena seuraavaa kutsua.
Voi ei! Pyykit on pesemättä, lattia täynnä hiekkaa ja marjatkin metsässä.
Tsotsot tyttö.
Aamulla heräsin noin kahdeksan aikaan kissan herätykseen. Puski naamaa ja käsiä. Heräilin, silittelin ja juttelin. :3
Keitin ja join kahvit sekä luin uutiset.
Sen jälkeen nukahdin. Poikani heräili kymmenen aikoihin. Keitettiin uudet kahvit ja päätettiin lähteä käymään Haaparalla.
Ihana reissu. Juteltiin mukavia ja kuunneltiin musiikkia.
Hetki sitten laitoin valkoiset vaatteet pesukoneeseen. Myöhemmin ehkä tiskaan.
Ihana päivä. :)
Vierailija kirjoitti:
Aamulla heräsin noin kahdeksan aikaan kissan herätykseen. Puski naamaa ja käsiä. Heräilin, silittelin ja juttelin. :3
Sen jälkeen nukahdin. Poikani heräili kymmenen aikoihin. Keitettiin uudet kahvit ja päätettiin lähteä käymään Haaparalla.
Haaparannalla*
Pesin, kuivasin ja viikkasin kaappiin kolme koneellista pyykkiä, leivoin anopille täytekakun, nypin rikkaruohoja takapihalta, siivosin lasten leluja ja muruja lattialta, pesin vessan. Vahdin koko päivän lapsia (3 kpl) kun mies oli talkoissa. Pakkasin päiväkotiin varusteet valmiiksi aamua varten.
Nyt väsyttää. Kohta nukkumaan että jaksaa herätä aamulla töihin.
Tiskasin likaiset punaviinilasit, leivoin, tein kaksi ruokaa ja silitin huomisen työvaatteet.
Ompelin housuista irronneen napin takaisin paikalleen. Huh, rankkaa oli.
Lepopäivä, pah. Oli työpäivä 10/12, eli kaksi päivää vielä töitä ja sitten on lepopäivä, peräti yksi. Töissä vierähti sellaiset rennot 13 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
:')
Pyöräilin noin 15 km, valmistin meille ruoan, siivosin keittiön, kävin läpi jääkaapin sisällön, kokosin ensi viikon ruokakauppalistaa, lajittelin pyykkejä valmiiksi koneellisiksi, imuroin ja järjestelin hieman sieltä täältä, hoidin lemmikit ja kasvit. Siinä nämä tämänpäiväiset taisivat ollakin.
No olin töissä 8h( olen sairaanhoitaja). Töiden jälkeen olen siivonnut keittiön( astiat koneeseen ja myöhemmin pois), pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja tehnyt ruokaa. Loppuilta vapaata lasten kanssa oleskelua.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä ja letkeää. :)
Lepopäiväpä hyvinkin.... ja PAH!
Onneksi on 2 piikaa talossa.... ;-) toinen on nimeltään Bosch ja se tiskaa ahkerasti.... Toinen on Rosenlew ja sepä on näppärä pyykkäri!
Olen ripustellut pyykit narulle, käynyt mattolaiturilla pesemässä 2 mattoa.... kuivuvat nyt saunassa. Olen pakannut tyttärelle talvikamppeita vietäväksi opiskelupaikkakunnalle. Toiselle tyttärelle pakkailin lapsiltaan kesän jäljiltä jäämiä vaatteita ja tavaroita myöskin vietäväksi.
Valmistanut ruokaa, siivonnut keittiön, pistänyt piian tiskaamaan, JA IHMETELLYT MITEN VOI YHDELTÄ IHMISELTÄ koiralta ja kissalta tulla niin paljon tiskejä, että niitä joutuu pesemään pari-kolmekin kertaa viikossa????
Roikkunut koneella ja nyt menen katsomaan Uutiset!
-Pessyt kolme koneellista pyykkiä ja ripustanut ne kuivumaan sekä viikannut toiset kolme koneellista
- Tehnyt ruokaa x2
- Siivonnut keittiön x2
- Imuroinut koko asunnon
- Vienyt roskat x2
- järjestellyt tavaroita paikoilleen tunnin ajan
- vienyt lapsia rannalle ja uimaan (kyllä käy työstä kun mukana on naapurustosta kuusi lasta + omat kolme)
Ihan normaali vklpäivä siis. Nyt alan kohta katsella leffaa miehen kanssa. Päivän paras hetki siis käsillä!
Hoidin ja leikitin kolmivuotiasta aamukuudesta iltakasiin. Käytiin kaupassa, museossa ja leikkipuistossa. Ohessa huolsin autoa ja siivosin asunnon. Pojan päiväunien aikana vastailin työsähköposteihin. Poika lähti juuri äidilleen ja nyt vielä pitää maksaa muutama lasku, tsekata jälleen työsähköpostit, tehdä check-in ja pakata laukut viikon kestävää työmatkaa varten. Jos aikaa ja energiaa riittää niin koitan illan päälle ennättää lenkille ja saunaan. Aamuviideksi kentälle mutta koneessa saakin sitten nukkua univelat pois.
Minä "räjäytin" äitin kodinhoitohuoneen pikkusiskon kanssa, mankeloitiin kaikki lakanat ja järjestettiin kaapit. Kaikki alkoi siitä kun porukat toi mummulta mankelin, joka oli ollu sillä 10v käyttämättöminä. Sitten on siivottu keittiötä ja laitettu tiskit koneeseen plus pyykit koneeseen ja kuivuriin. Kaikki muu on ollu sitten vain olemista🙂 Huomenna en tee mitään muuta kun lekottelen vauvan kanssa ja otan päikkärit, ettei tule univelkaa.
Olin töissä 7,5 tuntia.