Vih a a n naisradiotoimittajia ja naispappeja!
paskaa kaikki tyynni j apuhuvat aina jostain v i t u n teatterista ja soittavat paskaa musiikkia kuten Maustetytöt tai Haloo helsinki
teidät pitää erottaa kaikki!
Andy
Kommentit (11)
Uskovaiset tunnistaa ennen kaikkea heidän äärettömästä lähimmäisenrakkaudestaan.
Sama täällä, joskin ilman voimasanoja.
N52
Ihan sama jos vihaat, toisaalta teet itsellesi omasta elämästäsi vain hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset tunnistaa ennen kaikkea heidän äärettömästä lähimmäisenrakkaudestaan.
Miksi rakastaisin ihmistä joka on itse päättänyt mennä helvettiin ? Pitäkää paha poissa keskuudestanne.
haluan nuolla maustetyttöjen vulvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastaisin ihmistä joka on itse päättänyt mennä helvettiin ? Pitäkää paha poissa keskuudestanne.
Ennen päätöksen helvettiin joutumisesta teki Jumala, nyt sen tekee virkansa juonut pappi.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vihaan Andya.
Samoin!
Andy vaikuttaa melkoiselta luuserilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ainakin rakentanut itselleen helvetin omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen päätöksen helvettiin joutumisesta teki Jumala, nyt sen tekee virkansa juonut pappi.
Ei. Kyllä se siellä Raamatussa ihan lukee.
Aloittaja ei vaikuta kulttuuria ymmärtävältä henkilöltä. No mutta eihän uloste mitään voikaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ainakin rakentanut itselleen helvetin omasta elämästään.
Ensinnäkään, en ole ap. Toisekseen olen samaa mieltä hänen kanssaan.
joo naispappien popitus kirkoissa menee jo pitkälle, taylor swift ei sovi jumalanpalvelukseen ehkä bebe rexha
Andy pieni
Hiivasieni
Iloisena voi kulkea
Kun ymmärtää suunsa sulkea
Eipä kuule kiinnosta mitä haiseva luuseripaska on mieltä.