Tässä mammoille 12 miljoonan talo Helsingistä
Vai eikö ole varaa?
Kommentit (28)
Täytyy kyllä tunnustaa, että ei ole varaa.
Taitaa olla jo aika vanha, värit omituisia ja ilmavuus puuttuu. Jos voittaisin eurojackpotissa tms niin tiedän mitä ostaisin ja se ei ole tuo talo.
Ei taida olla Suomessa montaa jolla ois varaa.
Kyllä mulle kelpais, mutta juu, ei ole varaa;(.
Sisustuksessa on liikaa valkoista ja puuta. Ei kiva.
Keskusteluja seuranneena syynä lienee se että tyypillisillä av-mammoilla on jo kaikilla tällainen talo
No ei ole varaa. Jos olisi, en ostaisi tuollaista, vaan jostakin ihan ydinkeskustasta, semmoisen hulppean kattohuoneiston vaikkapa Kampista. Arvostan enemmän sitä, että voisin kävellä ulos ovesta ja olla saman tien kaikkien palveluiden keskipisteessä. Lehtisaaresta täytyy lähteä aina autolla kauppaan ja leffaan.
Mutta onhan se hieno talo ja tontti. Tietenkin vaihtaisin heti nykyisen kerrostaloneliöni tuohon, jos saisin. Jos kumminkin olisi valinnanvaraa samassa hintaluokassa, mieluummin siis keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluja seuranneena syynä lienee se että tyypillisillä av-mammoilla on jo kaikilla tällainen talo
Oisivat muuten heti ostaneet, mutta väärän värinen.
On ollut tosiaan jo n. vuoden myynnissä.
Potentiaaliset ostajat on laskettavissa kahden käden sormilla. Useimmat tosirikkaat Helsingissä haluavat keskusta-asumista ja heillä on huvilat erikseen vähän loitommalla.
Mutta upea on ja itse harkitsisin, jos vain tuo raha löytyisi. Mutta ei löydy, eikä tule koskaan löytymäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Potentiaaliset ostajat on laskettavissa kahden käden sormilla. Useimmat tosirikkaat Helsingissä haluavat keskusta-asumista ja heillä on huvilat erikseen vähän loitommalla.
Mutta upea on ja itse harkitsisin, jos vain tuo raha löytyisi. Mutta ei löydy, eikä tule koskaan löytymäänkään.
Miksi ei?
No kyä nyt on paikkoja missä peseytyä!
Kuka tuon omistaa? Veistokset, uima-allas ja poolhouse niin hienoja. Joo, ei mullakaan ole varaa.
Millähän perusteella juuri 12 miljoonaa, eikä vaikka 9, 10, 6 tai 7? Suomessa ei uskoisi olevan kompetenssia arvioida luotettavasti tämän tason asuntojen arvoa. Tai myyntihintaa: ne kun eivät välttämättä ole lähelläkään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Koska olen keskituloinen eikä minulle ole tulossa tuollaisia perintöjä. Liikutaan vain sadoissa tuhansissa. En harrasta myöskään rahapelejä.
Näin viisikymppisenä ei niin kauniina daamina tuskin tuee sellaista sankaria vastaankaan, jolla olisi moinen omaisuus.
Eli mistä se voisi tulla? Löytyä metsästä?
Sitten kun itselläni on 12 M€ asuntoon sijoitettavaksi haluan siitä 100% mieleisen. Se rakennetaan.
Jotenkin kummaksuin noita karvataljoja kylpyhuoneessa
Kuka tuon omistaa? Veistokset, uima-allas ja poolhouse niin hienoja. Joo, ei mullakaan ole varaa.
Miettikää mitkä välityspalkkiot napsahtaa tuolle välitysfirman eukolle. Vaikka menis puoleen hintaan... huh huh.
Ei taida oikein mennä kaupaksi kun on ollut jo jokusen kotvan myynnissä. Ymmärrettävästikin, onhan tuollaisessa 600 neliössä kamalasti siivottavaa ja imuroitavaa yhden mamman tarpeisiin.