Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä mammoille 12 miljoonan talo Helsingistä

Vierailija
14.08.2016 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota...

Missä hemmetissä tuolla on sauna?!

Siis oikea sauna ?

Vierailija
22/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuon omistaa? Veistokset, uima-allas ja poolhouse niin hienoja. Joo, ei mullakaan ole varaa.

Itseasiassa tiedän tuon perheen ja ovat kyllä rikkaita, mutta ei mitään sen kummempia ihmisiä. Ei nimi sanoisi av-mammoille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuon omistaa? Veistokset, uima-allas ja poolhouse niin hienoja. Joo, ei mullakaan ole varaa.

Itseasiassa tiedän tuon perheen ja ovat kyllä rikkaita, mutta ei mitään sen kummempia ihmisiä. Ei nimi sanoisi av-mammoille mitään.

Ovatko massit tulleet isojaon aikaan perintönä?

Vierailija
24/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun itselläni on 12 M€ asuntoon sijoitettavaksi haluan siitä 100% mieleisen. Se rakennetaan.

Ja Ukko rakentaa sen pitkästä tavarasta.

Vierailija
25/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuosta sijainnista välitä, liian lähellä vilkasta liikennettä. Jos minulla olisi 12 miljoonaa, ostaisin mieluummin useamman parin miljoonan talon eri puolilta maailmaa.

Vierailija
26/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 miljoonaa...mutta tuo kuitenkin vain talo,se oon vaan talo

Vierailija
27/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneet kuin huoneet näyttävät hirmu halleilta! Talo näyttää siltä, että se on rakennettu diivailuun, ei asumiseen ja viihtymiseen. 

Ei liity kauppaan, mutta olohuoneen ällistyttävä naispatsas on aika ... mauton? Kertoo nyk. omistajasta aika paljon. 

Näkymät ovat kauniit ja joku talon muodossa (ulkopuoli) miellyttää mun silmää. Ja tietysti, jos on varaa maksaa 12 miltsiä pelkästä talosta, on myös varaa maksaa jollekin firmalle noiden ikkunoiden/ lasiseinien pesusta. Ja uima-altaan huollosta. Ja lattioiden kiillottamisesta. :)

Vierailija
28/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko massit tulleet isojaon aikaan perintönä?

Ei, ihan ollut onnea matkassa ja luonut itse omaisuutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme