Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea naiset tekevät "vain itsensä takia"?

Vierailija
14.08.2016 |

- Meikkaavat
- Treenaavat persettä salilla
- Pukeutuvat herutusvaatteisiin
- Pukeutuvat massamuotiin kun ihan sattumalta pitävät siitä mistä kaikki muutkin
Mitäs muuta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25N kirjoitti:

Teen noita asioita  lähinnä muiden naisten vuoksi (olen hetero) sillä naiset niitä kovimpia arvostelijoita on. Ei minua haittaa jos joku hyvännäköinen mieskin kiinnittäisi minuun huomiota. Mutta en todellakaan laittaudu vauva-palstalla käyviä, rumia, vanhoja ukkoja varten. Sori... :)

Se on kyllä suloista, kun uppoo tunteisiin :D

Mielenkiintoista, että Suomessa laki perustuu tunteisiin.

Vierailija
22/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti tarkoitti, että naiset väittävät tekevänsä jotain asioita itsensä takia, vaikka asia ei oikeasti niin ole.

Ap ilmeisesti kuvittelee olevansa maailman napa, jota varten naiset tekevät kaiken. Harhakuvitelmista on kurja herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin otan omaa aikaa ihan itselleni. Nostan jalat tyynylle, laitan silmät kiinni ja kieltäydyn kuuntelemasta ipanan natinoita työpäivän ja ruuanlaiton jälkeen. Ipanakin osaa jo tulla kitisemän vasta pikkukakkosen jälkeen ja keittää kahvin ensin.

Vierailija
24/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että meikkaan siksi, että näyttäisin muiden silmään siedettävältä. En treenaa enkä pukeudu heruttavaan massamuotiin, vaatteet kyllä valitsen ihan oman maun mukaan. Lenkillä tulee käytyä siksi, että pysyisin perusterveenä.

Vierailija
25/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti tarkoitti, että naiset väittävät tekevänsä jotain asioita itsensä takia, vaikka asia ei oikeasti niin ole.

Ap ilmeisesti kuvittelee olevansa maailman napa, jota varten naiset tekevät kaiken. Harhakuvitelmista on kurja herätä.

Olkinukke on huono argumentaatiotapa eli yritä nyt edes.

Vierailija
26/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkinukke on huono argumentaatiotapa eli yritä nyt edes.

Miten oma aikasi riittää huomioimaan kaikki naiset, jotka ovat vain sinua varten pukeutuneet minishortseihin? Tuossahan uhkaa burmout 😂

Vierailija
27/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on erilaisia. Heillä on erilaisia motivaattoreita tehdä asioita. Varmasti on olemassa niitä, jotka käyvät salilla huomion toivossa. Vastaavasti on olemassa niitä miehiä, jotka pullistelevat lihaksia saadakseen naisten huomiota.

Vierailija
28/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelevat ja jopa repivät pillunkarvat pois, ihan vaan kun se on niin vitun kivaa naisesta itsestä.

Vierailija
29/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Meikkaavat

- Treenaavat persettä salilla

- Pukeutuvat herutusvaatteisiin

- Pukeutuvat massamuotiin kun ihan sattumalta pitävät siitä mistä kaikki muutkin

Mitäs muuta?

Mä en tee mitään noista. Älä yleistä. Massamuotin varmaan pukeudutaan koska joka kauppa pursuaa sitä. Siksi se on massamuotia, torvi.  Moneskoa aloitus tämä on sulta tänään?

Vierailija
30/33 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos meikkaan, koska haluan näyttää muiden silmissä hyvältä, koska siitä tulee minulle hyvä mieli? Teenkö sen silloin vain muiden takia?

Tuossa tapauksessahan sinun hyvä mielesi siippuu samastasi palautteesta. Tuleeko sulle sit hyvä mieli, jos kukaan ei kehu sinun ulkonäköä?

Ei siis ole väliä kehuuko kukaan (harvemmin kehuu), vaan se että meikattuna tuntuu siltä että näyttää paremmalta ja se ajatus tuntuu hyvältä. Jos lähden laittamattomana vaikka kaupungille, niin tuntuu siltä että olen ruma, vaikka kukaan ei millään tavalla kommentoisi ulkonäköäni.

Vierailija
31/33 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minkä takia tekee mitä tekee, jos sen saa kuitenkin itse valita? Minusta on ihan ok, jos joku vaikka meikkaa miehiä varten omasta halustaan. jos siihen taas pakotetaan, niin se onkin jo eri juttu.

Vierailija
32/33 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheettömänä naisena teen kaiken enemmän tai vähemmän itseni takia. Voisin kuvitella että perheellisenä sitten ainakin joitakin asioita tehdään lastenkin takia.

Vierailija
33/33 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken mitä teen teen itseni takia. Aloituksessa mainituista asioista en tee mitään.

Äläs nyt. Meitä muita varten kirjoitit oheisen tekstin. Halusit osoittaa, että olet muita parempi, koska mukamas teet asioita vain itseäsi varten. Jos olisit aidosti itsenäinen, sinun ei tarvitsisi todistella vauva-palstalla mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi