Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sää Espanjassa (Marbella, Fuengirola ja muut alueet etelässä)

Vierailija
14.08.2016 |

Säätiedotuksia olen seurannut, mutta hieman mietityttää, kuinka kuumaa siellä mahtaa olla, yli 30? Ja onko kuumuus jo ahdistavaa? Onko paikallisia linjoilla?
T.tuleva Espanjaturisti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastointi on kova sana. Muuten kyllä kärventyy ja yöt on hikisiä.

Vierailija
2/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vuodenajasta kiinni, parahin turisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän tottuu. Meren läheisyydessä varjopaikat ovat viileämpiä. Parin kuukauden päästä alkaa viilenemään.

Vierailija
4/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andalusiassa on kuumempi kuin Afrikassa. Turistit myyvät Aurinkorannikon lomakiinteistöjään kuumuuden vuoksi. Päättele siitä.

Vierailija
5/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tällä hetkellä päivälämpötila ja paljonko ennustetaan tuleville viikoille?

Vierailija
6/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tällä hetkellä päivälämpötila ja paljonko ennustetaan tuleville viikoille?

Täällä Mijaksessa Fuengirolan vieressä nyt 28°. Ihan ok ilma, meitä ei ainakaan ahdista. Lapset leikkii ja kastelee kasveja ja itse olin pihatöissä. Iltapäivällä pikkaisen lämpenee ja olemme sitten enemmän varjossa. Sisällä ilmastoinlaite on päällä vain illalla vähän aikaa juuri ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
7/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä osaa kattoa espanjan säätiedotusta netistä?

Vierailija
8/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun asunnossa missä ei ole ilmastointilaitetta ja pärjään ihan hyvin. Isot lasiovet auki niin tuuli puhaltelee mukavasti sisään.Jos tulee kuuma voi kävästä kylmässä suihkussa tai altaassa pulahtamassa. Päivälämpötilat on olleet alle 30 ja seuraavalle viikolle 30 asteen tienoilla. Mulle sopii tämä lämpö varsin hyvin.

Vierailija
9/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan katsoa netistä accuweatherit sun muut. Kyselen vain paikallisten tuntemuksia. : ) t.parahin turisti eli ap

Vierailija
10/11 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä tarkenee.

Vierailija
11/11 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säätiedotuksia olen seurannut, mutta hieman mietityttää, kuinka kuumaa siellä mahtaa olla, yli 30? Ja onko kuumuus jo ahdistavaa? Onko paikallisia linjoilla?

T.tuleva Espanjaturisti

http://bit.ly/2iPZy95

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi