Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea naiset tekevät "vain itsensä takia"?

Vierailija
14.08.2016 |

- Meikkaavat
- Treenaavat persettä salilla
- Pukeutuvat herutusvaatteisiin
- Pukeutuvat massamuotiin kun ihan sattumalta pitävät siitä mistä kaikki muutkin
Mitäs muuta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken mitä teen teen itseni takia. Aloituksessa mainituista asioista en tee mitään.

Vierailija
2/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn juoksemassa, opiskelen,syön,nukun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa menee sitten sulla tunteisiin? Millä tavalla itsestään huolehtivat ja kenties hyvännäköisetkin naiset satuttavat/loukkaavat olemuksellaan muita? Olen aina ollut sitä mieltä että niin kauan kun et toiminnallasi loukkaa tai satuta muita se on ihan fine. Mutta kerro toki säkin oman näkemyksesi asiaan.

Vierailija
4/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvat, käyvät paskalla, laittavat hiukset ponnarilla kiinni.

Vierailija
5/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea miehet tekevät vain itsensä takia 😂

Vierailija
6/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen

Vierailija
7/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen itselleni tutkintoa (en tarvitse koska otan ensi vuoden alusta vastuulleni yrityksen) ja tutkinnon haluan ihan vain koska pystyn! Harrastan juoksua, koska jos meinaan pystyä liikkumaan vielä 80 vuotiaana niin elintapa on valittava viimeistään nyt. Liikun siis jotta jaksan. Meikkaan välillä, jotta minä näyttäisin ihmiselle, käytän merkkimeikkejä mutta en levitä meikkipussia muiden nähden, se on oma asiani. Teen aika paljon asioita vain itseäni ajatellen.

Vierailija
8/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki liikunta, jolla hoidan tätä varsin hyvänmuotoista varttani, sen teen oman hyvinvointini takia. Bonuksena tulee muiden ihmisten hyväksyntä, mutta limaisten äijien hissikatseet eivät ole lainkaan toivottuja.

Sama pätee meikkaamiseen ja pukeutumiseen. On helpompi hymyilla peilille, kun näyttää hyvältä. Jos olen pinnallinen, ei haittaa.

Tämähän pätee kaikkeen tekemiseeni ja olemiseeni. Oma ja perheeni hyvinvointi on kaikessa etusijalla. Jos en huolehdi ensin itsestäni, en pysty huolehtimaan muistakaan.

En ole lainkaan kiinnostunut ap:n kaltaisista random-tuijottelijoista.

Vierailija
9/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti MITÄÄN.

Vierailija
10/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti tarkoitti, että naiset väittävät tekevänsä jotain asioita itsensä takia, vaikka asia ei oikeasti niin ole.

Vierailija
11/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää korkkareita

Vierailija
12/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti tarkoitti, että naiset väittävät tekevänsä jotain asioita itsensä takia, vaikka asia ei oikeasti niin ole.

Entä jos meikkaan, koska haluan näyttää muiden silmissä hyvältä, koska siitä tulee minulle hyvä mieli? Teenkö sen silloin vain muiden takia?

Vierailija
13/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos meikkaan, koska haluan näyttää muiden silmissä hyvältä, koska siitä tulee minulle hyvä mieli? Teenkö sen silloin vain muiden takia?

Tuossa tapauksessahan sinun hyvä mielesi siippuu samastasi palautteesta. Tuleeko sulle sit hyvä mieli, jos kukaan ei kehu sinun ulkonäköä?

Vierailija
14/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itselleni on lähinnä matalasti koulutettujen logiikkaa.

Vierailija
15/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä noissa menee sitten sulla tunteisiin? Millä tavalla itsestään huolehtivat ja kenties hyvännäköisetkin naiset satuttavat/loukkaavat olemuksellaan muita? Olen aina ollut sitä mieltä että niin kauan kun et toiminnallasi loukkaa tai satuta muita se on ihan fine. Mutta kerro toki säkin oman näkemyksesi asiaan.

Teineillä kaikki "menee tunteisiin" ja joku englanninkielinen sana väliin. Helvetin huonoa suomea, mutta kukin kykyjensä mukaan. Et tuntunut edes ymmärtävän aloittajan pointtia, niin miksi vastata?

Vierailija
16/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sentään ymmärsi pointin. Tai sitten vastaajat teeskentelivät tyhmempää ja ohittivat sen sujuvasti. -ap

Vierailija
17/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pukeudun peittävästi muiden takia. Jos voisi ajatella vain itseään niin pukeutuisin "heruttavasti".

Vierailija
18/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noita asioita  lähinnä muiden naisten vuoksi (olen hetero) sillä naiset niitä kovimpia arvostelijoita on. Ei minua haittaa jos joku hyvännäköinen mieskin kiinnittäisi minuun huomiota. Mutta en todellakaan laittaudu vauva-palstalla käyviä, rumia, vanhoja ukkoja varten. Sori... :)

Vierailija
19/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Teen noita asioita  lähinnä muiden naisten vuoksi (olen hetero) sillä naiset niitä kovimpia arvostelijoita on. Ei minua haittaa jos joku hyvännäköinen mieskin kiinnittäisi minuun huomiota. Mutta en todellakaan laittaudu vauva-palstalla käyviä, rumia, vanhoja ukkoja varten. Sori... :)

Se on kyllä suloista, kun uppoo tunteisiin :D

Vierailija
20/33 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja kaikessa , mitä muut tästä sanovat, on se minkä vuoksi naiset elävät. No, joo helppoa kun itsellä ei ole aivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän