Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhien lapsiperheiden suunnitelmat syyslomalle.

Vierailija
14.08.2016 |

Mitä meinaatte tehdä? etenkin te joilla on kouluikäisiä lapsia.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotona. Käydään laavulla ja patikoimassa.

Vierailija
2/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä Tukholmassa -risteily on halpa toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnaan on varattu kahden hotelliyön pakettimatka. Nuorempien lasten valinta, he halusivat risteilylle. Ysiluokkalainen esikoinen ei ollut kovin innostunut, mutta lähtee kumminkin. 

Vierailija
4/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koululaisten syyslomien aikana vain listahinnat, ei tarjousmatkoja  eikä ne ostoksista saadut bonusmatkat ole voimassa syyslomien aikana.

Vierailija
5/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin juuri pari viikkoa sitten risteilemässä niin ei taas syyslomalla huvittaisi mennä risteilemään.

Vierailija
6/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytiin juuri pari viikkoa sitten risteilemässä niin ei taas syyslomalla huvittaisi mennä risteilemään.

No älkää sitten menkö. Me menemme.

Vierailija
7/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mummolaan ja tehdään retkiä, käydään kaupungilla, herkutellaan, laiskotellaan ja ollaan vaan.

Vierailija
8/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa? Miehen ex nakittaa taas pentunsa meille että pääsee yksin lomalle joten viikko menee hoitassa muiden lapsia omien lisäksi, mies itse on töissä. V*ttu.

Vierailija
9/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan monena vuotena tehty yksi isompi juttu ja muuten nautittu vaan lomasta. Esim. pari vuotta sitten mentiin Korkeasaareen ja oli aivan mahtava keli, aurinko paistoi ja nautittiin retkestä todella paljon. Viime vuonna käytiin Heurekassa. Tänä vuonna käydään varmaan taas Luonnontieteellisessä museossa, kun ovat sitä niin paljon toivoneet.

Vierailija
10/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan lapsuudestani että parasta syyslomalla oli vain katsoa leffoja ja herkutella, usein kävin myös mummolassa yökylässä. Ei mitään sen kummempaa, oli kiva nimenomaan levätä syyslomalla. Eivätkä vanhempani olleet edes vähävaraisia. Älkää siis ottako stressiä että jotain erikoista pitäisi tehdä!

Vierailija
11/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tehnyt syyslomalla mitään erikoista, en lapsena enkä aikuisena.  Syysloma tarkoitti vaan sitä että ei menty kouluun. Vanhemmat olivat töissä syyslomalla ja aikuisena en ole ollut syyslomalla kuin opiskellessani- senkin ajan olen tehnyt töitä.

Vierailija
12/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tehnyt syyslomalla mitään erikoista, en lapsena enkä aikuisena.  Syysloma tarkoitti vaan sitä että ei menty kouluun. Vanhemmat olivat töissä syyslomalla ja aikuisena en ole ollut syyslomalla kuin opiskellessani- senkin ajan olen tehnyt töitä.

Perheemme ei ollut köyhä mutta vanhemmat maksoivat mieluummin mökkilainaa kun veivät meitä ulkomaille lomailemaan.

Ekan kerran "etelässä"  yli 40-vuotiaana.

Vierailija
13/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä saa olla yksi kerrallaan lomalla. Yksi mamma se jo varasi syys ja hiihtolomaviikot. Eli olen töissä.

Vierailija
14/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tod näk kotona ja vanhemmat töissä.

Vierailija
15/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä töissäkäyvillä aikuisilla ei ole syyslomaa.

Edes aikuisten kesälomat eivät riitä kattamaan lapsen kesälomaa.

Täysin turha loma, jäänne jostain perunannostolomista.

Vierailija
16/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä me aikuiset ollaan töissä, joten mitään lomamatkaa ei voida tehdä. Lapset ovat keskenään virka-ajan kotona. Muuten olisi kiva kyllä lähteä viikoksi etelään ja anoa pari lisäpäivää vapaaksi tämän takia. Syyslomaa on vain 2 päivää, eli pidennetty viikonloppu käytännössä.

Vierailija
17/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun lomat ei riitä ja 7v saa nököttää yksin kotona 2kk vuodessa.

Vierailija
18/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole köyhää nähnytkään, jos on varaa käydä risteilemässä. T. Oikeasti köyhä yh

Vierailija
19/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä laivan bonuslapuilla lähdtän,

Mennään viking linellä ja eckeröllä ullaan, loungessa, 2 yötä hotellissa,

Aikuinen ja 2 lasta,

Me mennään 200 e matkan jälkeen myös Luonnontieteelliseen, vapaa pääsy ja Korkeasaareen, ostin 5 e liput kollegalta, voitti ne jostain.

Sinne otetaan tosin eväät mukaan.

Vierailija
20/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole köyhää nähnytkään, jos on varaa käydä risteilemässä. T. Oikeasti köyhä yh

Niin. Minä suunnittelen syyslomaa niin että mietin miten pystyn ruokkimaan lapset lounaallakin kun eivät saa koulusta ruokaa. Syysloma tulee kalliiksi kun ruokaa menee enemmän ja on otettava lomaa töistä. Kotona nökötetään koko loma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan