Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et tekisi lapsen puolesta

Vierailija
14.08.2016 |

Pystytkö olemaan sekaantumatta lapsen velvollisuuteen myydä kalentereja, arpoja ym. koulun luokkaretken tai urheiluseuran hyväksi?

Vai myytkö tavarat sukulaisille tai työkavereille.

Itse ostin kerran kaikki arvat, mitä lapsen piti myydä. Ei mukamas ehtinyt ja jaksanut myydä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietämättömiä nämä tyypit, jotka rahtaavat lastensa myyntitavaroita töihin. Siinä hyvä bisnes firmoille, kun syyllistetään ostamaan työkavereita, ylihintaista tavaraa.

Vierailija
22/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan suostunut osallistumaan moisiin pakkomyyjäisiin. Onneksi lapsen luokalle kerättiin rahat toisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan suostunut osallistumaan moisiin pakkomyyjäisiin. Onneksi lapsen luokalle kerättiin rahat toisella tavalla.

Et voi kieltäytyä, jos luokka päättää jotain myydä. Homma on yhteinen.

Vierailija
24/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan auttaa lapsiani kaikin keinoin,aina ja ikuisesti aamen.Itse olen joutunut aina hoitamaan kaikki ja raahaamaan vielä porukoitakin perässä.Samaa en tee omilleni..niin kauan kuin henki pihisee,olen täällä heitä varten.

Vierailija
25/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitan auttaa lapsiani kaikin keinoin,aina ja ikuisesti aamen.Itse olen joutunut aina hoitamaan kaikki ja raahaamaan vielä porukoitakin perässä.Samaa en tee omilleni..niin kauan kuin henki pihisee,olen täällä heitä varten.

Niin mikä on auttamista, mikä paapomista ja mikä puolesta tekemistä.

Kyllä lapsen pitää saada itse yrittää ja erehtyä muuten ei opi. Toki ohjata ja auttaa voi ja pitääkin mutta vain tiettyyn rajaan asti.

Vierailija
26/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aina uhrautuva ja vain lapsilleen elävä äiti on lopulta kuitenkin taakka.

Vierailija
27/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat eivät myisi niitä kamoja, huomaisivatkohan koulut, että niitä ei kannata lapsille antaa myytäväksi? Luulisi pistävän miettimään uusia rahankeruutapoja, jos puolet kamoista palautetaan myymättöminä. Vai onko ne kaikkien oppilaiden pakko myydä?

Vierailija
28/28 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kovia ja pidetään tämä linja!