Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset väittävät etteivät halua mieshuomiota kuntosalilla?

mryouth75
13.08.2016 |

Mutta sitten pukeutuvat toinen toistaan tiukempiin ja paljastavampiin vaatteisiin, tulevat kyykkäämään ja pyllistelemään suoraan eteen jne. Monesti trikoissa näkyy pullea kamelinvarvaskin ja varmasti naiset itse tietävät kuinka kiva sitä on katsella miehenä. Sitten kuitenkin jos koittaa vähän flirttailla tai aloittaa jutun tynkää niin saa osakseen halveksivia katseita ja töykeää tuhahtelua näiltä nuorilta fitness-pupuilta.

-mryouth75

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellaisia ne on. Tulevat meidän varttuneempien adonisten eteen keimailemaan. Naiset <3

Vierailija
2/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellaisia ne on. Tulevat meidän varttuneempien adonisten eteen keimailemaan. Naiset <3

Näinhän se on. Jotain julmaa voimaleikkiä naisten osalta, kun tietävät ajavansa vanhemmat charmantit miehet hulluksi, mutta eivät kuitenkaan uskalla viedä hommaa loppuun asti.

-mryouth75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samasta syystä, kuin siinä, että meikkaavat vain itselleen eivät miehille.

Eli he valehtelevat ja kerjäävät todellisuudessa miesten huomiota.

Vierailija
4/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua sun huomiota ;)

Vierailija
5/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkään salilla treenatakseni jalkoja. Joihinkin liikkeisiin kuuluu pyllistysasento. Elä sen kanssa.

Naiset muuten käyttää ihan samanlaisia treenivaatteita niin seka- kuin naistensaleillakin.

Vierailija
6/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua sun huomiota ;)

No eipä tietenkään niin.... Eihän ne kenenkään. Muka.

Vierailija
7/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tekee niinkuin minä ja menee sinne salille collegeissa ja t-paidassa saa kuulla miten on feministilepakko ja tarkoituksella yrittää olla yks jätkistä. Ikinä ei mee oikein.

Vierailija
8/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen paikka jossa kaipaan miesten huomiota on hikisenä kuntosalilla. Laitan pienet ja tiukat salivaatteet, koska en halua hikoilla missään jätti t-paidassa ja verkkareissa ja kyykkääminen on lempiliikkeeni 😊 Se ei silti ole mikään soidinkutsu adoniksille. Jos haluat pokata niin tee se vaikka mielummin suihkun jälkeen salin parkkiksella mut älä läähätä perääni salilla kiitos.

Vierailija
9/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä trikoot ja kulahtanut t-paita salille mennessä. En pukeudu paljastavasti, enkä hae salilla muutenkaan huomiota. Mutta mua ahdistaa, jos joku selvästi kyttää mua kun teen joitain liikkeitä. Kerran punnersin jalkaprässissä painoja ylös, niin joku mies tuli siihen viereen katseleen et hyvä just noin. Sit hetken päästä tein pystypunnerrusta käsipainoilla ja tämä samainen ukko kyykistyi mun viereen ja tuli pervoilmeellä katselemaan ja sanoi et juuust noin hyvin menee. Oli ihan vitun ahdistavaa enkä kehdannut sanoa että poistuisi

Vierailija
10/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonmyötäinen ei tarkoita tiukkaa. Trikoot eivät purista vaan ovat kuin toinen iho ja siksi erittäin kätevät juuri liikuntaan.

Vierailija
11/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitäs olla ihan omat salit, jaksa yhtään sitä perseen herutusta, kun antavat olettaa, mutta eivät ymmärrä antaa. Muutenkin ärsyttää katsoa sitä ylimielistä nokkapystyssä toikkoilua ja älypuhelimen räpläystä. Näitten naistenhan takia saleilla soitetaan poppipaskaa mikä pilaa lihaksista ja päästä pumpin. No kyllähän minä ymmärrän naisia, voimat ovat rajalliset niin pitää muilla ''avuilla'' sitten tulla korostamaan itseään pärkele!

Vierailija
12/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä trikoot ja kulahtanut t-paita salille mennessä. En pukeudu paljastavasti, enkä hae salilla muutenkaan huomiota. Mutta mua ahdistaa, jos joku selvästi kyttää mua kun teen joitain liikkeitä. Kerran punnersin jalkaprässissä painoja ylös, niin joku mies tuli siihen viereen katseleen et hyvä just noin. Sit hetken päästä tein pystypunnerrusta käsipainoilla ja tämä samainen ukko kyykistyi mun viereen ja tuli pervoilmeellä katselemaan ja sanoi et juuust noin hyvin menee. Oli ihan vitun ahdistavaa enkä kehdannut sanoa että poistuisi

Ei saleilla tarvita teitä ahditujia, ärsyttää tarpeeksi kun katsoo kadulla käveleviä tytön tylleröitä pärstät älypuhelimissa kiinni kuin zombeilla. Osta vaikka kotiin 5kg kahvakuula niin voit sielä ahdistua sen kanssa kahdestaan.

Vierailija
13/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot eivät ole tiukat, vaan ihonmyötäiset ja JOUSTAVAT. Niitä ei edes huomaa päällä sen elastisuuden vuoksi.

Keneltä minä haluam huomiota: käyn kahdella eri salilla koska asun osan viikosta toisella puolen kaupunkia. Toinen näistä saleista on LadyLine, eli vain naisille. Toinen on sekasali, jossa käyn miehiltä lukitussa naisten osassa treenaamassa.

Kelle siis kamelinvarpaani näkyy?

Vierailija
14/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on onneksi löysä t-paita, kaks kokoa liian isot housut, kengät 90-luvulta, likainen tukka, ei meikkiä ja silmät ristissä koska käyn salilla klo 6:30->. Hikoilen ja saatan jopa vähän haista!

Ei oo kukaan tullut onneksi iskemään. Mä käyn salilla jotta mun selkä ei ois kipeä.

Vierailija
15/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tekee niinkuin minä ja menee sinne salille collegeissa ja t-paidassa saa kuulla miten on feministilepakko ja tarkoituksella yrittää olla yks jätkistä. Ikinä ei mee oikein.

No voithan sä mennä muitten naisten mukana botipumppiin, sali on raavaille miehille missä kuuluu haista raudan ja teston katku eikä estrogeenin hapan tuoksu.

Vierailija
16/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on kuntosali, niin mun ei tarvii tulla kyykkäilee kenenkään eteen.

Vierailija
17/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona on kuntosali, niin mun ei tarvii tulla kyykkäilee kenenkään eteen.

Mitä välineitä sulla on? Muovipainot ja sellanen ostosteevestä ostettava tärinä vyö mikä laitetaan mahan päälle hytkymään ja polttamaan rasvaa?

Vierailija
18/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SpartanBuild kirjoitti:

Naisille pitäs olla ihan omat salit, jaksa yhtään sitä perseen herutusta, kun antavat olettaa, mutta eivät ymmärrä antaa. Muutenkin ärsyttää katsoa sitä ylimielistä nokkapystyssä toikkoilua ja älypuhelimen räpläystä. Näitten naistenhan takia saleilla soitetaan poppipaskaa mikä pilaa lihaksista ja päästä pumpin. No kyllähän minä ymmärrän naisia, voimat ovat rajalliset niin pitää muilla ''avuilla'' sitten tulla korostamaan itseään pärkele!

Kylläpä saleja on erilaisia. Käyn sekasalilla ja ainoat puhelimen räplääjät on miehiä. Naiset tekee tehokkaasti, monesti ilman taukoja, mutta miehet istuskelee sjan kanssa laitteissa ja lukee uutisia samalla kännykästä.

Musiikkina meillä soi aina radio rock, jos naisilta kysytään. Mikään ei ole ihanampaa kuon nostaa rautaa Rammsteinin tahdissa. Kun salille tulee ensimmäinen mies, alkaa kitinä "saaks vaihtaa novalle" tai jos on bättte folket mies niin haluaa jollen ihmeen radio x3melle. Ja kun miehet on lähteneet alkaa hevi soimaan ja rauta nousemaan💪

Vierailija
19/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä mennä muitten naisten mukana botipumppiin, sali on raavaille miehille missä kuuluu haista raudan ja teston katku eikä estrogeenin hapan tuoksu.

Ahaa eli ongelma ei olekaan keikistely vaan ihan jo naisten läsnäolo on väärin? :D

Vierailija
20/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kuntosalia, mutta uskaltaako sinne nykyään mennä kun naiset ovat pukeutuneet näihin kamelinvarvashousuihin ja pyllistelevät joka liikkeessään. Pelkään saavani erektion ja se olisi noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme