Erojuhlat!
Olen järjestämässä erojuhlia ennen kuin tämä talo menee myyntiin. Juodaan viinikellari tyhjäksi ja teen vähän suolaista tarjottavaa + juustot. Eli vaatimaton nollausjuhla. Olen kutsunut pelkkiä sinkkukavereita, koska en jaksa pariskuntia ja nämä toisivat kuitenkin miehensä, ja ovat muutenkin aika rauhallisia, eikä sellaista seuraa mitä nyt kaipaan. Nyt nämä varatut ovat sitten suuttuneet!
Olen pöyristynyt etten edes elämäni kriisissä saisi pitää kunnon erojuhlia!!
Mitä mieltä olette??
Kommentit (3)
Minusta parisuhteen päättyminen on aina surullinen asia. Aikakauden loppu. Toisaalta niin on hautajaisetkin. Eli 'erojuhlat' on mielestäni ok. mutta ei ne mitkään ilojuhlat ole, siirtymisriitti seuraavaan elämän vaiheeseen.
Me oltiin jo ystävien kanssa mökillä ja se toimi avautumispaikkana. Mökki oli yhden varatun.
Nyt kuitenkin haluaisin ruokottomat eksien kevyet haukkumisjuhlat, joissa voisi vähän tanssia pöydillä ja juoda niitä "hienoja" pulloja mitä ei ikinä avattu. Nämä varatut eivät tällaista ohjelmamenua arvosta. Ovat silti nyt kiukkuisia kun en kutsu heitä. Eivät ymmärrä ettei ideani ole tehdä ruotivat analyysiä, vaan pitää hauskaa! Nämä sinkut ovat räväkämpiä "meri on kaloja pullollaan"-ihmisiä. Miksei varatut voi ymmärtää tätä?
Ap
Kyllä ero on aina yhden juhlan arvoinen.. Kannatan.
Meillä skoolattiin aidolla shamppanjalla, kun tuli käräjiltä päätös, että tuomitaan eroon..se oli hieno hetki.
Lasten (aikuisia) kanssa kilisteltiin todella tunteella..se on ohi..ja lopullisesti.