Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntai-aamun ratoksi: hyvän puolison ominaisuudet?

Vierailija
01.02.2026 |

Teettekö mun kanssa listaa hyvän puolison tunnusmerkeistä? Aloitan:

Tiedustelee kipeältä puolisolta tarvitseeko hän jotain ja muutemkin tulee katsomaan vointia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen sopiva ja omaa elämänlaatua parantava, mitä se sitten kullekin tarkoittaa.

Vierailija
2/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne tulee katsomaan? Erilliset asunnot vai asumusero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos puoliso makoilee kipeenä sängyssä makkarissa ja se terve puoliso touhuilee omiaan muissa huoneissa 

Vierailija
4/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky kompromisseihin ja luonnollinen vastavuoroisuus.

Tämä ajatus heräsi kun juttelin erään inceliksi identifioituvan miehen kanssa. Hän neuvotteli miksi meidän tulisi seurustella. Mutta minulla heräsi vain ajatus että haluamisistaan huolimatta hän on parisuhdekyvytön. Kaikki pitäisi tehdä hänen halujen mukaisesti ja hänen tarpeitaan palvellen. Oli ehtinyt 30 vuodessa kangistua niihin omiin tapoihin ja rutiineihin. Hänellä oli vaikeuksia hahmottaa sen potentiaalisen kumppanin erillisyyttä itsestään. Heti jos itse pitäisi tehdä jotain sen toisen vuoksi tai huomioida niin hän tuskastui miten vaivalloista.

Vierailija
5/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin. Se kirjoitetaan sunnuntaiaamu.

Vierailija
6/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky pyytää anteeksi ja todella muuttaa toimintaansa, ei pelkkää sanahelinää.

Huomaavaisuus, vastavuoroisuus, empatia, kärsivällisyys, itselleen nauramisen taito.

Vierailija
7/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedustelee kipeältä puolisolta tarvitseeko hän jotain ja muutemkin tulee katsomaan vointia."

Eikö toi nyt ole ihan minimi miyä parisuhteessa tehdään? Ei tuolla musta vielä voida korottaa hyväksi puolisoksi.

Vierailija
8/8 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava limainen turvonnutkyrpä ja kookkaat kiinteät kivekset, bojoing tsirp tsirp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi