Sunnuntai-aamun ratoksi: hyvän puolison ominaisuudet?
Teettekö mun kanssa listaa hyvän puolison tunnusmerkeistä? Aloitan:
Tiedustelee kipeältä puolisolta tarvitseeko hän jotain ja muutemkin tulee katsomaan vointia.
Kommentit (8)
Minne tulee katsomaan? Erilliset asunnot vai asumusero?
No, jos puoliso makoilee kipeenä sängyssä makkarissa ja se terve puoliso touhuilee omiaan muissa huoneissa
Kyky kompromisseihin ja luonnollinen vastavuoroisuus.
Tämä ajatus heräsi kun juttelin erään inceliksi identifioituvan miehen kanssa. Hän neuvotteli miksi meidän tulisi seurustella. Mutta minulla heräsi vain ajatus että haluamisistaan huolimatta hän on parisuhdekyvytön. Kaikki pitäisi tehdä hänen halujen mukaisesti ja hänen tarpeitaan palvellen. Oli ehtinyt 30 vuodessa kangistua niihin omiin tapoihin ja rutiineihin. Hänellä oli vaikeuksia hahmottaa sen potentiaalisen kumppanin erillisyyttä itsestään. Heti jos itse pitäisi tehdä jotain sen toisen vuoksi tai huomioida niin hän tuskastui miten vaivalloista.
Ei noin. Se kirjoitetaan sunnuntaiaamu.
Kyky pyytää anteeksi ja todella muuttaa toimintaansa, ei pelkkää sanahelinää.
Huomaavaisuus, vastavuoroisuus, empatia, kärsivällisyys, itselleen nauramisen taito.
"Tiedustelee kipeältä puolisolta tarvitseeko hän jotain ja muutemkin tulee katsomaan vointia."
Eikö toi nyt ole ihan minimi miyä parisuhteessa tehdään? Ei tuolla musta vielä voida korottaa hyväksi puolisoksi.
Valtava limainen turvonnutkyrpä ja kookkaat kiinteät kivekset, bojoing tsirp tsirp.
Itselleen sopiva ja omaa elämänlaatua parantava, mitä se sitten kullekin tarkoittaa.