Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset väittävät etteivät halua mieshuomiota kuntosalilla?

mryouth75
13.08.2016 |

Mutta sitten pukeutuvat toinen toistaan tiukempiin ja paljastavampiin vaatteisiin, tulevat kyykkäämään ja pyllistelemään suoraan eteen jne. Monesti trikoissa näkyy pullea kamelinvarvaskin ja varmasti naiset itse tietävät kuinka kiva sitä on katsella miehenä. Sitten kuitenkin jos koittaa vähän flirttailla tai aloittaa jutun tynkää niin saa osakseen halveksivia katseita ja töykeää tuhahtelua näiltä nuorilta fitness-pupuilta.

-mryouth75

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kuntosalia, mutta uskaltaako sinne nykyään mennä kun naiset ovat pukeutuneet näihin kamelinvarvashousuihin ja pyllistelevät joka liikkeessään. Pelkään saavani erektion ja se olisi noloa.

Ei ole noloa, jos erektio on iso ja jämäkkä. Jos joku tulee jotain vittuilemaan niin syytät naisia liiallisesta kauneudesta. 

Vierailija
22/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yleensä trikoot ja kulahtanut t-paita salille mennessä. En pukeudu paljastavasti, enkä hae salilla muutenkaan huomiota. Mutta mua ahdistaa, jos joku selvästi kyttää mua kun teen joitain liikkeitä. Kerran punnersin jalkaprässissä painoja ylös, niin joku mies tuli siihen viereen katseleen et hyvä just noin. Sit hetken päästä tein pystypunnerrusta käsipainoilla ja tämä samainen ukko kyykistyi mun viereen ja tuli pervoilmeellä katselemaan ja sanoi et juuust noin hyvin menee. Oli ihan vitun ahdistavaa enkä kehdannut sanoa että poistuisi

Häntä kutsutaan personal traineriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiihottavampaa kuin hikiset naisten jumppatrikoot, namz! I'm watching and smelling you girls!

Vierailija
24/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jätetä ne idioottimaiset iskulauseet sinne lähipubin merville ja antaa fitnesspupujen treenata rauhassa riippumatta siitä mitä niillä on päällä..

Vierailija
25/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jätetä ne idioottimaiset iskulauseet sinne lähipubin merville ja antaa fitnesspupujen treenata rauhassa riippumatta siitä mitä niillä on päällä..

Katsominen ja kuolaaminen aivan ok

Vierailija
26/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsominen ja kuolaaminen aivan ok

+aggressiivinen masturbointi kuntosalin vessassa.

Vierailija
27/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään nuorempien miesten huomiota vastaan ole. Vanhemmat miehet (yli 30v) vois pysyy loitolla ja kattoo lattiaan mun puolesta (jos ihan rehellisiä ollaan).

Vierailija
28/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljujen ja lössähtäneiden setämiesten mielipiteet eivät todellakaan kiinnosta.

Käyn naisten salilla treenaamassa.

Vierailija
29/62 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen homma on myös lenkille lähtiessä, että kiristetään se takki siihen vyötärön yläpuolelle, jotta trikooperse tulee kokonaan näkyviin. Sitten vielä vedetään alaselkää notkolle, jotta perse korostuu, ja ei kun kaupungin kävelykädulle "lenkkeilemään"

Vierailija
30/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt ikäloppu. Pidän treenatessa trikoita, koska ovat kuin toinen iho, eivätkä ne hiosta. En todellakaan hae salilla huomiota miehiltä. Varsinkaan yli 30-vuotiailta papparaisilta.

Vierailija
31/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi treenaan työpaikan salilla kaikessa rauhassa.

32/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut miehet osaavat sitten olla tyhmiä tässä asiassa. Vaikka te kuvittelette kamelinvarpaan tai paljastavan topin olevan jokin parittelukutsu, niin painakaa sinne putkiaivoihinne että jos nainen haluaa iskeä miehen tai saada häneltä seksuaalista huomiota, hän 100 % varmasti tekee sen jotenkin muuten kuin hien, trikoiden, urheilurintsikoiden ja kamelinvarpaiden voimin.

Ahdistavaa tuollainen kyyläys, oli syy mikä tahansa.

Vierailija
33/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun palstan "Allffauroksille" on nii vaikia tajuta, että naisella on muutakin tekemistä kuin miesten miellyttäminen. Mä ainakin laittaudun ja urheilen näyttääkseni hyvältä, kun katselen itseäni kadulla kaupan näyteikkunoiden heijastuksista. Duh.

Vierailija
34/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen aina käynyt vaan naisille tarkoitetulla salilla koska en halua hikisten äijien tuijottavan mua.

Vierailija
35/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SpartanBuild kirjoitti:

Naisille pitäs olla ihan omat salit, jaksa yhtään sitä perseen herutusta, kun antavat olettaa, mutta eivät ymmärrä antaa. Muutenkin ärsyttää katsoa sitä ylimielistä nokkapystyssä toikkoilua ja älypuhelimen räpläystä. Näitten naistenhan takia saleilla soitetaan poppipaskaa mikä pilaa lihaksista ja päästä pumpin. No kyllähän minä ymmärrän naisia, voimat ovat rajalliset niin pitää muilla ''avuilla'' sitten tulla korostamaan itseään pärkele!

Eivät naiset heruta eivätkä anna olettaa, kyllä tuo harhaluulo on ihan vaan omassa mielessäsi.

Vierailija
36/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt rehellisiä. Naisten enemmistö nauttii miesten huomiosta vaikka palstan hikikomorit sanoisivat ja äänestäisivät mitä.

Vierailija
37/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkään kolleille kirjoitti:

Ei mulla mitään nuorempien miesten huomiota vastaan ole. Vanhemmat miehet (yli 30v) vois pysyy loitolla ja kattoo lattiaan mun puolesta (jos ihan rehellisiä ollaan).

No niin, tulihan se sieltä.

Jälleen kerran päästiin haukkumaan vanhempia miehiä.

Samalla myönsit että haet miesten huomiota.

Vierailija
38/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat täynnä valkoisia valheita. Ei nainen voi kulttuurinormien mukaisesti sanoa että hän haluaa miesten huomiota, vaikka monet haluaakin.

Sellaisia naisia halveksutaan. Niin sitten naiset sanoo että he pukeutuvat vain itsenäisesti omista syistään.

Ei nainen voi lähteä selittämään miksi hän on päätynyt sellaiseen käsitykseen, että hänen täytyy nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä. Ei nainen voi myöntää että hän on omaksunut muilta käsityksen siitä millainen on hyvännäköinen.

Vierailija
39/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat täynnä valkoisia valheita. Ei nainen voi kulttuurinormien mukaisesti sanoa että hän haluaa miesten huomiota, vaikka monet haluaakin.

Sellaisia naisia halveksutaan. Niin sitten naiset sanoo että he pukeutuvat vain itsenäisesti omista syistään.

Ei nainen voi lähteä selittämään miksi hän on päätynyt sellaiseen käsitykseen, että hänen täytyy nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä. Ei nainen voi myöntää että hän on omaksunut muilta käsityksen siitä millainen on hyvännäköinen.

Juuri näin. Naisena et vaan yksinkertaisesti voi tunnustaa tiettyjä asioita. Nainen leimautuu Suomessa herkästi halvaksi ja myös tyhmäksi, jos hän menee tunnustamaan, että huomio on kivaa.

Vierailija
40/62 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ennen miksi naistensaleja edes on. Enpä ihmettele enää. Itse treenaan kyylääjien ja salien tilanahtauden vuoksi kotona, mutta asettaahan se rajansa treenille. Jos pumppi painuu väärään paikkaan voitte ikäloput äijänturjat painua myös kotianne nostelemaan, peak oli joka tapauksessa jo viisi vuotta sitten joten turhaan viivytätte väistämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme