Miksi naiset väittävät etteivät halua mieshuomiota kuntosalilla?
Mutta sitten pukeutuvat toinen toistaan tiukempiin ja paljastavampiin vaatteisiin, tulevat kyykkäämään ja pyllistelemään suoraan eteen jne. Monesti trikoissa näkyy pullea kamelinvarvaskin ja varmasti naiset itse tietävät kuinka kiva sitä on katsella miehenä. Sitten kuitenkin jos koittaa vähän flirttailla tai aloittaa jutun tynkää niin saa osakseen halveksivia katseita ja töykeää tuhahtelua näiltä nuorilta fitness-pupuilta.
-mryouth75
Kommentit (62)
Eikös täällä just ollu keskustelu jossa joku nainen ei halunnut käydä sekasalilla miesten katseiden takia. Siinä ketjussa mölistiin sivukaupalla että ei miehet saatana naisia tuu salille kuolaamaan, mitenhän se nyt sitte on..
Mun pukeutumista määrittelee monesti tavoite näyttää hienolta, dynaamiselta ja raikkaalta. Se ei ole sama asia kuin seksikäs. Jos nyt muiden takia pukeudutaan niin kyllä minulle kelpaa ihailu ja kehut myös alakerran mummolta ja Lauralta ja Jennalta 10v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat täynnä valkoisia valheita. Ei nainen voi kulttuurinormien mukaisesti sanoa että hän haluaa miesten huomiota, vaikka monet haluaakin.
Sellaisia naisia halveksutaan. Niin sitten naiset sanoo että he pukeutuvat vain itsenäisesti omista syistään.
Ei nainen voi lähteä selittämään miksi hän on päätynyt sellaiseen käsitykseen, että hänen täytyy nähdä vaivaa näyttääkseen hyvältä. Ei nainen voi myöntää että hän on omaksunut muilta käsityksen siitä millainen on hyvännäköinen.
Juuri näin. Naisena et vaan yksinkertaisesti voi tunnustaa tiettyjä asioita. Nainen leimautuu Suomessa herkästi halvaksi ja myös tyhmäksi, jos hän menee tunnustamaan, että huomio on kivaa.
Olen feministinä täysin samaa mieltä.
Mammat, tunnustakaa pois että on se kiva saada salilla katseita ja kommentteja. Itse treenaan puolitosissani suht kovaa ja kovenevilla painoilla enkä yhtään pistä pahakseni, kun joku kehuu ulkonäköä, tekniikkaa tai tuloksia! Olin monta vuotta ylipainoinen ja nyt nautin siitä, että paino on pudonnut ja ulkonäkö kohentunut. Vaikka ensisijaisesti treenaan ja pidän painoa kurissa itseni vuoksi niin kyllä katseet ja kommentit on ihan kivoja. 😊
SpartanBuild kirjoitti:
Naisille pitäs olla ihan omat salit, jaksa yhtään sitä perseen herutusta, kun antavat olettaa, mutta eivät ymmärrä antaa. Muutenkin ärsyttää katsoa sitä ylimielistä nokkapystyssä toikkoilua ja älypuhelimen räpläystä. Näitten naistenhan takia saleilla soitetaan poppipaskaa mikä pilaa lihaksista ja päästä pumpin. No kyllähän minä ymmärrän naisia, voimat ovat rajalliset niin pitää muilla ''avuilla'' sitten tulla korostamaan itseään pärkele!
Kaikenlaisia idioottejakin tähän maailmaan mahtuu, vaikka mitä todennäköisimmin tämä on provo. Ei, en hikisenä ja henki pihisten ole hakemassa salilla seuraa, vaikka juuri sinun edessäsi saatankin tehdä pyllistystä vaativia liikkeitä. Siinäkin on syynä se, ettei muualla oikein mahdu ja edessä mahdollisesti on peili, jotta näen teenkö liikkeeni oikein.
Jos oikeasti treenaisit salilla, et huomaisi muita kanssakävijöitä siellä. Mä en ainakaan kiinnitä tippaakaan huomiota muihin siellä. Toki sen verran, etten tuki teitä tai laitetta liian pitkäksi aikaa.
SpartanBuild kirjoitti:
Naisille pitäs olla ihan omat salit, jaksa yhtään sitä perseen herutusta, kun antavat olettaa, mutta eivät ymmärrä antaa. Muutenkin ärsyttää katsoa sitä ylimielistä nokkapystyssä toikkoilua ja älypuhelimen räpläystä. Näitten naistenhan takia saleilla soitetaan poppipaskaa mikä pilaa lihaksista ja päästä pumpin. No kyllähän minä ymmärrän naisia, voimat ovat rajalliset niin pitää muilla ''avuilla'' sitten tulla korostamaan itseään pärkele!
Naisille on omia saleja ja siellä pukeudutaan ihan samoin, että se siitä huomionhausta miehiltä. Sen lisäksi naistensalilla minäkin, nelikymppinen läski, voin vapaasti pukeutua treenitrikoisiin, sekasalilla sitä sitten pidettäisiin epätoivoisena yrityksenä?
Vierailija kirjoitti:
Mammat, tunnustakaa pois että on se kiva saada salilla katseita ja kommentteja. Itse treenaan puolitosissani suht kovaa ja kovenevilla painoilla enkä yhtään pistä pahakseni, kun joku kehuu ulkonäköä, tekniikkaa tai tuloksia! Olin monta vuotta ylipainoinen ja nyt nautin siitä, että paino on pudonnut ja ulkonäkö kohentunut. Vaikka ensisijaisesti treenaan ja pidän painoa kurissa itseni vuoksi niin kyllä katseet ja kommentit on ihan kivoja. 😊
Kehuu tekniikkaa ja tuloksia vs kehuu kamelinvarvasta. Tomeito tomaato? "Ulkonäköä" = "oletpa freesinä tänään " vai "hyvä pylly uuh mikä räkki"?
SpartanBuild kirjoitti:
Taidat olla myös sitä mieltä, että jos naisella on minihame ja tämä raiskataan, on se ainakin vähän naisen oma vika - mitäs kekkuloi sen näköisenä julkisella paikalla kerjäämässä huomiota! Millä perustelet sen, että nimenomaan naisten pitäisi pysytellä omilla saleillaan? Ongelmahan tässä on sinä ja muut miehet, joilla on vaikeuksia hillitä itseään. Eikö tällöin teidän pitäisi perustaa oma sali, jossa ei tarvitse häiriintyä naisten pyllyistä? Normisaleilla voivat käydä naiset ja ne miehet, jotka pystyvät treenaamaan naisseurassa tekemättä asiasta numeroa.
En halua huomiota salilla enkä missään muuallakaan. Enkä tule ikinä ymmärtämämään miten joku voisi haluta h u o m i o t a. Mitä sillä huomiolla tekee??! Ei yhtään mitään. Täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuu tekniikkaa ja tuloksia vs kehuu kamelinvarvasta. Tomeito tomaato? "Ulkonäköä" = "oletpa freesinä tänään " vai "hyvä pylly uuh mikä räkki"?
No on mulle sanottu salilla, että mulla on nätti pylly. Ja toisaalta kehuttu kyykkytekniikka, joka on oikeastikin hyvä. Ensimmäisestä kommentista kohteliaasti kiitin, toisesta sanoja sai hymyn. Kivoja kommentteja yli 40 vuotiaalle molemmat!
Jokainen saa pukeutua haluamallaan tavalla. Toivon sporttisia legginssejä katukuvaankin lisää:
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000001213746.html
Vierailija kirjoitti:
No ei oo kiva saada katseita ja kommentteja mun ulkonäöstä, kun treenaan. Jotkin ikäloppujen katseet suorastaan oksettavat.
Mä olen aina luullut että salilla pitää olla tiukat vaatteet ettei ne takerru laitteisiin ja tule vahinkoja.
Ne naiset voi myös ignoroida siellä salilla. Aika vätys olet AP jos et siihen pysty.
Itse keskityn siellä salilla suoritukseeni enkä siihen äo-75 meikkifeikkiin joka siinä vieressä yrittää jotain "muuveja" tehdä ja sitten kirjoittaa närkästyneenä munattomista miehistä aaveelle kun tarviis tehdä muutakin iskeäkseen miehiä kuin vähän pyöritellä pyllyä ja lähetellä "signaaleja". Sitä perän pyörittelyä olen nähnyt jo niin paljon ettei se kyllä tee minkäänlaista vaikutusta enää.
Jos ikäloppujen katseet ahdistavat naisia, se tarkoittaa sitä, että nuorempien katseet kiinnostavat. Naisten tekopyhyys on ällistyttävää, ihan joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua että minua kommentoidaan.En myöskään kaipaa tuijottelua, koen kaiken huomion epämiellyttävänä.
Se, jos sä tykkäät moisesta ei tarkoita että kaikki muutkin tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikäloppujen katseet ahdistavat naisia, se tarkoittaa sitä, että nuorempien katseet kiinnostavat. Naisten tekopyhyys on ällistyttävää, ihan joka asiassa.
En hae huomiota ikäisiltänikään miehiltä salilla, mutta nuoret miehet ovat vielä hyvän näköisiä toisin kuin vanhat papparaiset, joten mieluummin saa nuorilta huomiota.
Kuulun niihin jotka eivät oikein tajua tuota pukeutumista. Ekalle ryhmäliikuntatunnille, jossa siis oli vain naisia, menin löysissä housuissa ja tilavassa t-paidassa. Tunsin kumminkin oloni ulkopuoliseksi kun kaikilla muilla oli trikoot jalassa ja hankin sitten "normaalit" sporttikuteet. Ihmettelin, miksi ovat niin paljastavia. Trikoisiin olen jo tottunut, ja pidän niitä mukavimpina, mutta vieläkin ihmettelen miksi on niin vaikea löytää kaupasta urheilutoppia tai t-paitaa joka ei paljasta tissivakoa.
Mulla on t-paita ja löysät housut. Mä käyn naisten salilla koska en tykkää käydä siellä missä on miehiä.
Tyypillinem idiootti 😁. Joidenkin maailmaan ei mahdu millään se ettei kaikki ole aina pyrkimässä miellyttämään vastakkaista sukupuolta.