Montako selffietä otat päivässä?
Itsellä n. 20 ainakin joista 1-2 postauskelpoisia.
N18
Kommentit (23)
Laita näytille, haluan nähdä :) T. 30v setämies
Vierailija kirjoitti:
Laita näytille, haluan nähdä :) T. 30v setämies
No, tämä ei ole paras ikinä, mutta kivoin omasta mielestäni vähään aikaan http://i.imgur.com/47XMKNL.png
Mä oon ottanut yhden selfien elämäni aikana joskus 17 vuotiaana järkkärillä. N50+
en yhtään. näytän aina valokuvissa joltain vammaiselta idiootilta
Keskimäärin 40. Ennätys taitaa olla n.110.
Käytän paljon kameraa ja otan valokuvia, mutta en koskaan ota selfieitä. Se on vaan niiiiiin tyhmän näköistä kun ihmiset keikistelevät itselleen kameran edessä etten itse halua näyttää samalta.
Ikinä ottanu ensimmäistäkää..Miksi sitä samaa naamaa pitää koko ajan kuvata?
Laitan aika paljon kuvia faceen, mutta hyvin harvoin itsestäni, saatan laittaa jos on uusi kampaus tms.
0. Minä pidän itseään jatkuvasti kuvaavia hieman yksinkertaisina. Eivät varmaan muuten muista miltä näyttävät.
Ehkä joku 40-100 riippuen mitä teen ja kenen kaa oon. Jos meen esim. kavereiden kaa syömää niin otan enemmän, jos oon vaan kotona niin ehkä 20.
N19
Yleensä en ota yhtäkään. Niinä päivinä kun olen jaksanut laittautua, saatan ottaa 300, joista yksi tai kaksi on julkaisukelpoisia. 😂
Pari kertaa viikossa otan muutaman läskiselfien vastamakkaroistani tai tuplaleuastani motivoimaan laihdutustani. Aina kun tekee mieli suklaata, kaivan puhelimestani esiin nuo kuvat.
En yhtään. Minulla on muutakin tekemistä elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en ota yhtäkään. Niinä päivinä kun olen jaksanut laittautua, saatan ottaa 300, joista yksi tai kaksi on julkaisukelpoisia. 😂
Sama juttu! 😂
En yhtään enkä oo ikinä julkassu kuvia missään.
En yhtään ole toistaiseksi ottanut, mutta täytynee harkita, että ottaisin muistutukseksi, jos se vaikka auttaisi tunnistamaaan paremmin.. Viimeksi tänään aamulla peilistä näkyi kasvot joita katsoessani kysyin, asuuko tuokin täällä ja mitä ihmettä se aikoo seuraavaksi?
Nolla