Miksi naiset väittävät etteivät halua mieshuomiota kuntosalilla?
Mutta sitten pukeutuvat toinen toistaan tiukempiin ja paljastavampiin vaatteisiin, tulevat kyykkäämään ja pyllistelemään suoraan eteen jne. Monesti trikoissa näkyy pullea kamelinvarvaskin ja varmasti naiset itse tietävät kuinka kiva sitä on katsella miehenä. Sitten kuitenkin jos koittaa vähän flirttailla tai aloittaa jutun tynkää niin saa osakseen halveksivia katseita ja töykeää tuhahtelua näiltä nuorilta fitness-pupuilta.
-mryouth75
Kommentit (62)
pulu kirjoitti:
Kyllä jotkut miehet osaavat sitten olla tyhmiä tässä asiassa. Vaikka te kuvittelette kamelinvarpaan tai paljastavan topin olevan jokin parittelukutsu, niin painakaa sinne putkiaivoihinne että jos nainen haluaa iskeä miehen tai saada häneltä seksuaalista huomiota, hän 100 % varmasti tekee sen jotenkin muuten kuin hien, trikoiden, urheilurintsikoiden ja kamelinvarpaiden voimin.
Ahdistavaa tuollainen kyyläys, oli syy mikä tahansa.
Suomalainen nainenko tekee jotenkin muuten aloitteen... varmaan se 10% max . Suurin naisista osa ujoja jotka ei uskalla mitään puhua ja sitten valittavat miksei mies huomaa. Ajattelee vielä että miehen pitäs tehdä sitä ja tätä pokaamisen yms suhteen että itsellä ei tarvis nähdä mitään vaivaa ja kaikki tulee kuin manulle illallinen. Onneksi tapasin nykyisen naisen joka tekee alotteita ja teki tavatessamme. Hän muutenkin nauraa noille oletuksille että pitäs pariutua kuten ennen vanhaan. 90 % kaikista muista naisista ketä tavannut tosi passiivisia ja deittailuasteellakin pitää kokoajan itse tehdä alotteita ei kiitos enää sellaista
Eikö 30v mies ole vielä aika nuori? Mistä lähtien 30v ja yli on ollut papparainen, kuten joku toinen kirjoitti. Olet varmaan joku 15 vuotias itse. Ja Suomi on vapaa maa, jos joku haluaa katsoa niin siitä vaan. Jos häiritsee niin jumppailehan kotona.