Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevatko miehet ikänsä treffisivustoilla?

Vierailija
13.08.2016 |

Kun lähes kaikilla 25-vuotiailla on kamalat otsarypyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Otsarypyt siitä kertoo.

Vierailija
2/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 30-vuotias nainen eikä minulla ole otsaryppyjä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan kyllä, isolla prosentilla. Ne, jotka eivät vaan halua tulla missään nimessä tunnistetuksi, valehtelevat vuodella tai kahdella. Ne, jotka on vain nuoren lihan perässä, valehtevat huomattavan paljon.

Vierailija
4/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Saari. :D 

Vierailija
5/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaako karhu metsään?

Vierailija
6/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin vaikea olla rehellinen? Taidanpa poistaa profiilini.

Vierailija
7/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen 30-vuotias nainen eikä minulla ole otsaryppyjä. Ap

Joka päivä joku mamma oppii ihmisten olevan yksilöitä. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
8/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osa valehtelee. Itsellä ei löydy yhtään valhette profiilista, pituudet ja painot ovat just eikä melkeen. No eipä sillä mitään merkitystä ole, kun kukaan ei lähesty tai vastaa ollenkaan. Että ihan sama ois itsekkin alkaa valehtelemaan, ei siinä mitään menetäkkään. Pannaan muutama senttiä lisää pituutta ja vaihdetaan amk-tutkinto yo-tasoiseen jne.

Vierailija
9/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useimmat tiputtavat vuosia todellisesta iästään jopa huomattavasti enemmän kuin naiset. Tyyliin naiset kaunistelevat ikäänsä 3-5 vuotta, miehet kevyesti 10-15 vuotta.

Tosin naisilla taas kilot aiheuttaa enemmän valehtelua.

Ja niin, yleistys on yleistystä. Ketään ei kiinnosta tässä kommentti "mutta juuri minä oon sikarehelellinen, nuori ja laiha".

Vierailija
10/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan osa valehtelee. Itsellä ei löydy yhtään valhette profiilista, pituudet ja painot ovat just eikä melkeen. No eipä sillä mitään merkitystä ole, kun kukaan ei lähesty tai vastaa ollenkaan. Että ihan sama ois itsekkin alkaa valehtelemaan, ei siinä mitään menetäkkään. Pannaan muutama senttiä lisää pituutta ja vaihdetaan amk-tutkinto yo-tasoiseen jne.

Kannattaisi siis valehdella. Naisille valehtelussa ei voi hävitä. 

Vierailija
11/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän haittaa siviilisäädyn valehtelu. Naimisissa olevat miehet ovat niin kovin vapaita ja sitten treffeillä paljastuukin, ettö ollaan niin eroamassa j a asutaan kuitenkin sen aviovaimon kanssa. Näin ainakin toimii H Pohjois-Karjalasta ja on näköjään monella deittisivustolla aktiivinen.

Vierailija
12/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi yhden joka valehteli lähes 10 vuotta alaspäin (mies)

Vierailija
13/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valehtelen yleensä ylöspäin, seitsemän vuotta on ollut sellainen hyvä.

Vierailija
14/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen olevani 35 vaikka olen 40. Eipä sillä, että olisi mitään vaikutusta, kun ei tule viestejä kuitenkaan.

t. mies

Vierailija
15/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelen olevani 35 vaikka olen 40. Eipä sillä, että olisi mitään vaikutusta, kun ei tule viestejä kuitenkaan.

t. mies

Ihan noin niinku mielenkiinnosta, ja suoraan kysymykseen mielellään suora vastaus, mitä etsit nettitreffeiltä?

Vierailija
16/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kokemusta siitä, että ikä on oikein, mutta profiilikuva on otettu 10-15 vuotta ja 30 kg sitten...

Vierailija
17/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin taannoin Suomi24:n treffejä ja törmäsin erääseen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittuun, joka oli siellä peräti kahdella profiililla ja molemmissa tunnistettava kasvokuva, molemmissa ikä valehdeltu vuosia alaspäin. Oksensin suuhuni.

Vierailija
18/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä painonsa/ikänsä/jne. valehtelevat etsivät tosiaan, noistahan jää heti kiinni kun tapaa toisen. Kuka haluaa valehtelijan kanssa pidempään, tai edes lyhyempään suhteeseen?

Vierailija
19/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Ihan noin niinku mielenkiinnosta, ja suoraan kysymykseen mielellään suora vastaus, mitä etsit nettitreffeiltä?

Yritän saada huomiota. Jos jotakin saa niin hyvä ja jos jotakin pidempiaikaista tapahtuu niin pitää setviä sitä sitten tuonnempana.

t.mies

Vierailija
20/21 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

Yritän saada huomiota. Jos jotakin saa niin hyvä ja jos jotakin pidempiaikaista tapahtuu niin pitää setviä sitä sitten tuonnempana.

t.mies

Tuhoontuomittu ajatus mutta toki vain oma mielipiteeni :) Valehtelu, olipa se SUN mielestä kuinka vähäpätöisessä asiassa on monelle naiselle kynnyskysymys. Onnea valitsemallesi tielle joka tapauksessa! Ps. Tuntuu toimivan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan