Onko LIHAVAT kansanryhmä?
Onko muuten LIHAVA kansanryhmä? Jos on, niin aika moni syyllistyy kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
"LIHAVA EI SAA TÖITÄ".
"LIHAVAN MENESTYS KESKIMÄÄRIN URALLA HEIKOMPAA KUIN MUIDEN".
"MIES SAA OLLA TYÖMARKKINOILLA LIHAVA MUTTA NAINEN EI".
Moni näilläkin palstoilla ihan ääneen ihmettelee, kun jonkun lapset ovat lihavia, että miten heitä ei saada laihtumaan.
SE ON RASISMIA, SE ON VIHAPUHETTA ku puhutaan LIHAVASTA.
Toivoo lihava ja pullukka.
Kommentit (11)
Varmaan yhtä paljon alkoholisti, nisti ja tupakoijakin.
Onko se vihapuhetta, kun lehdissä retostellaan, että lihavuus aiheuttaa muka sairauksia !
Paskan marjat sanon minä. On tutkimuksia, joiden mukaan on terveellisempää olla hieman lihava kuin langan laiha.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vihapuhetta, kun lehdissä retostellaan, että lihavuus aiheuttaa muka sairauksia !
Paskan marjat sanon minä. On tutkimuksia, joiden mukaan on terveellisempää olla hieman lihava kuin langan laiha.
Aika tyypillistä mustavalkoista ajattelua. Siinä alipainon ja ylipainon välissä kun kuitenkin on se optimi tila, jota normaalipainoksi kutsutaan.
Lihava on lihava. Valittaa kun väsyttää, valittaa kun ei mahdu vaatteisiinsa, ja valittaa jos joku sanoo lihavaksi. Ei vaan laihduta, vaikka silloin pääsisi kertaheitolla ongelmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat sanon minä. On tutkimuksia, joiden mukaan on terveellisempää olla hieman lihava kuin langan laiha.Aika tyypillistä mustavalkoista ajattelua. Siinä alipainon ja ylipainon välissä kun kuitenkin on se optimi tila, jota normaalipainoksi kutsutaan.
Mustavalkoista ajattelua on monella kaikki kun keskustellaan maahanmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on sellainen ENEMMISTÖRYHMÄ.
Jep. Eli meidän hoikkien dissaaminen lihavien toimesta on sitä varsinaista SORTAMISTA.
Rasismi eli ROTUsorto ei liity tähän mitenkään.
Hankala hallittava kuitenkin olen.
Kun päätän laihtua, laihdun 24 kg puolessa vuodessa. ;)
Eli media siis levittelee uutisa lihavista.
Monesti saattaa vaikka olla jonkun lihava pylly pelkstään uutiskuvassa, jossa todetaan, että moni suomalainen on lihava.