Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-/nettitreffeillä kävit ennen kuin kolahti?

epätoivoinen32v
13.08.2016 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, kuinka monta eri tyyppiä ehditte tavata ennen kuin se "oikea" löytyi? Itse tavannut nyt noin 10 ihmistä Tinderin/netin kautta ja tuntuu jotenkin loputtomalta suolta tämä treffailu... Jotain tsemppausta kai kaipaisin, että vielä kannattaa jatkaa... :) Kokemuksia kehiin! Oon 32-vuotias, ja tuntuu et kaikki hyvät on jo menneet (ja varmaan onkin)...

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarichat-aikaan kävin treffeillä muistaakseni yhteesä noin 15 kertaa ennenkuin kolahti ja kaks niistä oli sitä ennen semmoisia, että tapailtiin tyliin muutama viikko, mut niistä ei sit tullut lopulta mitään. Nyt yhdessä kohta 13 vuotta. Miehellä kolahti heti ekalla. :-)

Vierailija
22/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiseen kolahti ja se olikin sitten pettäjä ja sarja monogamisti. Olen mies. Nykyään ei vaan kiinnosta, koska keskusteleminen naisten kanssa tinderissä on täysin yksipuolista. Harmi,kun naiskroppa on nii hyvännäkönen, kun keskustella naiset ei osaa. Olis vaa helpompi olla homo.

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.

Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tyypin kanssa treffit ja yksi kolahti isosti. Puoli vuotta oltu yhdessä ja ah, kyllä tuo taitaa olla mun elämän rakkaus! :D

Vierailija
24/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päässyt treffeille asti.

t. mies

Vierailija
25/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan viestejä (Suomi24) ja matcheja (Tinder) liian korkeatasoisilta (korkeasti koulutettu, kaunis, hoikka) naisilta. Haluan oman tasoista seuraa, vaikea vain löytää. En siis ole vielä treffeille päässyt, pakkeja olen joutunut vain antamaan.

Vierailija
26/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3 ennen kun kolahti 4. mukaan mahtui yksi ihan järkevä tapaus joka ei ollutkaan sitten kiinnostunut, yksi heti ekasta kerrasta riippukiveksi jäävä ja sitten yksi ihan täysin psykoositapaus josta jouduin ilmoittamaan poliisillekkin hänen ajatustensa takia. Nyt on ihana mies ja ollaan oltu kaksi vuotta jo yhdessä.

Vierailija
27/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan viestejä (Suomi24) ja matcheja (Tinder) liian korkeatasoisilta (korkeasti koulutettu, kaunis, hoikka) naisilta. Haluan oman tasoista seuraa, vaikea vain löytää. En siis ole vielä treffeille päässyt, pakkeja olen joutunut vain antamaan.

In your dreams.

Vierailija
28/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tapasin, eikä enempää tarvinnut enää nähdä. Pari vuotta ollaan nyt oltu yhdessä.

(Ja tämä oli muuten toka tyyppi jonka kanssa edes juttelin Tinderissä :D)

Vierailija
29/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta ehdin treffailla. Aika monta treffiä siihen mahtui, tarkkaa lukumäärää en osaa sanoa. Pari juttua kesti muutaman kuukauden, mutta sellaista tapailua vaan. Enkä mä tietenkään voi tietää että tääkään on loppuelämän juttu (oon eronnut avioliitosta enkä siihenkään suhteeseen mennyt ajatellen että joku päivä se kuitenkin loppuu) mutta tästä voi jo sanoa että oon rakastunut ja muhun on rakastuttu.

30/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseen kolahti ja se olikin sitten pettäjä ja sarja monogamisti. Olen mies. Nykyään ei vaan kiinnosta, koska keskusteleminen naisten kanssa tinderissä on täysin yksipuolista. Harmi,kun naiskroppa on nii hyvännäkönen, kun keskustella naiset ei osaa. Olis vaa helpompi olla homo.

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.

Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.

Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.

Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite.

"Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.

Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Vierailija
31/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

In your dreams.

Valitettavasti näin on tapahtunut. Olen ennenkin tänne kirjoittanut siitä kun en löydä oman tasoista seuraa. En tarkoita, että niitä solkenaan tulee, koska muutenkin saan vain vähän viestejä / matcheja. Tinderissä siis tykkään lähes kaikista (painoraja), mutta yleensä naiset jotka matchaavat kanssani ovat yliopiston käyneitä, harrastavat paljon ja ulkonäkökin sieltä paremmasta päästä. Eipä tämmöisellä työttömällä elämälleen suuntaa etsivälle ole heille paljon annettavaa tai saattais ehkä ollakin, mut he tuskin etsivät mun kaltaista miestä itselleen.

Vierailija
32/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on edelleenkin panosovellus, ei mennäänkönaimisiin-sivusto.

Tyhmät ämmät eivät tätä vieläkään tajua?

33/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole panosovellus ainakaan Suomessa. Deittejä sieltä ensisijassa haetaan.

Vierailija
34/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Ei ole panosovellus ainakaan Suomessa. Deittejä sieltä ensisijassa haetaan.

Sama asia. Lompakkoloiset kärkkyy ilmaisia sirkushuveja miehiltä ja miehet kärkkyvät toosaa.

Jos joku sieltä sielunkumppaninsa on löytänyt, on kyseessä poikkeustapaus.

Vierailija
35/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.

Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.

Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite.

"Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.

Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Minua taas tuollaiset oletukset vain ärsyttävät. Jos vaikka tuossa esimerkkitapauksessa olisi ollut kyse lähihoitajasta, niin sehän on sille toiselle osapuolelle vain ihan silkkaa kettuilua. Minulle yksi tyyppi teki tuolla tavalla kysyen musiikkimaustani ja teki oletuksen, että tykkään popista ja iskelmästä. Tuli vain heti mieleen, että tässä nyt on joku besserwisserhardcoremusafani, jonka mielestä iskelmä ja pop on jotain valtavirtakuraa ja pitäisi tykätä jostain fuusiojazzista ollakseen jotain.

36/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas tuollaiset oletukset vain ärsyttävät. Jos vaikka tuossa esimerkkitapauksessa olisi ollut kyse lähihoitajasta, niin sehän on sille toiselle osapuolelle vain ihan silkkaa kettuilua. Minulle yksi tyyppi teki tuolla tavalla kysyen musiikkimaustani ja teki oletuksen, että tykkään popista ja iskelmästä. Tuli vain heti mieleen, että tässä nyt on joku besserwisserhardcoremusafani, jonka mielestä iskelmä ja pop on jotain valtavirtakuraa ja pitäisi tykätä jostain fuusiojazzista ollakseen jotain.

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.

Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Vierailija
37/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.

Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?

Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

Vierailija
38/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 4 treffit ja totesin ettei ole mua varten Tinder. Tykkään sitten kuitenkin kohdata livenä ihmisen ensin. Mulle on tärkeää katsekontakti, hyvä ryhti, selkeä ulosanti, kauniit kädet ja lämmin ääni. Tinder miehet oli ihan karseita, ulkonäkö oli kaikilla ihan ok, mutta sit se muu olikin no tosi iso pettymys. 

Vierailija
39/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite."Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?

Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

Hahahahahaaaa...olen varma että mies teki sinun kohdalla täysin oikean päätöksen ja juuri se oli tämä oli sen miehen tarkoituskin, etsiä hänelle hyvää ja poistaa kaikki hänelle huonot 

Sinut poistettiin koska ey ollut hänelle hyvä ja hän selvitti sen hyvin nopeasti, win-win

Äläkä nyt ala itkeen että minäminäminäminä, kyllä sillä miehellä on ihan sama oikeus tehdä valintaa kuin sinulla.

40/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite."Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Polarisoiminen tarkoittaa sitä, että neutraalisti suhtautuva nainen siirretään mahdollisimman nopeasti joko luokkaan "kiinnostunut" tai "ei-kiinnostunut".

Mies, jolla on menestystä naisten parissa, ei milloinkaan  kysy itseltään "Miten voisin eniten miellyttää tätä naista?" Miellyttämisen halu kertoo tarvitsevuudesta, joka on universaalisti epäviehättävä ominaisuus. Ei-tarvitseva mies haluaa ottaa selville, mitä annettavaa tällä naisella voisi olla hänelle ja olisiko nainen sellainen ihminen, joka voisi puolestaan arvostaa sitä hyvää, mitä hänellä itsellään on tarjota.

Ymmärrät varmaan, että on hullun hommaa yrittää arvailla, mitä joku minulle tuntematon nainen mahtaa eri lähestymistavoista ajatella. Jos cold reading toimii seitsemän kertaa kymmenestä paremmin kuin työhaastattelukysymykset, sen käyttäminen on oikea tapa, vaikka juuri sinä et oletusten tekemiselle lämpenisikään. (Seitsemän kertaa kymmenestä lienee aika realistinen arvio.)

Sinulle voi tulla yllätyksenä myös se, että miehetkin kelpuuttavat aktiivisesti naisia. Tuollainen epävarmuus, jota sinä osoitit tulkitessasi musamakua tai koulutustaustaa koskevan oletuksen loukkaukseksi, saattaa hyvinkin olla miehelle turn-off, ja silloin on parempi, ettette tuhlaa toisinne enempää aikaa. Deittailun ja deittejä edeltävän jutustelun tarkoitus on paitsi saattaa toisistaan kiinnostuneita ihmisiä yhteen, myös raakata pois ehdokkaita, jotka eivät itselle sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan