Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-/nettitreffeillä kävit ennen kuin kolahti?

epätoivoinen32v
13.08.2016 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, kuinka monta eri tyyppiä ehditte tavata ennen kuin se "oikea" löytyi? Itse tavannut nyt noin 10 ihmistä Tinderin/netin kautta ja tuntuu jotenkin loputtomalta suolta tämä treffailu... Jotain tsemppausta kai kaipaisin, että vielä kannattaa jatkaa... :) Kokemuksia kehiin! Oon 32-vuotias, ja tuntuu et kaikki hyvät on jo menneet (ja varmaan onkin)...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pinppaa tulee ovista ja ikkunoista kunhan vähän jaksaa valehdella tytönhupakoille

62/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä päässyt treffeille asti.

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

Kolmisen viikkoa olen tätä kokeillut, saanut 5 matchia, joista pari poisti mun moi:n jälkeen, kolmen kanssa virittelen keskustelua mutta eivät halua tavata. Eivätkä muutenkaan vaikuta kauhean innostuneilta. Mä en vaan osaa :).

Vaihda kuvat sellaisiin, joissa näytät paremmalta.

Olen vaihdellut kuvia, ne ovat ihan hyviä kuvia minusta. En aio laittaa jotain muokattuja, tällainen olen enkä halua että se mahdollinen deitti pettyisi minut sitten nähdessään.

No, veikkaanpa että ne kuvasi eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin luulet. Hyvien kuvien ottaminen on kaikkein tärkein mätsien syntymistä edistävä asia Tinderissä, joten jos sinusta tuntuu, ettei mätsejä synny ja miehiä ei kiinnosta, kuvista kannattaa aloittaa. Jos miehet pitävät sinua hyvän näköisenä, he ovat hanakampia antamaan anteeksi jähmeän keskustelun.

Ai ihanko totta, kuvatko tärkeitä Tinderissä? Kiitos tiedosta :). Ne ovat hyviä kuvia, olen tämännäköinen kuin olen - jotkut nyt vain ovat rumempia kuin toiset ;).

Jokaisen saa näyttämään joko rumalta tai kauniilta/komealta ihan riippuen polttovälistä, valaisusta, kuvakulmasta, kuvakoosta, pukeutumisesta ja poseerauksesta. Ei ole olemassa mitään yhtä totuutta siitä, miltä joku näyttää "oikeasti", vaan kyseessä on rakennettu vaikutelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on suht noloa otattaa itsestään "liian hyviä" kuvia, saada niiden avulla miehiä juttelemaan ja koko huijaus johtaisi miesten pettymiseen kun näkisivät livenä naisen kasvot.

Vierailija
64/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder: 4 kuukauden aikana noin 20 matchia.

Suomi24: 2 viikon aikana 20 vierailua profiilissa, 1 viesti.

IRL: iskuyritykset / lähestymiset 0 kpl, ikää 30-vuotta.

Nyt aloin miettimään, että ketä mä oikein yritän huijata. No itseäni tietysti. Minkä ihmeen takia edes yritän kun edes treffeille tule pääsemään. Noin, nyt on s24-profiili poistettu. Pitää toi Tinderkin poistaa. Hiljaiseksi kyllä vetää.

Vierailija
65/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tindertreffit koettu, vielä ei ole kolahtanut. Yhteen ihastuin mutta mies ilmeisesti ei ihastunut minuun.

Mä olen tarkka siitä ketä tapaan, eikä ole mielenkiintoa tavata heti ketään. Haluan jutella ensin ja tunnustella vähän, millainen tyyppi on kyseessä. Liukuhihnatreffailu tuntuu vieraalta, koska en oikeastaan etsi parisuhdetta vaan ajattelen että tulee jos on tullakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme