Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-/nettitreffeillä kävit ennen kuin kolahti?

epätoivoinen32v
13.08.2016 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, kuinka monta eri tyyppiä ehditte tavata ennen kuin se "oikea" löytyi? Itse tavannut nyt noin 10 ihmistä Tinderin/netin kautta ja tuntuu jotenkin loputtomalta suolta tämä treffailu... Jotain tsemppausta kai kaipaisin, että vielä kannattaa jatkaa... :) Kokemuksia kehiin! Oon 32-vuotias, ja tuntuu et kaikki hyvät on jo menneet (ja varmaan onkin)...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jos haluat suhteeseen paljon puhetta ja vääntöä niin ota tuo nimimerkki "hanska". Täällä on monta ketjua, jossa herralla on kauheet väittelyt käynnissä, jostain ei-niin-kiinnostavasta asiasta.

Vierailija
42/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseen kolahti ja se olikin sitten pettäjä ja sarja monogamisti. Olen mies. Nykyään ei vaan kiinnosta, koska keskusteleminen naisten kanssa tinderissä on täysin yksipuolista. Harmi,kun naiskroppa on nii hyvännäkönen, kun keskustella naiset ei osaa. Olis vaa helpompi olla homo.

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite."Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Minua taas tuollaiset oletukset vain ärsyttävät. Jos vaikka tuossa esimerkkitapauksessa olisi ollut kyse lähihoitajasta, niin sehän on sille toiselle osapuolelle vain ihan silkkaa kettuilua. Minulle yksi tyyppi teki tuolla tavalla kysyen musiikkimaustani ja teki oletuksen, että tykkään popista ja iskelmästä. Tuli vain heti mieleen, että tässä nyt on joku besserwisserhardcoremusafani, jonka mielestä iskelmä ja pop on jotain valtavirtakuraa ja pitäisi tykätä jostain fuusiojazzista ollakseen jotain.

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.
Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?
Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

Hahahahahaaaa...olen varma että mies teki sinun kohdalla täysin oikean päätöksen ja juuri se oli tämä oli sen miehen tarkoituskin, etsiä hänelle hyvää ja poistaa kaikki hänelle huonot 

Sinut poistettiin koska ey ollut hänelle hyvä ja hän selvitti sen hyvin nopeasti, win-win

Äläkä nyt ala itkeen että minäminäminäminä, kyllä sillä miehellä on ihan sama oikeus tehdä valintaa kuin sinulla.

Nyt en oikein ymmärrä. Teet nyt ihan omia oletuksiasi. Sanoin ainoastaan, että ärsyynnyin tämän henkilön kysymyksestä. Hän ei poistanut minua yhtään mistään, eikä tehnyt mitään valintaa. 

Millä tavalla hän nyt sitten selvitti, etten ollut hänelle hyvä, koska vastasin hänelle, että hänen veikkauksensa meni väärään ja kerroin millaisesta musiikista oikeasti pidän? Pointti oli se, että en pitänyt siitä, että ihminen tekee ulkonäön perusteella oletuksia hänen mieltymyksistään tai muista ominaisuuksistaan. Tätä en kuitenkaan keskustelussa tuonut mitenkään ilmi. Eli mitä tässä nyt sinun mielestäsi siis tapahtui? Missä kohtaa hän huomasi, että "en ollut hänelle hyvä" ja miten hän sen valintansa oikeastaan teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jos haluat suhteeseen paljon puhetta ja vääntöä niin ota tuo nimimerkki "hanska". Täällä on monta ketjua, jossa herralla on kauheet väittelyt käynnissä, jostain ei-niin-kiinnostavasta asiasta.

Minä voisin ottaa, mutta en parisuhteeseen koska en sellaista halua. Arvostan kuitenkin suuresti hyvää kirjoittajaa, joka osaa poimia nyanssit ja subtekstit ihan vaikka sähköpostiviestistä ja vastata niihin taidokkaasti. Voisin ehkä toivoa että Hanska on sellainen, tietyin varauksin kuitenkin. Yksi tällainen minulla olikin, seksikin oli kyllä loistavaa mutta parasta oli kuitenkin sitä edeltänyt peli. Ammattitaitoisen pelimiehen kanssa on aina ilo asioida :)

Vierailija
44/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiseen kolahti ja se olikin sitten pettäjä ja sarja monogamisti. Olen mies. Nykyään ei vaan kiinnosta, koska keskusteleminen naisten kanssa tinderissä on täysin yksipuolista. Harmi,kun naiskroppa on nii hyvännäkönen, kun keskustella naiset ei osaa. Olis vaa helpompi olla homo.

Tuo on kyllä huomattu. Naisten kanssa keskustelu tinderissä on sama kuin tervaa joisi.Kaikki saa nyhtää naiselta ja ei ikinä tule mitään vastakysymystä, kysyt tapaamista ja tulee hiljaisuus. Miksi mätsäät jos minä en kiinnosta :D?

Minusta Tinderissä on melkeinpä parasta se, että voi käydä mielenkiintoisia keskusteluja mielenkiintoisten naisten kanssa. Olen kyllä erittäin hyvä tekstimuotoisessa viestinnässä ja mätsään vain naisia, joiden kanssa haluan oikeasti jutella. Se, että nainen pysyy jutustelussa mukana ja osaa kehitellä yhdessä himmeitä vitsejä ja outoa läppää, on aivan älyttömän vetoavaa.Olet todennäköisesti kysynyt tapaamista liian aikaisin, ja jäänyt odottelemaan, kun vastausta ei tule.Älä myöskään kysy kysymyksiä. Se oli minun isoin virheeni nettideittailun alkumetrillä. Deittailu ei ole työhaastattelu. Aina, kun voisit esittää kysymyksen, esitä mieluummin väite."Opiskeletko vai oletko töissä?" on heikko. "Näytät fiksulta. Opiskelet varmaan yliopistolla. Veikkaan kasvatustieteellistä" on vähän parempi. Siihen nainen vastaa joko "Vau, oletpa etevä ihmistuntija" tai "No en kyllä opiskele kasvatustieteellisessä. :D Mistä niin päättelit?" Joka tapauksessa keskustelu alkaa rullata.Ihmiset todennäköisemmin korjaavat vääriä oletuksia kuin vastaavat avoimiin kysymyksiin. Se on vain psykologinen piirre meissä kaikissa.

Minua taas tuollaiset oletukset vain ärsyttävät. Jos vaikka tuossa esimerkkitapauksessa olisi ollut kyse lähihoitajasta, niin sehän on sille toiselle osapuolelle vain ihan silkkaa kettuilua. Minulle yksi tyyppi teki tuolla tavalla kysyen musiikkimaustani ja teki oletuksen, että tykkään popista ja iskelmästä. Tuli vain heti mieleen, että tässä nyt on joku besserwisserhardcoremusafani, jonka mielestä iskelmä ja pop on jotain valtavirtakuraa ja pitäisi tykätä jostain fuusiojazzista ollakseen jotain.

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.
Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?
Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

Polarisoiminen tarkoittaa sitä, että neutraalisti suhtautuva nainen siirretään mahdollisimman nopeasti joko luokkaan "kiinnostunut" tai "ei-kiinnostunut".

Mies, jolla on menestystä naisten parissa, ei milloinkaan  kysy itseltään "Miten voisin eniten miellyttää tätä naista?" Miellyttämisen halu kertoo tarvitsevuudesta, joka on universaalisti epäviehättävä ominaisuus. Ei-tarvitseva mies haluaa ottaa selville, mitä annettavaa tällä naisella voisi olla hänelle ja olisiko nainen sellainen ihminen, joka voisi puolestaan arvostaa sitä hyvää, mitä hänellä itsellään on tarjota.

Ymmärrät varmaan, että on hullun hommaa yrittää arvailla, mitä joku minulle tuntematon nainen mahtaa eri lähestymistavoista ajatella. Jos cold reading toimii seitsemän kertaa kymmenestä paremmin kuin työhaastattelukysymykset, sen käyttäminen on oikea tapa, vaikka juuri sinä et oletusten tekemiselle lämpenisikään. (Seitsemän kertaa kymmenestä lienee aika realistinen arvio.)

Sinulle voi tulla yllätyksenä myös se, että miehetkin kelpuuttavat aktiivisesti naisia. Tuollainen epävarmuus, jota sinä osoitit tulkitessasi musamakua tai koulutustaustaa koskevan oletuksen loukkaukseksi, saattaa hyvinkin olla miehelle turn-off, ja silloin on parempi, ettette tuhlaa toisinne enempää aikaa. Deittailun ja deittejä edeltävän jutustelun tarkoitus on paitsi saattaa toisistaan kiinnostuneita ihmisiä yhteen, myös raakata pois ehdokkaita, jotka eivät itselle sovi.

No kerrohan, miten se lähihoitaja voi vastata tuollaiseen kysymykseen? Mikä tarkoitus tuollaisella arvailulla on, jos se fiksuus ei ole edes tarkoitettu kohteliaisuudeksi?

Ja tuo, että mies, jolla on menestystä naisten keskuudessa, ei milloinkaan halua miellyttää naista, on kyllä täyttä puppua. Jos hän ei haluaisi miellyttää naista, ei hänellä myöskään voi olla menestystä, koska tällöinhän hän ei miellyttäisi heitä. Se on sitten eri asia, miten se miellyttäminen tapahtuu. Töykeys ei kovin pitkälle vie, vaikka jotkut reppanat näin kuvittelevat. Jos esim minä koin tuon kysymyksenasettelun mahdollisena loukkauksena, miten tällä miehellä oli menestystä minun suhteeni? Ei mitenkään, koska hän ei ollut minusta miellyttävä.

45/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

Polarisoiminen tarkoittaa sitä, että neutraalisti suhtautuva nainen siirretään mahdollisimman nopeasti joko luokkaan "kiinnostunut" tai "ei-kiinnostunut".

Mies, jolla on menestystä naisten parissa, ei milloinkaan  kysy itseltään "Miten voisin eniten miellyttää tätä naista?" Miellyttämisen halu kertoo tarvitsevuudesta, joka on universaalisti epäviehättävä ominaisuus. Ei-tarvitseva mies haluaa ottaa selville, mitä annettavaa tällä naisella voisi olla hänelle ja olisiko nainen sellainen ihminen, joka voisi puolestaan arvostaa sitä hyvää, mitä hänellä itsellään on tarjota.

Ymmärrät varmaan, että on hullun hommaa yrittää arvailla, mitä joku minulle tuntematon nainen mahtaa eri lähestymistavoista ajatella. Jos cold reading toimii seitsemän kertaa kymmenestä paremmin kuin työhaastattelukysymykset, sen käyttäminen on oikea tapa, vaikka juuri sinä et oletusten tekemiselle lämpenisikään. (Seitsemän kertaa kymmenestä lienee aika realistinen arvio.)

Sinulle voi tulla yllätyksenä myös se, että miehetkin kelpuuttavat aktiivisesti naisia. Tuollainen epävarmuus, jota sinä osoitit tulkitessasi musamakua tai koulutustaustaa koskevan oletuksen loukkaukseksi, saattaa hyvinkin olla miehelle turn-off, ja silloin on parempi, ettette tuhlaa toisinne enempää aikaa. Deittailun ja deittejä edeltävän jutustelun tarkoitus on paitsi saattaa toisistaan kiinnostuneita ihmisiä yhteen, myös raakata pois ehdokkaita, jotka eivät itselle sovi.

No kerrohan, miten se lähihoitaja voi vastata tuollaiseen kysymykseen? Mikä tarkoitus tuollaisella arvailulla on, jos se fiksuus ei ole edes tarkoitettu kohteliaisuudeksi?

"Hehe, ihan lähihoitaja olen. :) Minkäs alan miehiä itse?"

"Onko mulla jotenkin pedagoginen katse vai miksi noin luulit?"

"Ei mutta saat vielä uuden arvauksen."

"Ei. Mun ammatti on aina kyselyissä seksikkäimpien joukossa."

"Meni puoliksi oikein eli olen fiksu mutta en opiskele kasvatustieteellisessä."

"Kiitos kohteliaisuudesta mutta olen kyllä lähihoitaja."

"Kyllä meikäläisen opiskelut on jo opiskelu. Lähärinä teen töitä. Ootko opiskelijapoju vasta?"

"En. Sulla on vähän rekkakuskin naama."

jne. jne.

Kuten edellä sanoin, oletusten tekemisen idea on saada aikaan keskustelua naisten kanssa. Siinä oletusten tekeminen toimii paljon paremmin kuin kysymysten esittäminen. Tämän voi kuka tahansa Tinderiä käyttävä mies itse testata.

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo, että mies, jolla on menestystä naisten keskuudessa, ei milloinkaan halua miellyttää naista, on kyllä täyttä puppua. Jos hän ei haluaisi miellyttää naista, ei hänellä myöskään voi olla menestystä, koska tällöinhän hän ei miellyttäisi heitä. Se on sitten eri asia, miten se miellyttäminen tapahtuu. Töykeys ei kovin pitkälle vie, vaikka jotkut reppanat näin kuvittelevat. Jos esim minä koin tuon kysymyksenasettelun mahdollisena loukkauksena, miten tällä miehellä oli menestystä minun suhteeni? Ei mitenkään, koska hän ei ollut minusta miellyttävä.

Miellyttämisen halun vastakohta ei ole töykeys vaan se, että rehellisesti tuo ilmi, mitä annettavaa itsellä on, ja selvittää, onko toisella sellaisia ominaisuuksia, joita itse arvostaa. Ne miehet, joilla ei ole koskaan pulaa naisseurasta, eivät mielistele tai yritä hurmata naista. He ovat ei-tarvitsevia, itsevarmoja ja avoimia, ja naiset tuntevat näihin piirteisiin vetoa.

Tuolla miehellä ei ollut mitään pelissä sinun kanssasi, eikä hänellä ollut mitään tarvetta menestyä juuri sinun suhteesi. Jos teidän keskinäinen läpänheittonne ei ollut yhteisellä aaltopituudella, se ei ollut hänelle mikään menetys.

Vierailija
46/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä päässyt treffeille asti.

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

Kolmisen viikkoa olen tätä kokeillut, saanut 5 matchia, joista pari poisti mun moi:n jälkeen, kolmen kanssa virittelen keskustelua mutta eivät halua tavata. Eivätkä muutenkaan vaikuta kauhean innostuneilta. Mä en vaan osaa :).

Vierailija
47/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja aion aloittaa Tinderin käytön. Toivon todella, että ehdin käydä vähintään muutamalla kymmenellä treffeillä ennen kuin löydän pysyvän kumppanin. Haluan tapailla naisia ennen kuin hyppään taas parisuhteeseen. Kyse ei ole pelkästään seksistä, vaan ylipäänsä haluan tavata erillaisia ihmisiä ja saada uusia kavereitakin. Ei parisuhteessa voi juurikaan tutustua uusiin ihmisiin elleivät tule harrastusten tai muuta vastaavaa kautta.

48/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja aion aloittaa Tinderin käytön. Toivon todella, että ehdin käydä vähintään muutamalla kymmenellä treffeillä ennen kuin löydän pysyvän kumppanin. Haluan tapailla naisia ennen kuin hyppään taas parisuhteeseen. Kyse ei ole pelkästään seksistä, vaan ylipäänsä haluan tavata erillaisia ihmisiä ja saada uusia kavereitakin. Ei parisuhteessa voi juurikaan tutustua uusiin ihmisiin elleivät tule harrastusten tai muuta vastaavaa kautta.

Tämä on minunkin mielestäni deittailun paras puoli. Olen tavannut Tinderin kautta aivan mielettömän hienoja ihmisiä, joita en halua tapailla, mutta joiden kanssa on virinyt mahtavia keskusteluja ja jopa oikeaa ystävyyttä.

49/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

Kolmisen viikkoa olen tätä kokeillut, saanut 5 matchia, joista pari poisti mun moi:n jälkeen, kolmen kanssa virittelen keskustelua mutta eivät halua tavata. Eivätkä muutenkaan vaikuta kauhean innostuneilta. Mä en vaan osaa :).

Vaihda kuvat sellaisiin, joissa näytät paremmalta.

Vierailija
50/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tuo cold reading toimii kohdallasi oikein hyvin. Oletat, että menestynyt viestittely olisi sellaista, joka miellyttää sinua, vaikka naisen miellyttäminen ei voi olla yhdenkään naisten kanssa menestyvän miehen tavoitteena. Jos nainen ärsyyntyy ja haluaa lopettaa viestittelyn tällaisen asian vuoksi, hänet on polarisoitu onnistuneesti.Olen melko varma, että tuon oletuksen tehnyt mies ei jäänyt suremaan menetystään.

Siis mitä? Mitä siinä naisen miellyttämisessä sitten on niin pelottavaa? Miten mies, joka ei miellytä naisia, voi olla menestynyt naisten kanssa? Miten minun kohdallani tuo cold reading sitten toimi hyvin? Mitä on siis tämä polarisointi, josta puhut? Että se läpäisee testin, joka ei loukkaannu loukkauksista?Miksi se kehu pitää arpoa tuolla tavalla? Jos toinen sattuu lukemaan kasvatustieteitä, niin hän on ansainnut kohteliaisuuden, mutta jos ei, hänelle voi tehdä jotain käsittämättömiä negaamistestejä ja on hänen ongelmansa, jos siitä loukkaantuu?

"Hehe, ihan lähihoitaja olen. :) Minkäs alan miehiä itse?"

"Onko mulla jotenkin pedagoginen katse vai miksi noin luulit?"

"Ei mutta saat vielä uuden arvauksen."

"Ei. Mun ammatti on aina kyselyissä seksikkäimpien joukossa."

"Meni puoliksi oikein eli olen fiksu mutta en opiskele kasvatustieteellisessä."

"Kiitos kohteliaisuudesta mutta olen kyllä lähihoitaja."

"Kyllä meikäläisen opiskelut on jo opiskelu. Lähärinä teen töitä. Ootko opiskelijapoju vasta?"

"En. Sulla on vähän rekkakuskin naama."

jne. jne.

Kuten edellä sanoin, oletusten tekemisen idea on saada aikaan keskustelua naisten kanssa. Siinä oletusten tekeminen toimii paljon paremmin kuin kysymysten esittäminen. Tämän voi kuka tahansa Tinderiä käyttävä mies itse testata.

Vierailija kirjoitti:

Miellyttämisen halun vastakohta ei ole töykeys vaan se, että rehellisesti tuo ilmi, mitä annettavaa itsellä on, ja selvittää, onko toisella sellaisia ominaisuuksia, joita itse arvostaa. Ne miehet, joilla ei ole koskaan pulaa naisseurasta, eivät mielistele tai yritä hurmata naista. He ovat ei-tarvitsevia, itsevarmoja ja avoimia, ja naiset tuntevat näihin piirteisiin vetoa.

Tuolla miehellä ei ollut mitään pelissä sinun kanssasi, eikä hänellä ollut mitään tarvetta menestyä juuri sinun suhteesi. Jos teidän keskinäinen läpänheittonne ei ollut yhteisellä aaltopituudella, se ei ollut hänelle mikään menetys.

Miksi minua kiinnostaisi, onko minusta töykeällä henkilöllä menestystä naismarkkinoilla vai ei? Ihan kuin se jotenkin mitätöisi minun kokemukseni tästä miehestä. :D Töykeä hän minusta silti oli, enkä koe menettäneeni minäkään hänessä mitään. Hyvähän se sitten on, jos hänelle riittää ottajia ilman minuakin. Kerroin vain oman mielipiteeni tuohon sinun vinkkiisi, että kaikkiin se nyt ei vain toimi.

Miksi sanot toiselle, että hän on fiksun näköinen, jos fiksuus ei ole tarkoitettu kohteliaisuudeksi (joka sitten menee lähihoitajan tapauksessa ohi)? Heität kohteliaisuuden, mutta sitten otatkin sen takaisin, jos arpaonni ei suosinutkaan. Kyllä se minusta on töykeää tai sitten vain tyhmää.

Vierailija
51/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut hirveän suosittu Tinderissä. Matcheja tuli satoja, mutta harva laittoi viestiä eikä miehet koskaan vastanneet mulle yhtä vastausta enempää. Ekalla kerralla kävin kahden kanssa treffeillä, toisen kanssa tapailtiin sitten pidempään ja seurusteltiinkin hetki, kunnes selvisi että pyörittää lisäkseni useita tyttöystäviä ja panoja. Tokalla kerralla noin kolmen kanssa treffeillä sekä nykyisen poikaystäväni kanssa. Nykyisen kanssa tapailtiin yli puoli vuotta, vaikka itse ihastuin häneen toisella tapaamiskerralla. Halusi kuitenkin vielä tapailla muita naisia, etsiä parempaa. Vasta kun luovutin täysin hänen suhteen ja aloin taas tapailla muita, totesi ettei parempaa löydy ja viimein ihastui muhun, kun itse en enää ollut. Nyt kuitenkin ollaan parisuhteessa, menee ihan ok ja mies on nyt todella ihastunut. Ja en siis ole ruma, lihava ym., olen vain tavallisen naapurintytön näköinen.

52/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua kiinnostaisi, onko minusta töykeällä henkilöllä menestystä naismarkkinoilla vai ei?

En oleta, että se kiinnostaisi sinua. Mutta varmasti ymmärrät, että jos vaihtoehto A toimii seitsemän kertaa kymmenestä paremmin kuin vaihtoehto B, sitä on oikein kokeilla myös sinun tapauksessasi, vaikka juuri sinä et siitä välittäisikään.

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot toiselle, että hän on fiksun näköinen, jos fiksuus ei ole tarkoitettu kohteliaisuudeksi (joka sitten menee lähihoitajan tapauksessa ohi)? Heität kohteliaisuuden, mutta sitten otatkin sen takaisin, jos arpaonni ei suosinutkaan. Kyllä se minusta on töykeää tai sitten vain tyhmää.

Missä kohtaa tuossa "otettiin kohteliaisuus takasin"? Mikä ihmeen arpaonni? Selitä, mitä tarkoitat.

Vierailija
53/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään odotuksia, mutta niin vaan kävi että oikea mies tuli aivan puskista eteen toisilla Tinder-treffeillä. (Eli kauan en ehtinyt sovellusta käyttää, mutta eipä kyllä harmita!) Vakavasti puhuen olen tosi kiitollinen.

Vierailija
54/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen aviomies on tinderdeitti nro kolme. Se on ihan tuurista ja ajoituksesta kiinni mitä sieltä on löytyäkseen!

Vierailija
55/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

Olen vaihdellut kuvia, ne ovat ihan hyviä kuvia minusta. En aio laittaa jotain muokattuja, tällainen olen enkä halua että se mahdollinen deitti pettyisi minut sitten nähdessään.

Vierailija
56/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut hirveän suosittu Tinderissä. Matcheja tuli satoja,

SATOJA?! Tykkäsitkö jokaisesta miehestä, joka ruutuusi ilmestyi? Vai miten tämä on mahdollista? :D En edes ehdi svaippailemaan siellä niin ahkerasti, että löytäisin satoja miehiä joista tykätä... Saati sitten että he kaikki tykkäisivät minusta.

Vierailija
57/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kolahtanut. Mutta tässä pikkukaupungissa naisista kukaan ei enää tykkää meikäläisestä jossain tinderissä. Onhan noita tullut tapailtua. Muistaakseni 8 tänävuonna. Hidasta tämä on.

58/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

Olen vaihdellut kuvia, ne ovat ihan hyviä kuvia minusta. En aio laittaa jotain muokattuja, tällainen olen enkä halua että se mahdollinen deitti pettyisi minut sitten nähdessään.

No, veikkaanpa että ne kuvasi eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin luulet. Hyvien kuvien ottaminen on kaikkein tärkein mätsien syntymistä edistävä asia Tinderissä, joten jos sinusta tuntuu, ettei mätsejä synny ja miehiä ei kiinnosta, kuvista kannattaa aloittaa. Jos miehet pitävät sinua hyvän näköisenä, he ovat hanakampia antamaan anteeksi jähmeän keskustelun.

Vierailija
59/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. mies

En minäkään. T. Nainen.

No, veikkaanpa että ne kuvasi eivät ole ollenkaan niin hyviä kuin luulet. Hyvien kuvien ottaminen on kaikkein tärkein mätsien syntymistä edistävä asia Tinderissä, joten jos sinusta tuntuu, ettei mätsejä synny ja miehiä ei kiinnosta, kuvista kannattaa aloittaa. Jos miehet pitävät sinua hyvän näköisenä, he ovat hanakampia antamaan anteeksi jähmeän keskustelun.

Ai ihanko totta, kuvatko tärkeitä Tinderissä? Kiitos tiedosta :). Ne ovat hyviä kuvia, olen tämännäköinen kuin olen - jotkut nyt vain ovat rumempia kuin toiset ;).

Vierailija
60/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomees kirjoitti:

7eri naisen kanssa ollu treffit ja kettu käynyt kolossa joka kerta.

Sama juttu, pillua tulee ovista ja ikkunoista kun vaan jaksaa vähän valehdella tytönhupakoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi