Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamelinvarvas asiaa :D

Vierailija
12.08.2016 |

Te jotka sanotte että kamelinvarvas johtuu liian pienistä housuista, niin väittäisin ettei asia ihan niinkään ole. Joidenkin tapauksissa kyllä, ovat ostaneet ehkä hieman liian pienet ja kireät housut kokoonsa nähden, mutta itselläni on ainakin se tilanne että joko mun täytyy valita housut, jotka istuu mun vartalolle mutta joissa kuitenkin kamelinvarvas tulee tietyissä asennoissa, tai sitten otan isompikokoiset housut jotka roikkuu törkeen näkösesti perseestä ja valuu koko ajan jalasta. MUTTA, hätä ei kuitenkaan ole tämännäköinen, jos kovasti ahdistun mun kamelinvarpaasta, olen huomannut että terveysside onneksi peittää sen melkein kokonaan. :D Haluisin jostain löytää sen tuotteen mikä on ihan tarkoitettu kamelinvarpaan estäjäksi, mutta vielä tähän mennessä en ole löytänyt. Netistä ulkomaalaisilta sivuilta en viitsisi tilata mitään, tiedän kyllä että siellä varmasti olisi tää kyseinen tuote.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarpaan näkymisen estäjä on jo keksitty. Sitä kutsutaan hameeksi. Näyttää hyvältä myös, jos kamelinvarpaan omistajalla on muutenkin alapäässä tavaraa, kuten usein onkin. Summa summarum: jos olet persevä, reitevä ja pulskapilluinen, niin hame näyttää erinomaiselta. Toinen vaihtehto on korostaa sitä mitä ei voi piilottaa eli mahdollisimman tiukat pöksyt jalkaan. Puoliväliratkaisu, jossa varvas ei oikein näy, mutta ei sitten kuitenkaan ole piilossa, ainostaan ärsyttää katsojia. 

Vierailija
42/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet viihtyy, ei haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen kamelinvarpaan vedän pankkikortin siitä kuin lukijasta konsanaan !

Vierailija
44/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen aloitus. Kyllä niitä pikkuhousun suojia on ollut kaupoissa kymmeniä vuosia.

Vierailija
45/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma, mulla vaan on erittäin pullea häpykumpu ja ulommat häppärit, joten väkisinhän se "läski" pullahtaa kamelinvarpaaksi jos joku sauma siinä haarovälissä on, kuten yleensä on. 

Vaimomatskua.

Vierailija
46/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa joku tekokulli housujen alle siihen kamelinvarpaan kohdalle niin ongelma on poistettu.

Vierailija
47/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä selvennän teille nyt vielä - tälläkin hetkellä käytän housuja jotka on vyötäröstä hieman löysiä eli ovatko nämä siis jonkun mielestä liian PIENET mulle? Pitääkö housujen tippua päältä että ovat sopivat varmasti? Ap 

Kyse taitaa olla siitä että housumallien suunnittelijat tieten ja tarkoituksellisesti haluavat esineellistää naiset ihan tietyssä mielessä. 

Vierailija
48/49 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuh. Kun näkee kamelinvarpaan niin tekisi mieli nuuhkaista.

Vierailija
49/49 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans kamelinvarvas. Ei oo edes pullea häpykumpu, mutta turpeat häpyhuulet imee pöksyt väliinsä. Pidän aina vähän pidempiä paitoja, että tursuke pysyy piilossa.

Turpeat häpyhuulet on hot!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi