Kamelinvarvas asiaa :D
Te jotka sanotte että kamelinvarvas johtuu liian pienistä housuista, niin väittäisin ettei asia ihan niinkään ole. Joidenkin tapauksissa kyllä, ovat ostaneet ehkä hieman liian pienet ja kireät housut kokoonsa nähden, mutta itselläni on ainakin se tilanne että joko mun täytyy valita housut, jotka istuu mun vartalolle mutta joissa kuitenkin kamelinvarvas tulee tietyissä asennoissa, tai sitten otan isompikokoiset housut jotka roikkuu törkeen näkösesti perseestä ja valuu koko ajan jalasta. MUTTA, hätä ei kuitenkaan ole tämännäköinen, jos kovasti ahdistun mun kamelinvarpaasta, olen huomannut että terveysside onneksi peittää sen melkein kokonaan. :D Haluisin jostain löytää sen tuotteen mikä on ihan tarkoitettu kamelinvarpaan estäjäksi, mutta vielä tähän mennessä en ole löytänyt. Netistä ulkomaalaisilta sivuilta en viitsisi tilata mitään, tiedän kyllä että siellä varmasti olisi tää kyseinen tuote.
Kommentit (36)
En jaksa enää välittää kamelinvarpaasta. Olen muutenkin kuin pyryharakka, joten mitä yhdestä kamelinvarpaasta.
Miltähän kamelista tuntuu kun sen herkkää kehon osaa verrataan ihmisnaisen persiidiin?
Mä olen aina luullut että se on iso klitoris joka pullottaa toisessa lahkeessa.
Menee muutama vuosi ja sitten ne ovat muodissa, ja sen jälkeen kaikki palstat ovat täynnä kyselyitä jostain tehostimista, että varmasti näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Menee muutama vuosi ja sitten ne ovat muodissa, ja sen jälkeen kaikki palstat ovat täynnä kyselyitä jostain tehostimista, että varmasti näkyy.
Ja käydään täyteaineita laitattamassa, että on kunnon cameltoe. Pilkallisesti ja väheksyen puhutaan niistä, joilla ei ole.
Kamelinvarpaan ilkuminen ja häpeäminen on osoitus naisten kehnosta asemasta yhteiskunnassa. Let's face it, meillä kaikilla on se. Paitsi ehkä operaation käyneillä somaleilla.
Tervetuloa vain hiivatulehdus, jos jatkuvasti käytät sidettä... Kannattaa varmaan laittaa sellainen kamelinvarpaanpiilotin tilaukseen ennen kuin menee puolet palkasta Canesteniin.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän kamelista tuntuu kun sen herkkää kehon osaa verrataan ihmisnaisen persiidiin?
Onneksi on tulossa persiidien yö:DDD
mulla viiru alkaa jotenkin niin alhaalta, ettei ikinä ole kamelinvarpaat näkyneet.
t. hoikka vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Aavikon asukeilla, jotka tunnetusti paljon kameleista tietävät, on toimiva patenttiratkaisu kamelinvarpaaseen: burkha.
Samalla voi tilata sitten kasvojenkohotuksen
http://www.cuchini.com/cuchini-fashion-fixes/age-reverser-face-lift-band
Viimeksi eilen koin salilla kamelinvarpaan. Oli oikein tiukka fitness-mimmi tiukkoine trikoineen joka oli samalla myös aika laiha ja jalkojen(reisien) väliin jäi oikeasti iso väli -sieltä se varvas loisti oikein naapuriin asti. Miehille oli varmasti ilo silmälle :D
Älkää kiskoko niitä jumppatrikoita kainaloihin tai farkkuja niin ylös, että persvako soi. Problem solved!
### kirjoitti:
Älkää kiskoko niitä jumppatrikoita kainaloihin tai farkkuja niin ylös, että persvako soi. Problem solved!
Osa porukasta tosiaan vetää ne trikoot v*ttuun, luulis että tuntuu aika ikävältä päällä.
Minulla on sama ongelma! Olen hoikka, housut ovat sopivat muuten, mutta vyötäröltä liian löysät, ja kamelinvarpaat pullottavat näkyvissä. Haarukka on vielä väljästi reisien välisessä "aukossa" eli näkymä on taattu.. Täytyy peittää se pitemmällä tunikalla tms vaatteella, jos/kun sopivia housuja ei löydy.