Poikaystävä ei huolehdi koirastaan kunnolla, mitä voin tehdä kun on lähes kokonaan minun vastuullani?
Hän on siis jättänyt koiransa lähes täysin minun vastuulleni. Ruokana marketin nappulaa. Suuri koira tarvitsisi liikuntaa ja hänen "lenkkinsä" ovat roskakatoksen nurkkaan kuselle ja takaisin. Minä säälin koiraa ja lenkitän sitä kunnon lenkkejä. Viimeksi kärjistyi siihen että tokaisin että etsii koiralle kunnon kodin jos ei jaksa sitä lenkkeilyttää tai ostaa kunnon ruokaa. Minun opintotuellani siihen nimittäin ei ole varaa. Sanoo ettei kukaan huoli "jo" 6-vuotiasta koiraa. Mitä voin tehdä? Minulla on opinnot ja ilta + viikonlopputyöt ja olen aivan totaalisen väsynyt tilanteeseen.
Kommentit (5)
Oikeastaan sinulla on kaksi mahdollisuutta: Joko jatkat koirasta huolehtimista tai jätät koiran omistajansa huollettavaksi. voit tietenkin sitten tehdä eläinsuojeluilmoituksen, jos koirasta ei huolehdita kunnolla. www.sey.fi
Tee eläinsuojeluilmoitus koirasta, jos ukko ei suostu etsimään sille uutta kotia. Kuulostaa todella ankealta koiralle ja raskaalta sinulle joka olet syytön koiran hoitamattomuuteen. Ja etsi toinen treffikumppani, et itsekään hyväksy miten laiminlyö koiraansa.
Haluaisin kyllä tulevaisuudessa yhden lapsen ja voin kuvitella millainen hän olisi isänä...
Ap
Kannattaako tuollaisen miehen kanssa jatkaa. Sinusta tulee vain yksi nainen lisää, joka valittaa täällä aviomiehensä saamattomuutta.