Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitoksia kaikille veronmaksajille

Vierailija
12.08.2016 |

kun taas maksoitte sähkölaskuni sossun kautta. Kiitos :)

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että joku kiittääkin :) Itse maksan mielelläni veroja, jos oikeasti tarvitseville, jotka eivät pysty itse tienaamaan sairauden, työttömyyden tms takia, niillä kustannetaan ihmisarvoinen elintaso.

t. sinkku nettomaksaja, joka paiskii duunia it-alalla

Ja millä laskukaavalla määrittelet itsesi nettomaksajaksi?

Se on helppoa. Maksaa veroja 1000 kuussa. Käyttää julkisia palveluita 0. Nettomaksaja tonnilla.

Halvalla olet itsesi myynyt. Mutta laitetaan silti mitali postiin.

t. DI

No juu vajaa 4000 kuussa. Vähän heilahtelee palkka ylitöiden mukaan. Välillisiä veroja sitten maksellaankin kymmeniä tuhansia lisää vuodessa.

Minä olen peruskoulukäynyt mainostoimiston toimitusjohtaja ja tienaan keskinmäärin yli 6000€/kk ja lisäksi nostan osinkoa. Sinä korostat täällä kuinka erinomainen sinä olet kun et syö kuormasta. :D Kalliin koulutuksen saanut, etkä sitä edes hyödynnä.

Vissiin sekoitat johonkin toiseen, kun en ole tuollaista kirjoittanut. Sinusta kertoo paljon tuo vertailu. Minulle on tarjottu esim. yhtä päällikön paikkaa, mutten ollut kiinnostunut, koska pidän leppoisista päivätöistä. En jaksa käydä vkloppuisin stressaamassa työpaikalla. Jokainen tyylillään. 

Ei tarvitse stressta, kun delegoi ja jakaa vastuuta. Siinä on tietty vapaus kun voi määritellä työaikan yms. ihan itsen. Nytkin olen ollut ekaluokkailaiseni kanssa ihan vaan lomalla koko kesän ja nyt lähetään tyttökaveiden kanssa Kreikkaan pariksi viikoski. Koska sinä ajattelit lomaa pitää, ensi kesänä? Jokainen tyylillään.

Vierailija
62/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hotellista saa huoneen esim. 100e yö, niin 2 päivää synnytyssairaalassa voisi olla vaikka 200?

Siihen päälle se 2 tunnin työ?

Kaippa tuo muutaman päivän työn arvoinen paketti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ihan mielelläni veroja, niidenkin jälkeen kilahtaa kuukausittain yli 3 tonnia tilille, mikä on paljon enemmän kuin oikeasti tarvitsisin. Työt ovat leppoisia toimistohommia, ja saan aika pitkälle päättää millä tapaa töitäni teen. Kotona makoillessa aikani kuitenkin kävisi pitkäksi ja masentuisin, joten tämän on ihan hyvä tilanne. 

En ole missään määrin kateellinen niille, jotka "loisivat" tukien varassa kotonaan - itselleni ei tuollainen elämäntapa sopisi. 

t. lammas

Vierailija
64/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että joku kiittääkin :) Itse maksan mielelläni veroja, jos oikeasti tarvitseville, jotka eivät pysty itse tienaamaan sairauden, työttömyyden tms takia, niillä kustannetaan ihmisarvoinen elintaso.

Se on helppoa. Maksaa veroja 1000 kuussa. Käyttää julkisia palveluita 0. Nettomaksaja tonnilla.

Halvalla olet itsesi myynyt. Mutta laitetaan silti mitali postiin.

t. DI

No juu vajaa 4000 kuussa. Vähän heilahtelee palkka ylitöiden mukaan. Välillisiä veroja sitten maksellaankin kymmeniä tuhansia lisää vuodessa.

Minä olen peruskoulukäynyt mainostoimiston toimitusjohtaja ja tienaan keskinmäärin yli 6000€/kk ja lisäksi nostan osinkoa. Sinä korostat täällä kuinka erinomainen sinä olet kun et syö kuormasta. :D Kalliin koulutuksen saanut, etkä sitä edes hyödynnä.

Vissiin sekoitat johonkin toiseen, kun en ole tuollaista kirjoittanut. Sinusta kertoo paljon tuo vertailu. Minulle on tarjottu esim. yhtä päällikön paikkaa, mutten ollut kiinnostunut, koska pidän leppoisista päivätöistä. En jaksa käydä vkloppuisin stressaamassa työpaikalla. Jokainen tyylillään. 

Ei tarvitse stressta, kun delegoi ja jakaa vastuuta. Siinä on tietty vapaus kun voi määritellä työaikan yms. ihan itsen. Nytkin olen ollut ekaluokkailaiseni kanssa ihan vaan lomalla koko kesän ja nyt lähetään tyttökaveiden kanssa Kreikkaan pariksi viikoski. Koska sinä ajattelit lomaa pitää, ensi kesänä? Jokainen tyylillään.

En mä ole kilpailemassa sun työpaikastasi, olen kirjoittelemassa täällä asioista. Lomaa saan niin paljon yleensä kuin tahdon, ellei joku muu ole lomalla. Kesälomaa kuukausi, yleensä pidän pari viikkoa lomaa vielä loppukesästä jos olen lomalla esim. alkukesästä. Marraskuussa viikoksi etelään, helmi huhtikuussa toinen viikko etelään tai laskettelemaan. Olen ihan tyytyväinen lomiini, et sinä niistä minua mustasukkaiseksi saa, kun tiedän monta työpaikkaa jossa näin ei ole. Sekä tiedän meidänkin toimarimme juoksentelevan vkloppuisin työpaikalla setvimässä krapuloissaan asioita. Näin olen kuullut. Meidän putiikki on melkein koko vuoden auki 24/7, ainakin osittain. Poislukien Joulu yms.

Vierailija
65/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ollaan päästy synnytyksestä ja lapsuudesta ohi ja on kertynyt n. puoli vuotta hommia. Muutama tuhat rajavartijaa on hyttysen kusi jos se jaetaan 5 miljoonan maksajan kesken. 

Järjestyksen valvonnassa suosisin omavalvontaa, lisättynä täydellisellä mahdollisuudella suojella itseänsä, perhettään ja omaisuuttaan. Diplomi sellaiselle, joka ampuu voron.

Vierailija
66/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähden marjastamaan, kun jumala on marjat tarjonnut ilmaiseksi. Vaikka näillä laskureilla varmaan joku saa senkin omiksi ansioikseen ;)

Vierailija
67/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan ihan mielelläni veroja, niidenkin jälkeen kilahtaa kuukausittain yli 3 tonnia tilille, mikä on paljon enemmän kuin oikeasti tarvitsisin. Työt ovat leppoisia toimistohommia, ja saan aika pitkälle päättää millä tapaa töitäni teen. Kotona makoillessa aikani kuitenkin kävisi pitkäksi ja masentuisin, joten tämän on ihan hyvä tilanne. 

En ole missään määrin kateellinen niille, jotka "loisivat" tukien varassa kotonaan - itselleni ei tuollainen elämäntapa sopisi. 

t. lammas

Hienoa! Tämä maa tarvitsee teitä.

Vierailija
68/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan idiootti ymmärtänyt sellaista asiaa että olet käyttänyt julkisia palveluita koko nuoruutesi ilmaiseksi. Koulutukset, Terveydenhuollot ym. Niitä et saa maksettua tuolla tonnin veroillasi moneen vuoteen.

Vierailija
69/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan niin mielelläni veroja, sillä maassa on todella paljon sairasta ja työtäsaamatonta porukkaa!

Vierailija
70/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähden marjastamaan, kun jumala on marjat tarjonnut ilmaiseksi. Vaikka näillä laskureilla varmaan joku saa senkin omiksi ansioikseen ;)

Voisitko jättää vähän meille muillekin? Ensit katsot, että tuohon tulee hyvin sientä ja marjaa ja kun viikon päästä tulet  niin kaikki on viety ku et aiemmin viitsinyt raakoja kerätä.

Vierailija
71/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsänhoidosta ja hakkuuista koskaan kuullut? Ei sekään ilmaista ole, että metsää hoidetaan, jotta se tuottaisi omistajalleen ja yhteiskunnalle taloudellista hyötyä ja jäisi arvokkaana jälkipolvien hyödynnettäväksi.

Vierailija
72/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan idiootti ymmärtänyt sellaista asiaa että olet käyttänyt julkisia palveluita koko nuoruutesi ilmaiseksi. Koulutukset, Terveydenhuollot ym. Niitä et saa maksettua tuolla tonnin veroillasi moneen vuoteen.

Nuo on kuitattu jo ensimmäisenä kahtena työvuotena. Ette vain osaa laskea.

Vierailija
73/73 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsänhoidosta ja hakkuuista koskaan kuullut? Ei sekään ilmaista ole, että metsää hoidetaan, jotta se tuottaisi omistajalleen ja yhteiskunnalle taloudellista hyötyä ja jäisi arvokkaana jälkipolvien hyödynnettäväksi.

Aivan hyvin metsäst ovat pärjänneet kymmeniä tuhansia vuosia ilman niitä itselleen ahnehtivia ihmisiä. Ne voisivat kuulua kaikki valtiolle ja niistä voitaisiin rakentaa ihmisille taloja. Eikä maksaisi paljoa, mutta kun on pakko ahnehtia kato.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi