Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 26-vuotiaan enää järkeä yrittää yhtään mitään?

Vierailija
11.08.2016 |

Niin monia tuhlattuja vuosia. Opiskelusta takana lukio ja ammattitutkinto. Työkokemusta takana joku puoli vuotta, yhteensä. Ei vakituisia ystäviä, ei työpaikkaa. Sillä tavalla olen onnekas, että ihmisiin on helppo tutustua ja kavereita löytyy, esimerkiksi mukaan jonkun bändin keikalle tai rannalle.

En ole muistaakseni koskaan ollut tyytyväinen itseeni. Olen aina pettynyt tosi helposti ja etsinyt vikoja itsestäni. Surin huonoja(7-8,5) koenumeroita tosi kauan ja ulkonäön kanssa aina joku kriisi, milloin pituudesta, painosta, jaloista tai kasvonpiirteitstä. Halusin aina olla hoikka ja kaunis. En vaan pystynyt näkemään itseäni koskaan sellaisena.

Koen olevani huono ja epäonnistunut, kaiken suhteen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän voi saa uudelle uralle muutamassa kuukaudessa, jopa viikoissa, uuden opiskelu- tai työpaikan myötä.

Vierailija
2/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kaiva hauta ja hyppää odottamaan loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan hullu??! Mulla asiat paljon huonommin, mut mua lohduttaa, että elämä on vasta edessä ja tämän ikäisenä sitä vasta onkin valmis tekemään "oikeita" valintoja! Mietis nyt vielä :) T. 26-vuotias

Vierailija
4/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian materialistinen ja konformistinen 9-5 puurtaja. Liian moni on. Jos haluat mitata menestystä muiden laatimilla epäreiluilla säännöillä niin se on sinun asiasi.

Vierailija
5/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikäisesi. Hetki sitten olin samassa tilanteessa, sitten kaikki vain tapahtui ryminällä silloin kun sitä vähiten odotti.

Ps. Opiskelu ei ole koskaan liian myöhäistä.

Vierailija
6/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ikään (36) mennessä on oppinut, että koskaan ei ole liian myöhäistä! Muistan itsekin ajatelleeni 26-vuotiaana, että nyt olen aikuinen, valmis ja tällaisena pysyn. Toki tuon ikäinen jo aikuinen onkin, mutta niinpä sitä vaan ihminen kasvaa, kehittyy ja muuttuu. Kun katsoo taaksepäin, niin 26-vuotiaana olisi mainiosti voinut vielä aloittaa jonkun koulun tms.

Vierailija
7/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Samoja ajatuksia välillä, olen samanikäinen nainen. Silti, jos heität toivon pois niin silloin ei ainakaan tapahdu mitään hyvää. Niin kauan kun on toivoa, on mahdollisuus paremmasta elämästä !

Vierailija
8/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh? Miten noin nuoret miettii tuollaisia? Teillä on vielä jotain 50 vuotta tehdä jotain. Itse aion opiskella avoimessa, en aio enää normaalia väylää yrittää, ne paikat jätän nuorille, enkä ehkä pääsisikään. Olisin kyllin vanha ap:n ja seiskan äidiksi. 

Vierailija
9/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 28-vuotias ja vasta nyt tunnen, että maailma on mulle avoin. Elän elämäni parasta aikaa just nyt.

Ihmiset toki on erilaisia.

Vierailija
10/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä ole järkeä enää opiskella, oot liian vanha ja työpaikatkin menee nuoremmille ja kauniimmille sekä ystävyyssuhteista on turha haaveilla kun kaikilla on jo omat piirit tuossa iässä. Huono itsetuntokin on sellanen ettei sitä enää tuossa iässä voi paikata, se olisi pitänyt tehdä viimeistään 20v:nä :/ Luuseri mikä luuseri, voit kaivaa haudan itsellesi ja mennä makaamaan sinne kunnes kuolet pois

Vierailija
11/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän voi ottaa myös rennomman kautta ilman mitään sen kummempia opiskeluja ja töitä. Jos pysyy kohtalaisesti erossa viinasta ja päihteistä, niin sossuraha riittää ruokaan ja päivät menee kotioloissa pohtien itseä kiinnostavia juttuja. Olen tenhyt näin suurin piirtein yhtä kauan kuin sinä olet elänyt.

Vierailija
12/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monia tuhlattuja vuosia. Opiskelusta takana ammattitutkinto. Työkokemusta takana 4 vuotta, yhteensä. Ei yhtään ystävää, ei työpaikkaa. Sillä tavalla en olen onnekas, että ihmisiin on vaikea tutustua eikä kavereita löydy, esimerkiksi mukaan jonkun bändin keikalle tai rannalle.

t. yli 30v, aika lailla toivo jo menetetty

Vierailija
13/42 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata yrittää enää yhtään mitään juna meni jo

Vierailija
14/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi eläkkeellekään

Vierailija
15/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26-vuotiaana olisi mainiosti voinut vielä aloittaa jonkun koulun tms.

Mitä hyötyä siitä koulusta on, jos ei pärjää siellä tai saa töitä sen jälkeen? Masentaa vaan enemmän, kun turhaan yritti ja taas epäonnistui.

Vierailija
16/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki, heitä vaan hanskat tiskiin:)

Mä olen 56v enkä vieläkään ole lakannut yrittämästä, opiskelemaankin lähdin 30+ ikäisenä 3 lapsen äitinä. Paljon olen jo saanut mutta siihen on tarvittu sitkeyttä ja unelmia:D Nykyään annetaan välittömästi periksi kun ei saada kaikkea heti...

Vierailija
17/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Missä sulla niitä tuhlattuja voisia on? Vastaus kysymykseesi on TOTTA KAI ON JÄRKEÄ! Ihan mitä tahansa voit vielä, siis ihan mitä tahansa.

Vierailija
18/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iästä ole kiinni. Sitä paitsi sähän olet *vasta* 26-vuotias. Mitä ihmettä sä mesoat ihan ku olisit 60-vuotias leski jossain slummissa. Sulla on vasta elämä edessä! Lopeta katkera itsesääli ja keskity positiivisiin asioihin.

Vierailija
19/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän pohdittavaa: Muista, että kymmenen vuoden päästä ajattelet olleesi 26-vuotiaana todella nuori ja koko elämä edessä. Ja taas siitä kymmenen vuoden päästä ajattelet olleesi 36-vuotiaana todella nuori. Alat nyt vaan tekemään asioita vähitellen kohti unelmiasi. Ihmiset yleensä haluavat saada heti muutoksia aikaan. On viisasta ajatella pidemmälle ja tehdä asioita pitkäjänteisesti, kunnes lopulta pääseekin tavoitteisiinsa.

Vierailija
20/42 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta kenenkään toisen ongelmat. Itsesääli on paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan