Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi emätit miestäsi (gallup)

Vierailija
11.08.2016 |

Niin minkä ikäiseksi emätit (tai aiot emättää) miestäsi?

Itse emätin 52-vuotiaaksi, mutta näin jälkikäteen ajatellen siinä oli 10 - 15 vuotta liikaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättäessä kannattaa muistaa, että jokainen mies on tietenkin yksilö. Toisia jaksaa ja tarvitsee emättää vähän pitempään, toiset vierotetaan jo aikaisemmin. Jos emättäminen tuntuu hankalalta, voi emättämisen tietysti ulkoistaa keinoemätinvastikkeilla. Jos emättäminen loppuu ajan myötä, on riskinä miehen hakeutuminen uusiin harrastuksiin emättämisen loputtua.

Itse suosin pitkäaikaista emättämistä.

En suosittele noita vastikkeita ollenkaan, mies pysyy terveempänä kun emätät itse.

Samaa mieltä. Vaikka luonnollinen emätys on joskus hankalaa, ja esim. matkoilla, kaupassa tai kylässä voi joskus olla vaikea löytää rauhallista emätyspaikkaa, olen silti pitänyt kiinni siitä että emätän miestäni itse niin kauan kuin emätys häntä vähänkin vielä kiinnostaa.

Vastikkeita ei ole meidän perheessä edes kokeiltu, eikä kokeilla!

Vierailija
22/25 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emättäessä kannattaa muistaa, että jokainen mies on tietenkin yksilö. Toisia jaksaa ja tarvitsee emättää vähän pitempään, toiset vierotetaan jo aikaisemmin. Jos emättäminen tuntuu hankalalta, voi emättämisen tietysti ulkoistaa keinoemätinvastikkeilla. Jos emättäminen loppuu ajan myötä, on riskinä miehen hakeutuminen uusiin harrastuksiin emättämisen loputtua.

Itse suosin pitkäaikaista emättämistä.

En suosittele noita vastikkeita ollenkaan, mies pysyy terveempänä kun emätät itse.

Minun mielestäni miehelle voi ihan sanoa, että jos joskus joutuu turvautumaan sijaisemättäjään, niin käyttää sitten sellaista suojaa itsensä ja vieraan emättimen välissä. Koska mikään ei ole inhottavampaa kuin se, jos mies tyhmyyttään toisi tauteja kotiin. Sellaisia suojia saa kaupoista ja huoltoasemilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisemättäjät ja emävastikkeet kertovat omaa karua kieltään suomalaisten emätysongelmista, joista neuvolassakin häveten vaietaan.

Rohkeasti emä pöydälle, niin pysyy emätysasiat kunnossa! Kjellyn kanssa emätys on monella ruvennut sujumaan paremmin jos emätettävä on vaikka iso kooltaan tai emättäjällä omia emätysongelmia. Rohkea emätysmyönteisyys ja luovuus kunniaan, matkoilla voi mennä vaikka sovituskoppiin piiloon.

Vierailija
24/25 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 22, itse olen 19. En ole suunnitellut emätyksen lopettamista vaan jatketaan niin kauan kun molemmista tuntuu hyvältä :)

Vierailija
25/25 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä offtopic, mutta miten se emätyksestä vieroittaminen sitten käytönnössä tapahtuu?

Olen tuota vieroittamista suunnitellut, koska emätyskerrat toistuu aina samanlaisina eikä anna kummallekaan mitään. Tiheys on myöskin harventunut, mutta minusta se saisi jo loppua kokonaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi