Lauren nimeksi tytölle?
Sukunimi suomalainen mutta ei nen päätteinen...mielestäni sopii myös suomalaiseen ääntämiseen
Kommentit (8)
Mun mielestä nätti! Ja tunnenkin yhden aikuisen Lauren-kimosen tytön, jonka nimi lausutaan suomalaisittain ja mun mielestä toimii ja sopii myös tähänkin kieleen
Siis Lauren-nimisen... Autocorrect korjasi
T. Kolmonen
Minusta ihan nätti nimi, jos lausutaan suomalaisittain niin kuin kirjoitetaan. Ehkä hieman teennäisen kuuloista jos lausutaan looren ja ärrä pehmeänä.
Mulle Lauren/ Laurén on ruotsinkielinen sukunimi. Etunimen suomalainen ääntämys LAUren on tosi outo, englanninkielinen samoin yhdistettynä suomalaiseen sukunimeen. Mutta helpon lempinimen siitä saisi: Loora.
Mitä vikaa on Laurassa? Se on paljon kansainvälisempi nimi kuin Lauren, esiintyy myös romanisella kielialueella. Jos nyt kansainvälisyys on teille vanhemmille se ykkösjuttu.
Mitä te teette, jos lapsenne on luonteeltaan ja olemukseltaan ilmiselvä Hilma?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan nätti nimi, jos lausutaan suomalaisittain niin kuin kirjoitetaan. Ehkä hieman teennäisen kuuloista jos lausutaan looren ja ärrä pehmeänä.
Pehmeänä? Tarkoittanet englantilaisittain/ niinkuin englannin kielessä.
Kaunis nimi sinällään, mutta suomalaisittain äännettynä ehkä kuitenkin vähän outo.
Njääh.. en tiiä miksei nappaa. Sinänsä kaunis sinänsä kuitenkin ei...