Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindorffin asiakaspalveluun töihin

Vierailija
11.08.2016 |

Onko kenelläkään tietoa, millainen työpaikka Lindorffin asiakaspalvelu on. Sinne on nyt haettu sekä asiakasneuvojia että asiantuntijoita ja esimiehiä.

Ja juu, ei kiinnosta mitkään haukkumismeilit siitä, että kaikki perintäyhtiöt pitäisi lopettaa. Ihan vaan asiallisia kommentteja ihmisiltä, jotka oikeasti asiasta jotain tietävät. Olen pitkään työskennellyt pankin ja vakuutusyhtiön asiakaspalvelussa, onko samantyyppistä hommaa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita haukkumismeilejä joutua katselemaan (ja -puheluita kuuntelemaan) enemmänkin, jos tuonne töihin menet.

Vierailija
2/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse hoidat asiasi huonosti, niin onko se asiakaspalvelijan syy? Mitä olen käsittänyt, heidän asiakaspalvelunsa saa erittäin hyvät arvosanat asiakastyytyväisyydestä ja asiakkaita pyritään oikeasti auttamaan tilanteessa toisin kuin vaikkapa Intrumilla tai pienemmillä perintäyhtiöillä. Jokaisessa asiakaspalvelussa joutuu varmasti ajoittain kuuntelemaan häiriintyneitä ihmisiä kuten sinä. Jos olet avohoidossa, niin muistapa ottaa lääkkeesi joka päivä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö. Lindoffin tyypit soittelee milloin sattuu. Eivät esittele itseään eikä yritystä. Itse olen kieltänyt heiltä kaiķku yhteydenotot ja sanonut että laittaavay laskut ulosottoon koska se on halvempaa. Pidettävä yritys. En suosittele työpaikaksi

Vierailija
4/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan Svealle mene töihin. Läpimätää asiakaspalvelua, viesteihin ei vastata yms... Olen yrittänyt saada liikaa maksamaani summaa sieltä takaisin, ja asia ei etene ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samankaltaista kuin vakuutus/pankkipalveluissa. Luonnollisesti työssä auttaa jos tietää jo valmiiksi perusjutut perintäkäsittelystä. Mutta kyllä siihenkin oppii nopeasti. Ainoa huono puoli (kuten aina aspassa..) on ne muutamat rasittavat asiakkaat.

Vierailija
6/8 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kolmisen vuotta. Ihan samaa aspatyötä kuin vaikkapa pankeissa. Huutavia asiakkaita sattui kohdalle ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Suurin osa asiakkaista on ihan normaaleja ihmisiä, joilla on hieman lasku myöhässä tai tarviavat maksuaikaa. Todella pieni osuus on niitä yhteiskunnan syrjäytyineitä, joiden mielestä laskuja ei tarvitsekaan maksaa...Työkaverit oli suurimmaksi osaksi kivoja, palkka on aika pieni ja bonukset samoin, mutta työterveyshuolto ja lounas- ja liikuntaetu hyvät. Työilmapiiri oli vielä 1,5 vuotta sitten hyvä, mutta sitten sinne palkattiin uusi johtaja, joka on saanut paikan lievästi sanottuna sekaisin. Minä ja moni muu äänestettiin jaloillamme ja mitä olen vanhoilta työkavereilta kuullut, aina vaan hullummaksi on mennyt.

Vierailija
7/8 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomppuista menoa on ollut edelleen vaikka nimi vaihtui Lowelliksi. Porukkaa laitetaan liikkenluovutuksen merkeissä pihalle sen enempää kiittelemättä. En voi suositella.

Vierailija
8/8 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää maksako Lowellin lähettämää laskua. Kun avaatte kuoren ja maksatte olette automaattisesti asianomistajana rikoksessa: Suomen rikoslaki 36 luku 6 pykälä kiskonta (laiton perintäkorko) Ettekä saa latin latia tälläisiltä r o s v o il ta korvauksia jos joudutte juoksemaan siellä sun täällä viranomaisten tykö antamassa todistajanlausuntoja.

Nämä miehet ovat niitä Lowellin vastuumiehiä eli vastuussa kuluttajiin kohdistuvasta perintäkiskonnasta sekä aiheettomista perintävaatimuksista. Lowell on entinen Lindorff ja Content joka tuomittiin aiemmin liiketoimintakieltoon juuri tälläisestä toiminnasta. Jatkavat nyt uudella Lowellin nimellä.

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lowell-suomi-oy/01403514/paatt…

M u s t a l a i n e n Agerman

https://www.lowellgroup.de/fileadmin/_processed_/b/5/csm_MicrosoftTeams…

siis:

Puheenjohtaja Agerman Johan Erik Magnus

Toimitusjohtaja Ylinen Juho Matias

Varsinainen jäsen Lahtinen Seppo Vilho Allan

Varsinainen jäsen Olofsson Eva Sofia

Varsinainen jäsen Skålevik Geir Inge

Kuten huomaatte näyttää kulmahousuilla menossa varsinainen talvirieha

Aiheesta maistiaisia myös täällä kannattaa lukea:

https://yle.fi/a/3-10762325

https://kuluttajavalistus.blogspot.com/2016/

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9c784f1e-c715-4084-a4e2-44ac8799e978

Muuten tiesittekö sitä että Lindorff Oy (nykyään nimeltä Lowell) maksoi aiemmin veroja 60704 euroa, mikä on vain 0,3 prosenttia 19,8 miljoonan euron liikevoitosta.

Saamisia rahoittava ja ostava Lindorff Invest Oy maksoi veroja suhteessa vielä vähemmän, 38078 euroa, eli 0,2 prosenttia liikevoitosta.

Verorasitus on minimoitu siirtämällä 35 miljoonaa euroa konserniavustuksina konsernin hallintapalveluyhtiö Lindorff Finland Oy:yyn. Tämä taas siirsi 20,5 miljoonan edestä konserniavustuksia Ruotsin sivuliikkeelle Lindorff Group AB:lle.

Voittoja siirrettiin eteenpäin myös korkojärjestelyillä. Lindorff Finland Oy maksaa konsernivelalle 7,7 prosentin koron ja veloittaa konsernisaamisesta 5,9 prosenttia.

Pelkästään tällä korkoerolla on viime vuonna vähennetty IL:n selvityksen mukaan veroja 454000 euroa.

Näillä järjestelyillä Lindorff on siis onnistunut pienentämään huomattavasti Suomeen maksamiensa verojen määrää.

Aiheella on yhteiskunnallista merkitystä jo sen takia sillä tälläinen törkeä veronkierto vanhenee rikoslaissa aikaisintaan 10 vuoden kuluttua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän