Kuinka paljon makaronia saa yhden tupakka-askin hinnalla?
Kommentit (14)
Eikös sitä saa tuollaiset 25 pakettia, jos ei ole makaroni tarjouksessa ja sitä ylipäätänsä kaupasta löytää?
Paljonko tupakka-aski maksaa? Perusmakaronia on saanut viime aikoina 0.50-2,00€/400-500g, että siitä voi laskea.
Lidlistä saat noin 20 pussia ja S-marketista noin 10 pussia. Askin hinta on suunnilleen 6 euroa ja makrun hinta on noin 30-60 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saat noin 20 pussia ja S-marketista noin 10 pussia. Askin hinta on suunnilleen 6 euroa ja makrun hinta on noin 30-60 senttiä.
Tupakka-aski 6 euroa? Viimeksi kun olin kaverin mukana ja se osti marlboro askin, niin se maksoi hieman yli kympin!
Ok. Vaikuttaa siltä, että kun vain lopettaa tupakoinnin, voi kuka tahansa Suomessa asuva ostaa pidemmällä aikavälillä jopa saunan täydeltä makaronia.
ap
Joka hallitus taitaa laittaa sen 50snt / aski lisää veroja, aika kallista toi röökaaminen nykyään.
Koskahan hallitus keksii erityisen makaroniveron, jos sitä kerran noin paljon syödään?
Minulle aski maksaa 4 euroa joten ei sillä paljon makaronia saisi. Menee aski viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka-aski 6 euroa? Viimeksi kun olin kaverin mukana ja se osti marlboro askin, niin se maksoi hieman yli kympin!
Siinä tapauksessa tietoni tupakan hinnasta on vanhentuneet. Itse en ole koskaan tupakkaa ostanut, mutta isäni tupakoi paljon ja siihen aikaan kun tämä vielä eli niin askin sai 6 eurolla.
Immanuel Macaronia saa homopiireissä muutamalla tupakka askin hinnalla.
400 g makaronia maksoi 39 centtiä tupakka maksaa varmaan 10 €. Laske siitä, jos osaat.
Tupakka-askilla saa yskän kaupan päälle. Ainakin...
Joku 30pakettia. Mutta itse en osta tupakkaa siksi että saisin makarooneja
Jos halvinta makaronia ostaa niin varmaan joku 10 kiloa.