Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon edelleen pettynyt mieheen

Vierailija
11.08.2016 |

Mies väitti suuttuneensa minulle, kun en toiminut niin kuin hän halusi kesälomalla miehen sukulaisiinmenon suhteen. Ei lähtenyt minun sukulaisiini kahdesti. Se ei edes haitannut, meillä olikin paljon mukavampaa ilman miestä vain lasten kanssa. Sitten sannoi, että saattaisi leppyä jos mä ostaisin tytöllemme tabletin. Eli nyt sitä ei voi ainakaan ostaa tai mies luulee mun ostavan hänen leppymistään. Olkoot leppymättä aivan rauhassa, jos en hänelle kelpaa. Aivan kuin olisi mikään saalis itsekään. Nyt mies koittaa taas jotain hivelyä, miksi ihmeessä, jos on kerran edelleen vihainen mulle. Ei kiinnosta mikään kiva tai tylsäkään koko ihmisen kanssa. Minä se tässä pettynyt olen, ja hänen pitäisi korjata asia. Tosin ehkä hän ei vain nähnyt minkälaista miestä mä etsin, vaikka olen hänelle sitä ääneen sanonut ja luulin, että kun ei kerro, ettei ole sellainen, niin että on.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta, äläkä anna mitään muutakaan!

Vierailija
2/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kun lasten koulu alkoi yhdeksältä, niin mies oli laittanut kellon soimaan 7.15. Kuitenkin vielä 8 hän nukkui täyttä häkää. Menin herättämään, mies ei heti noussut. Lopulta 8.12 sain hänet heräämään. Mies ei pitänyt mitään kiirettä saada lapsia hereille, no, nuorempi heräsi itsekseen, mutta 8.30 miehelle valkeni, ettei koulu alakaan 10:ltä vaan 9:ltä.

Sitten tuli vähän kiire. Mies hoitaa meillä lapset siis. Mä vain katson päältä ja vähän auttelen. Ehdittiin koululle mutta petyin miehessä siihen, että kuvittelikin, että koulu voisi alkaa lukuvuoden alussa kello 10. Jos olisin ollut töissä niin oisiko auttanut lapset kouluun myöhässä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies jotenkin hivelee minua, eihän meillä enää mitään suhdetta tässä ole? Hänhän suuttui mulle ja ilmaisi sen. Ei kai mun enää tarvitse jatkaa suhdetta fyysisenä? Varsinkaan kun en itse saa siitäkään mitään, vaikka jotain fyysistä olisikin. Kasvatetaan lapset isommiksi ja sitten eri teille.

Ap

Vierailija
4/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeammin heti kun mä saan rahaa lähden eri teille.

Ap

Vierailija
5/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? En ymmärtänyt tästä mitään.

Vierailija
6/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet sekaisin.

Vierailija
7/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olen jumissa väärän miehen kanssa väärää elämää eläen.

Ap

Vierailija
8/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli turrrrrhan paksu  provo. Mee keksimään parempi tai ota lääkkeet. Tai mee töihin, et sä muuten sitä rahaa saa. Lakkaa peilaamasta omia juttujas läheisiis ja hoida kuuppas kuntoon, ei tollasta kukaan jaksa katella.Et voi loputtomiin syyttää äitiä/miestä/pihatonttua/meteorologia/lisääjokusopiva kaikesta mikä sun elämässä mättää. Se on vastuun pakoilua.Sen sä kyllä osaat...

Vierailija
9/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan itse valitsit. Ei sitä uutta elämää kukaan sun eteen kanna, itse sun  on se luotava.

Vierailija
10/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan itse valitsit. Ei sitä uutta elämää kukaan sun eteen kanna, itse sun  on se luotava.

No niin valitsikin, koska toinen vaihtoehto eli olla yksin olisi ollut vielä huonompi. Mutta se ei tarkoita sitä, että olisin ollut erityisen onnellinen kyseisen valinnan joutuessani tekemään. Olisin halunnut miehen, jota rakastan. Mutta se oli mahdottomuus. Koska äitini oli saanut minusta niin vihaisen, ettei kukaan halua rakastaa minua kukaan sellainen, jota itse arvostaisin.

Ap

Vierailija
11/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli turrrrrhan paksu  provo. Mee keksimään parempi tai ota lääkkeet. Tai mee töihin, et sä muuten sitä rahaa saa. Lakkaa peilaamasta omia juttujas läheisiis ja hoida kuuppas kuntoon, ei tollasta kukaan jaksa katella.Et voi loputtomiin syyttää äitiä/miestä/pihatonttua/meteorologia/lisääjokusopiva kaikesta mikä sun elämässä mättää. Se on vastuun pakoilua.Sen sä kyllä osaat...

Luuletko sinä, että tavallinen perheellinen työnteolla rikastuu? Perintöä mä odotan.

Ap

Vierailija
12/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi kissa äiti palasi. Onko Hämeenlinnassa kaunis sää?

Vierailija
13/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin syytä siis kaikki? Katso peiliin ja kasva aikuiseks.

Vierailija
14/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en enää moiti miestäni mulla ei ole sille enää mitään puhuttavaa :/ Jos en odottelis koululaisia koulusta kotiin ekana koulupäivänään niin ottaisin hatkat heti kun jäätiin kaksistaan. Aikaisemmin se oli vaan ihan kivaa. Nyt haluan sitä omaa elämää. En vain tiedä millaista :(

Ap

Vierailija
15/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin syytä siis kaikki? Katso peiliin ja kasva aikuiseks.

On äidin syytä, mulla on ollut harvinaisen dominoiva äiti.

Ap

Vierailija
16/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten arvasin jo aloitustekstistä, että Äitihulluhan se taas on valloillaan. Olinko ainoa?

Vierailija
17/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mikään hullu ole, se oli jonkun vammavajukin osaamattomuutta ylivertaisen väittelijän kohdatessaan:

Näillä näppärillä keinoilla latistat eri mieltä olevat, kohotat itsesi väittelyiden voittajaksi tai keräät runsaasti ylänuolia kommenteillesi:

1. Elämäkortti

Kun henkilöä haittaa jokin asia, joka ei haittaa sinua, hän ei tee elämässään muuta kuin miettii kyseistä asiaa. Kehota häntä keskittymään elämässään johonkin muuhun. Voit vaikka suoraan kopioi-liittää tämän: "Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin miettiä tuollaisia, ap.?" (Tuon voit liittää ihan mihin tahansa keskusteluun, missä vaiheessa tahansa, lukematta aloitusta tai aiempia viestejä. Katsele vain, kuinka ylänuolia satelee!)

2. Hulluuskortti

Samantapainen kuin ylläoleva, mutta elämän sisällöttömyyden sijaan ota esille henkilön ilmiselvä mielenterveysongelma, joka selittää hänen väärät mielipiteensä, ja kehota hankkimaan apua.

Ap

Vierailija
18/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa? Mee nyt vaikka lenkille.

Vierailija
19/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lenkkeily mitään omaa elämää ole. Ratsastaminen omalla hevosella kartanossa, jossa on tallimestari saattaisi ollakin.

Ap

Vierailija
20/71 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lenkkeily mitään omaa elämää ole. Ratsastaminen omalla hevosella kartanossa, jossa on tallimestari saattaisi ollakin.

Ap

Ja tämän tavoittelun on minulta oma äiti evännyt. Ymmärrän, ettei välttis toteudu, mutta paino sanalla tavoittelun.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi