Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko petivaatteet pesuun vaikka yövieras/vieraat olisi nukkuneet yhden yön?

Vierailija
11.08.2016 |

Vai laitatko kaappiin tai Käytätkö itse pesemättä niitä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ne pestään ennen seuraavaa käyttöä.

Vierailija
2/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaan hyi helvetti, en käytä! Pesuun menevät heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai. Hyvänen aika!

Vierailija
4/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What?? Onko tää vitsi?

Vierailija
5/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mällisiä lakanoita kaappiin laittaa?!

Vierailija
6/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menevät pesuun, ellei sama vieras ole lähiaikoina tulossa uudestaan yöksi. Tällä tarkoitan parin viikon sisään tms.

Vierailija
7/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pesen. Vakiovierailla (vanhempani) on lakanat meillä valmiina vierassängyssä ja jos joku muu tulee yökylään niin vaihdan vieraalle puhtaat lakanat, jotka menee käytön jälkeen pesuun ja vanhempieni lakanat takaisin petiin jos ei ole jo aika pestä niitäkin välillä.

Vierailija
8/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa: Meillä käy myös vieraita, jotka ottavat omat lakanat mukaan (yleensä kaikki jotka liikkuvat autolla tekevät näin).

Vierailija
9/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pesen, välillä en.

Jos 7-vuotias siskontyttö nukkuu yhden yön, voi hyvinkin olla, että aikuinen kaveri nukkuu samoissa. Toki kysyn aina, että haluaako puhtaat.

Jos taas aikuinen nukkuu, vaihdan aina.

Vierailija
10/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pitää pestä yhdenkin kaveriyön jälkeen.

Vierailija
11/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 7-vuotias siskontyttö nukkuu yhden yön, voi hyvinkin olla, että aikuinen kaveri nukkuu samoissa. Toki kysyn aina, että haluaako puhtaat.

Itse en ainakaan kehtaa vaatia puhtaita lakanoita, jos kyläpaikan väki ei niitä automaattisesti anna.

Vierailija
12/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko petivaatteet pesuun vaikka yövieras/vieraat olisi nukkuneet yhden yön? Vai laitatko kaappiin tai Käytätkö itse pesemättä niitä.

Tietysti laitan pesuun! Älä vaan nyt kerro mulle, että kaikki ei tee niin...? (Olenko nukkunut jossain kyläpaikassa aikaisemman vieraan ryösimissä lakanoissa, hyi helvetti.)

Vierailija
13/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani huoleton, mutta eipä tulisi mieleenkään laittaa niitä takaisin kaappiin tai tarjota seuraavalle vieraalle.

Vierailija
14/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos joku naispuolinen ystäväni on nukkunut. Tyynyliinan vain laitan pesuun. 

Mutta vieraammilta ja miespuolisten kyseessä ollessa laitan koko setin pyykkiin. 

Mikähän tässäkin on? Eiväthän miehet sen "likaisempia" ole kuin naisetkaan. Jotenkin vain en tykkäisi miehen lakanoista. Ja miksi vieraammat ihmiset olisivat "likaisempia"?

Psykologisia juttuja, jotka eivät mihinkään bakteeritutkimukseen liity ;D

Vierailija
15/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan kehtaa vaatia puhtaita lakanoita, jos kyläpaikan väki ei niitä automaattisesti anna.

Mä kehtaisin, jos tuntisin, etten voi nukkua niissä.

Vierailija
16/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen!

Kerran olin yökylässä kun kaveri kysyi: "Eihän sua haittaa että 'Hjördis' nukkui näissä petivaatteissa pari yötä?"

Apua. Hjördistä en tunne, en ole koskaan nähnytkään. Yököttävää... kyllä vähän haittasi ja sain puhtaat petivaatteet + kaverin vinoilut "hygieniafriikkeydestä"...

Vierailija
17/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat aikuiset lapseni nukkuvat vieraiden lakanoissa- ja toistensa, heistä se on ok. Ekologisuus kunniaan.

Vierailija
18/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövieraamme ovat yleensä keskenään tuttuja ja kaikilla on hyvä hygienia. Kysyn kyllä vieraalta, että sopiiko nukkua "käytetyissä" lakanoissa ja aina sopii. Eli en pese yhden yön käytön jälkeen. 

Mökillä (ei pesukonetta) suositaan vieraille kuitukangaslakanoita. Autoilevat vieraat tuovat sinne omat lakanat. 

Vierailija
19/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään siskoni kanssa vanhempiemme luona usein eri aikaan.

Mun mielestä ois jotenkin vähän outoa, jos en voisi nukkua lakanoissa, joissa siskoni on saunapuhtaana (vanhempieni luona saunotaan AINA) nukkunut yhden yön. Tai vaikka kaksi.

Vierailija
20/36 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä jokaisen käyttökerran jälkeen. Hyvittelen ekologista omatuntoani tosin pesemällä yhden yön nukutut petivaattete vain 40 asteessa, kun muutoin 60:ssa... Viherpesu sanan nimenomaisessa merkityksessä! =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän