Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty mystikko, huhuu?!? Kysymyksiä.

Vierailija
11.08.2016 |

Olen jäänyt miettimään joitain kirjoituksiasi. Kysymys on irrallisista asioista, joten aloitan oman.

Olet joskus sanonut, että hauskuus alkaa, kun tajuaa koko maailman olevan illuusiota. Voisitko tarkentaa?

Oletko lukenut Neile Donald Walschia? Oletko samaa vai eri mieltä hänen kanssaan?

Olen viime aikoina pohtinut seuraavaa ristiriitaa: saat mitä pyydät + todellisuutta ei pidä vastustaa vaan hyväksyä. Logiikkani mukaan jos hyväksyn todellisuuden, niin en ole pyytämässä mitään... Jos pyydän, niin olen tyytymätön todellisuuteen... Miten tämä dilemma olisi ratkaistavissa!

Kommentit (6995)

Vierailija
3661/6995 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko Mystikko mitään kirjoja? Onko siihen mitään tarvetta tai mielenkiintoa?

Vierailija
3662/6995 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka oppisi antamaan anteeksi itselleen ja muille? 

En ole tehnyt mitään kovin pahoja tekoja, vaan lähinnä vain pikku mokia, jotka vain nousevat yhä uudelleen mieleeni vuosien, jopa vuosikymmenten takaa. 

Olen antanut muille tosi vakaviakin juttuja anteeksi. Eräälle narsistille olen antanut anteeksi koko ikäni kaiken, paitsi sitä viimeistä tekoa, minkä hän teki. Hän valehteli tapahtumat sukulaisille tarkoituksellisesti ja kylmästi aivan kuin hän olisi uhri ja minä pahantekijä, vaikka tilanne oli aivan toisinpäin - ja sille on olemassa todistajakin. Samalla kun jätin hänet taakseni, menetin kaikki sukulaisetkin.

Tuon tapahtuman jälkeen mieleeni ovat nousseet kaikki muutkin hänen julmat sanansa ja tekonsa, mitä hän on tehnyt minulle suoraan tai selkäni takana.

Toivon hänelle terveyttä ja hyvää elämää. Rukoilen hänelle suojausta ja voimia kaikkeen, mitä elämä tuo.

Tunnen olevani huono ihminen, kun en voi antaa hänelle anteeksi. Moni ystäväni kannustaa minua antamaan hänelle anteeksi, jotta en sairastuisi jotenkin fyysisesti, kun "viha" ja katkeruus ns. syövät ihmistä. On vaikea käsittää, miten joku voi toimia niin kylmästi ja harkitusti aiheuttaen toiselle tahallista taloudellista harmia ja henkistä tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/6995 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tullut kannatusta.

Ahdistaa tosi paljon kaikki nyt. Uutiset mitä muissa maissa tapahtuu ja se kun nyt tietää että täälläkin voidaan nopeasti ohittaa vaikka per laki ja estää pääsy kulkuvälineisiin, kauppaan, töihin. Mistä silloin saa apua? Ja koska tää kuvio alkaa paljastua?

Vierailija
3664/6995 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tullut kannatusta.

Ahdistaa tosi paljon kaikki nyt. Uutiset mitä muissa maissa tapahtuu ja se kun nyt tietää että täälläkin voidaan nopeasti ohittaa vaikka per laki ja estää pääsy kulkuvälineisiin, kauppaan, töihin. Mistä silloin saa apua? Ja koska tää kuvio alkaa paljastua?

Voitko tehdä etätöitä? Voit tilata ruoat ym. tarvittavat verkkokaupasta.

On surullista, että sinua ahdistaa, mutta asiat voisivat olla todella paljon huonomminkin. Tästä selvitään kyllä. Tsemppiä! <3

Vierailija
3665/6995 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tullut kannatusta.

On surullista, että sinua ahdistaa, mutta asiat voisivat olla todella paljon huonomminkin. Tästä selvitään kyllä. Tsemppiä! <3

Etätöitä olen tehnyt silloin, kun se alalle oli määrätty, mutta olen varma että jos rokotepassi töihin tulee, työnantaja ei enää siihen suostu rokotuksen puuttumisen takia. Myös ammattiliiton johtaja liputtaa rokotepassin puolesta.

Vierailija
3666/6995 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mystikko!

Onko sinun kokemuksesi/tietojesi mukaan jokaisella olemassa suojelusenkeli?

Jos on, niin oletko kommunikoinut oman suojelusenkelisi kanssa?

Lähes kaikki selvänäkijät, meediot ja henkisiä asioita opiskelleet tuntuvat ajattelevan, että jokaisella on suojelusenkeli ja tosi monissa kirjoissa kerrotaan enkelikokemuksista (esim. Enkeli lensi ohi).

On mielenkiintoista, että jotkut ovat saaneet nähdä enkeleitä ja ovat saaneet heiltä apua ihan pienissäkin asioissa. Jotkut sitten eivät pienissä eivätkä isoissa asioissa..

Vierailija
3667/6995 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tullut kannatusta.

Etätöitä olen tehnyt silloin, kun se alalle oli määrätty, mutta olen varma että jos rokotepassi töihin tulee, työnantaja ei enää siihen suostu rokotuksen puuttumisen takia. Myös ammattiliiton johtaja liputtaa rokotepassin puolesta.

Ikävä tilanne, jos työnantajasi ei etätöihin enää suostuisi. 

Minua on elämässä helpottanut se tieto, että kaikki isot käänteet, mitä meille tapahtuu, ovat suunniteltuja, usein välttämättömiä sielumme kehityksen kannalta, emmekä voi niitä estää. Siten on parempi yrittää vain luottaa, että kaikki menee lopulta hyvin, kävi miten kävi.

Eräs ystäväni on pelännyt aina kuolemaa. Lopulta hän ymmärsi, että vaikka hän tekisi mitä, niin kuolema on asia, mitä hän ei voi mitenkään hallita. Hän ei voi yhtään tietää, miten ja milloin se hänelle tulee.

Sen oivalluksen kautta hän luopui ahdistavasta ja väsyttävästä kontrolloinnista terveydensä suhteen. Hän sanoi tekevänsä parhaansa, että pysyy terveenä - liikuntaa, lepoa, terveellistä ruokaa jne. -  mutta loput asiat ovat ns. Herran hallussa. Hän sai valtavasti voimia takaisin elämäänsä ja elää nykyään paljon täydempää elämää ja uskaltaa ottaa vähän kohtuullisia riskejäkin. :)

Uskon, että myös nämä korona-asiat, työ- ja ihmissuhdeasiat, jopa asuntoasiat ja lemmikitkin, ovat sellaisia, että ne on jotenkin ennalta sovittu meidän parhaaksemme, joten kannattaa yrittää luopua kaikesta murehtimisesta ja hallinnantarpeesta ja elää mahdollisimman paljon hetkessä yhden päivän iloja ja murheita käsitellen. 

Tsemppiä kaikille näinä aikoina. <3

Vierailija
3668/6995 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Mystikko!

Onko sinun kokemuksesi/tietojesi mukaan jokaisella olemassa suojelusenkeli?

Jos on, niin oletko kommunikoinut oman suojelusenkelisi kanssa?

Lähes kaikki selvänäkijät, meediot ja henkisiä asioita opiskelleet tuntuvat ajattelevan, että jokaisella on suojelusenkeli ja tosi monissa kirjoissa kerrotaan enkelikokemuksista (esim. Enkeli lensi ohi).

On mielenkiintoista, että jotkut ovat saaneet nähdä enkeleitä ja ovat saaneet heiltä apua ihan pienissäkin asioissa. Jotkut sitten eivät pienissä eivätkä isoissa asioissa..

Tietenkin voi ajatella niin ettei suojelusenkeleitä ole,  kun meitä ihmisiäkään ei ole perimmäisestä katsoen, mutta jos asiaa ajatellaan täältä unen tasolta katsoen?

Vierailija
3669/6995 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei enää halua tehdä lapsia tähän maailmaan. Onko asiat niin huonosti, mitä ne näyttävät olevan, vai voiko tulla vielä käänne parempaan, rakkaudellisempi ja ystävällisempi maailma?

Vierailija
3670/6995 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei enää halua tehdä lapsia tähän maailmaan. Onko asiat niin huonosti, mitä ne näyttävät olevan, vai voiko tulla vielä käänne parempaan, rakkaudellisempi ja ystävällisempi maailma?

Minä ainakin uskon, että käänne vielä tulee. Koitan olla edes ajattelematta päinvastaista. Jos "me" kuitenkin luomme tämän maailman, en halua ainkaan omilla ajatuksillani olla lumoassa entistä syvempää ahdinkoa. En siis voi olla ajttelematta muuta kuin, että muutos tulee vielä. Se on vain ajan kysymys koska. Ei tätä varmaan minulta kysytty, mutta teki mieli vastata :) Ja sanon, että totta kai kurssi kääntyy vielä. Rakkaus voittaa aina.

1424

Vierailija
3671/6995 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin uskon, että käänne vielä tulee. Koitan olla edes ajattelematta päinvastaista. Jos "me" kuitenkin luomme tämän maailman, en halua ainkaan omilla ajatuksillani olla lumoassa entistä syvempää ahdinkoa. En siis voi olla ajttelematta muuta kuin, että muutos tulee vielä. Se on vain ajan kysymys koska. Ei tätä varmaan minulta kysytty, mutta teki mieli vastata :) Ja sanon, että totta kai kurssi kääntyy vielä. Rakkaus voittaa aina.

1424

Kiitos kun vastasit. Olet tietenkin oikeassa siinä, että kannattaa luoda ajatuksillaan se parempi lopputulos. Minäkin uskon siihen, mutta en tiedä, tuleeko se 50 vuoden vai 100 vuoden kuluttua.  

Vierailija
3672/6995 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistanko oikein, että Mystikolla on ollut tapana käydä kirjoittamassa tänne jouluisin joku joulutervehdys tms viisas teksti?

Vierailija
3673/6995 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennen alkuräjähdystä on ollut vain pienen pieni piste täynnä energiaa, ja siitä energiasta on syntynyt kaikki materia,  niin onko siitä syntynyt myös antimateria?

Ja onko Absoluutti tuon pienen pisteen takana ollut/oleva "Luoja", joka on luonut pisteen ja/tai laittanut sen vähintäänkin räjähtämään ja siten aloittanut tämän kaiken materialisoitumisen ketjukulun?

Vierailija
3674/6995 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ennen alkuräjähdystä on ollut vain pienen pieni piste täynnä energiaa, ja siitä energiasta on syntynyt kaikki materia,  niin onko siitä syntynyt myös antimateria?

Ja onko Absoluutti tuon pienen pisteen takana ollut/oleva "Luoja", joka on luonut pisteen ja/tai laittanut sen vähintäänkin räjähtämään ja siten aloittanut tämän kaiken materialisoitumisen ketjukulun?

Antimateriaahan lienee myös ns. pimeä aine ja musta energia, mutta tässä tarkoitetaan henkiä ja ns. näkymättömiä maailmoja.

Vierailija
3675/6995 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rakkaus tärkeintä? Parantaako puhdas, pyyteetön rakkaus?

Mitä on Kristustietoisuus?

Vierailija
3676/6995 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimmeko luottaa sivustoon kor onarealistit. c o m? Terveysalan toimijoita paljon mukana.

Vierailija
3677/6995 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimmeko luottaa sivustoon kor onarealistit. c o m? Terveysalan toimijoita paljon mukana.

Itse vakuutuin enemmän sivustosta pelastetaan suomen lapset piste fi joka on lääkäreiden perustama sivusto. Siellä on perustajalääkärit omilla nimillään ja kasvoillaan ja lisäksi lukuisia muita lääkäreitä ja terveydenhoitoalan ihmisiä.

Mutta en ole varma tuostakaan sivustosta enkä oikein mistään sivustosta. Mystikkoon luotan ja hän ei ole ottanut kertomansa mukaan rokotetta. Olen huomannut, että valitettavasti sensuuri toimii meillä ja muissakin maissa.

Oikean tiedon saamista heikentävät ns. ”faktantarkastajat” yms., jotka saavat usein paljon rahaa rokoteteollisuudelta. Esimerkiksi FactCheck.org -järjestöä rahoittaa lääketeollisuutta miljardeilla omistavat tahot.

Vierailija
3678/6995 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystikkoa kaipaan. <3

Hyvää joulua hänelle ja kaikille!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ1xhvq_Lln-5peefk…

Vierailija
3679/6995 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahojen ja sairaiden ajatusten alkuperä? Tuleeko ne alitajunnasta? Tunnen taas tänään olevani paha kun sairaat ajatukset riivaavat.

Vierailija
3680/6995 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahojen ja sairaiden ajatusten alkuperä? Tuleeko ne alitajunnasta? Tunnen taas tänään olevani paha kun sairaat ajatukset riivaavat.

Sama täällä. Todella ärsyyntynyt olo ilman syytä. Luulen, että mieli on yhteydessä joukkotietoisuuteen ja nappaa sieltä vaikutteita.