Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsi aina kaunis omien vanhempien ja isovanhempien mielestä?

Vierailija
10.08.2016 |

Mietin vaan kun sukulaisella on tyttö joka ei todellakaan ole mikään kaunein kukka. Ihan tavallinen väritön suomalainen joka ei kyllä missään määrin herätä ihastusta. Silti vanhempien ja isovanhempien mukaan tuota tyttöä aina ihastellaan joka paikassa. Heräsi kysymys että onko omien vanhempien ja isovanhempien mielestä oma lapsi/lapsenlapsi kaunis. 🤔 Eikä tietenkään ole oikein arvostella kenenkään ulkonäköä, varsinkaan lapsen, eikä se ole tärkeää ollenkaan. Mutta silti tuo muka ainainen ihastelu hämmästyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaveri puhuu kuinka hänen lastaan ihastellaan kaikkialla. Oikeasti totuus on niin, että moni puhuu rumasti tuosta lapsesta selän takana :( Lapsessa erikoinen piirre mikä aiheuttaa hämmästystä monissa.

Saanko kysyä että mikä se piirre sitten on? Melkoista touhua, aikuiset ihmiset....

Vierailija
22/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo väritön tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Väritön tarkoittaa tässä tapauksessa sitä että lapsi on hyvin vaalea. Silmät on siniset, tukka vaalea, eikä piirteet silloin juuri erotu. Tällä lapsella vielä todella iso pää ja otsa ulkoneva.

Eihän vaalea lapsi ole koskaan väritön koska silmät on eri väriä ihon kanssa. Tummat lapset ovat kokonaan samanvärisiä silmiä myöten

Hiirenharmailla pohjoismaalaisilla on iho ja hiukset samaa vaaleaa massaa, ei rusketu, ei ripsiä, ei kulmakarvoja... Sellaiset päivettyneet lapset joilla isot tummat silmät ja vahvat tummat hiukset on kyllä paljon nätimpiä kuin suomimaantiehiirulaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverillani on aivan julmetun ruma, suorastaan raivotautisen näköinen lapsi. Monesti mietin, tajuaako hän lapsen äitinä.tämän rumuuden itse vai elääkö harhaisena. Varmaan elää, kiitos äitiyslobotomian 😃

Vierailija
24/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni on jotenkin viimeisen vuoden aikana "puhjennut kukkaan"... Toki olen pitänyt häntä söpönä, oma lapsi kun on, mutta nyt kun pikkulapsen piirteet on sulaneet pois niin mielestäni tuo tyttö on kaunispiirteinen ja oikeasti nätti.

Vierailija
25/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä kaverillani on aivan julmetun ruma, suorastaan raivotautisen näköinen lapsi. Monesti mietin, tajuaako hän lapsen äitinä.tämän rumuuden itse vai elääkö harhaisena. Varmaan elää, kiitos äitiyslobotomian 😃

Saanen epäillä että olet itsekään mikään Miss Suomi, joten miksi katsot oikeudeksesi arvostella muiden ihmisten ulkonäköä? Aniharva on kaunis, suurin osa on ihan tavallisia ja se on täysin okei, ei kaikkien tarvitse mitään kaunottaria ollakaan. Ennen kuin arvostelette omien lapsienne ulkonäköä, niin miettikää sitä että keiltä he ne piirteensä perivät? Aivan oikein, omilta vanhemmiltaan joten jos haukutte lapsenne ulkonäköä, haukutte samalla itseänne. Ihan helvetin typerää touhua mutta mitä muutakaan voi odottaa vähä-älyisiltä ihmisiltä.

Vierailija
26/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on oikeat suomalaiset valioyksilöt taas kommentoimassa, hoh hoijaa. Oletteko itse jotain henkeäsalpaavan kauniita ilmestyksiä? Eli kaikki Top 2% kauneimmista naisista on kerääntynyt yhdelle ainoalle foorumille? In your dreams. Olette itse sitä samaa paskaa geenipoolia, joita nämä teidän haukkumat lapsetkin, joten ei voi kuin nauraa tuon tason logiikan puutteelle. Oletteko ulkoisen keskinkertaisuutenne lisäksi myös älyllisesti heikkolahjaisia? Siltä näyttää näitä kommenttejanne lukiessa.

Vierailija
27/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väritön tarkoittaa tässä tapauksessa sitä että lapsi on hyvin vaalea. Silmät on siniset, tukka vaalea, eikä piirteet silloin juuri erotu. Tällä lapsella vielä todella iso pää ja otsa ulkoneva.

Eihän vaalea lapsi ole koskaan väritön koska silmät on eri väriä ihon kanssa. Tummat lapset ovat kokonaan samanvärisiä silmiä myöten

Hiirenharmailla pohjoismaalaisilla on iho ja hiukset samaa vaaleaa massaa, ei rusketu, ei ripsiä, ei kulmakarvoja... Sellaiset päivettyneet lapset joilla isot tummat silmät ja vahvat tummat hiukset on kyllä paljon nätimpiä kuin suomimaantiehiirulaiset.

Olen niin sanotusti sekarotuinen, eli hiukseni ovat maantienharmaat/rusehtavat mutta kulmakarvani ja silmäripseni ovat suht. tummat, näytän ilman meikkiäkin ihan siedettävältä. En näe että vaaleus itsessään tekisi ihmisen rumaksi, on moniakin kauniita ihmisiä joilla ei ole kovin tummat piirteet eli ei se eksoottisuus tai tummuus automaattisesti tee ketään näyttävän näköiseksi, mutta suomalaisten silmiin tummapiirteiset/ihoiset ihmiset ovat jotain puolijumalia -tai jumalattaria. Täällä palvotaan sellaisia ulkonäköpiirteitä mitkä taas jossakin toisella puolen maapalloa ovat ihan sitä keskivertomassaa ja niissä maissa taas tullaan oikein joukolla ihastelemaan ihmisiä, joilla on vaalea iho, piirteet ja kirkkaan siniset tai vihreät silmät. Eli ei kannata suomalaisia mollata, on maita joissa meitä pidetään eksottiisina ilmestyksinä, sitäpaitsi vaaleus on resessiivinen eli katoava ominaisuus, joten siksikin se on harvinaisempaa ja siitä kannattaa olla ylpeä. Suurin osa maapallon väestöstä on ruskeahiuksisia ja silmäisiä, eli ei se tummuus niin ihmeellinen ominaisuus loppupeleissä ole.

Vierailija
28/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se onkin että kaikkia lapsia ihastellaan vaikka olisivatkin rumia. Itsekin teen sitä koska ajattelen että se on mukavaa. Mutta aika idiootti se vanhempi joka kertoo että "meidän Paulia taas niin ihasteltiin kaupassa".

Vierailija
29/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Katie Price taisi niitä lapsiaan sanoa rumiksi. Mutta hän onkin ihan oman luokkansa bimboja :D

Vierailija
30/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oo juuri tuommoinen"väritön" eli maantietukka ja siniharmaat silmät, mutta eniten saan kehuja juuri noista piirteistä. Varmaan siksi että moni maantietukkainen värjää hiuksiaan, joten aikuisella tällaista luonnollisesta tukkaa ei näe paljon. Silmäni taas näyttävät vietteleviltä. Eli enpä itseäni kutsuisi "värittömäksi".

Vierailija
31/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin sanotusti sekarotuinen, eli hiukseni ovat maantienharmaat/rusehtavat mutta kulmakarvani ja silmäripseni ovat suht. tummat, näytän ilman meikkiäkin ihan siedettävältä. En näe että vaaleus itsessään tekisi ihmisen rumaksi, on moniakin kauniita ihmisiä joilla ei ole kovin tummat piirteet eli ei se eksoottisuus tai tummuus automaattisesti tee ketään näyttävän näköiseksi, mutta suomalaisten silmiin tummapiirteiset/ihoiset ihmiset ovat jotain puolijumalia -tai jumalattaria. Täällä palvotaan sellaisia ulkonäköpiirteitä mitkä taas jossakin toisella puolen maapalloa ovat ihan sitä keskivertomassaa ja niissä maissa taas tullaan oikein joukolla ihastelemaan ihmisiä, joilla on vaalea iho, piirteet ja kirkkaan siniset tai vihreät silmät. Eli ei kannata suomalaisia mollata, on maita joissa meitä pidetään eksottiisina ilmestyksinä, sitäpaitsi vaaleus on resessiivinen eli katoava ominaisuus, joten siksikin se on harvinaisempaa ja siitä kannattaa olla ylpeä. Suurin osa maapallon väestöstä on ruskeahiuksisia ja silmäisiä, eli ei se tummuus niin ihmeellinen ominaisuus loppupeleissä ole.

Aamen! Täysin samaa mieltä.

T. Vaaleudestaan ylpeä nuori nainen joka kääntää paljon päitä ihan täällä Suomessakin

Vierailija
32/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa maailmasta on kanssasi eri mieltä

Vierailija
33/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti 56v aina jaksaa hehkuttaa kaikille, kuinka hänellä on fiksu ja kaunis tytär. Onhan se jollain tavalla liikuttavaa, kun kuitenkin olen tämmöinen ihan tavallinen väritön pullukka. Voi äiti :D <3

Vierailija
34/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaveri puhuu kuinka hänen lastaan ihastellaan kaikkialla. Oikeasti totuus on niin, että moni puhuu rumasti tuosta lapsesta selän takana :( Lapsessa erikoinen piirre mikä aiheuttaa hämmästystä monissa.

Siis mitä ihmettä, oikeestiko ihan MONI vaivautuu arvostelemaan jonkun lapsen ulkonäköä? Itse en muista, että olisin koskaan kuullut yhtään kenenkään arvostelevan yhdenkään lapsen ulkonäköä selän takana, ja olen sentään jo 40+.

Vierailija
35/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap:lla vain on erilainen kauneuskäsitys?

Minusta kaunein on juuri sellainen platinanvaaleatukkainen lapsi vaaleansinisillä silmillä. Ja sellaisiahan ihastellaan kovasti esim. välimerenmaissa joissa taas tummemmat lapset ovat taviksia. 

Omalla lapsellani on oljenvaalea tukka joka todennäköisesti tummuu iän myötä, ja vihertävät silmät, kaunis toki hänkin mielestäni.

Vierailija
36/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni tytär ei ole mikään kaunotar.Nyt 12-vuotiaana paino-ongelmaakin.Omat vanhempani eivät koskaan sano häntä nätiksi eikä myöskään veli ja vaimonsa.Alkanut harmittaa tytön puolesta nyt kun olen pannut asian merkille.Yritän itse sanoa jotain kivaa välillä myös ulkonäöstä.

Vierailija
37/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa satu rumasta ankanpoikasesta. Monesta lapsena vatimattoman ulkonäön omaavasta saattaa kehittyä aikuisempana varsinainen komistus tai upea kaunotar. Sofia Loren taisi olla yksi tällainen.

Vierailija
38/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sanontakin sano, että maailman kaunein lapsi nukkuu jokaisen äidin kehdossa..?

Mutta oikeasti: Tunnen vanhempia, jotka pitävät omaa lastaan äärettömän kauniina ja ihastuttavana kaikin puolin. Osa perustellusti ja osa täysin perusteetta. Tunnen myös vanhempia, jotka pelkäävät, että omassa lapsessa on jotain, mikä näyttää ulkopuolisille pahalta, vaikka näin ei todellakaan ole. Omaa lasta on vaikea katsoa objektiivisesti. Sitä saattaa katsoa yltiöpositiivisesti, mutta myös huolestuneen negatiivisesti. Yksi sairauden riuduttaman lapsen äiti kertoi kerran, että hän itse näkee lapsensa vielä terveen näköisenä ja oloisena, vaikka tavallaan tietää mikä tilanne nyt on.

Vierailija
39/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minua ainakin verrattiin aina isosiskooni, joka siis oli kaunis. Minä olin ruma. Vielä aikuisenakin kärsii itsetunto tästä vertailusta...

Vierailija
40/43 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti 56v aina jaksaa hehkuttaa kaikille, kuinka hänellä on fiksu ja kaunis tytär. Onhan se jollain tavalla liikuttavaa, kun kuitenkin olen tämmöinen ihan tavallinen väritön pullukka. Voi äiti :D <3

Ihana :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi