Mikä kirja sinulla on kesken juuri nyt?
Mulla on Aleksandr Solzhenitsynin Vankileirien saariston kakkososa (Tappotyöleirit) sekä Ljudmila Ulitskajan Daniel Stein. Kävin eilen kirjastossa, ja tarkoituksenani oli ottaa vain lastenkirjoja (kun mulla on kesken tuo Vankileirien saaristo ja yksi lahjaksi saamani kirja odottaa lukuvuoroa), mutta sattumalta löysin tuon Ulitskajan tuoreimman suomennoksen, ja sehän oli pakko lainata.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Joku Nora Robertsin uusimpia, ei kuitenkaan harlekiiniversioista, niitä en lue.. kävin hakemassa pinon dekkareita yms ja tuo Roberts oli uutuushyllyssä.. Anna Janssonin kirja oli edellinen, jonka luin.
Mitä eroa niillä on, sama Roberts se siellä kirjoittelee oli sitten harlekiinikirja tai kovakantinen kirjakaupasta.
Tänään olisi tarkoitus aloittaa Eve Hietamiehen Yösyöttö. Kesken on nostalgiamielessä Tuija Lehtisen R.I.P. Olen lueskellut Lehtisen vanhoja nuortenkirjoja, kun uuden paikkakunnan kirjastossa on niitä vielä hyvin esillä.
Sain juuri loppuun Åsa Larssonin kunnes vihasi asettuu. Nyt pöydällä odottaa toinen kirpparilöytö, Liza Marklundin punainen susi.
ei mikään kirjoitti:
En lue ollenkaan kirjoja.
Hitsi, minä luulin että kysyttiin mikä kirja on kesken.
Liian monta. En jaksa luetella... :D
Elena Ferrante: My Brilliant Friend.
P.G.Wodehouse: Vanhin jäsen ja muita kuolemattomia golftarinoita
H.P. Lovecraft: Varjo menneisyydestä ja muita kertomuksia
sekä Arnesen & Wivel: Ihanat letit 😀
Mikko-Pekka Heikkisen Nuorgamin Alkon tuho ja muita kertomuksia sekä matkakirja Berliinistä, siis kaksi eri kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Neil gaiman - hämähäkkijumala
Tää oli tosi hyvä!
Itselläni kesken Emmi Itärannan Teemestarin kirja. On vähän verkkaisempi kuin ajattelin, mutta kuehtova silti.
Vierailija kirjoitti:
Milja Kauniston Luxus
Tykkäsin. Jos jollain suositella tämän tyyppisiä kirjoja niin kuulen mielelläni.
Otto Lehtinen:Wurlitzer. Ei oikeastaan makuuni, mutta aion lukea loppuun.
Joel Dicker: Totuus Harry Quebertin tapauksesta
George R.R. Martinin Valtaistuinpeli. Sarjan kahteen kertaan kahlanneena oli jo korkea aika tarttua kirjoihinkin.
Kurt Cobainin elämäkerta. Toista kertaa luen kun oli niin pirun hyvä.