Kannattaako exän nyxää varoittaa? Ex on oikeasti vaarallinen
Täyttää yhtä lukuunottamatta kaikki antisosiaalisen persoonallisuushäiriön piirteet SCID-II:ssa, on ollut vankilassa, psykoottinen, väkivaltainen, pahoinpidellyt eläimiä ja ihmisiä huvikseen, yritti tappaa minut, kiristää ihmisiä, käyttää huumeita.
Erosta 4-v ja vieläkin selvittelen tämän ihmisen tekemisiä terapiassa. Tyttö vaikuttaa todella mukavalta, ei varmasti arvaa millainen ihminen kyseessä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella hurjalta, mutta asia ei oikeastaan kuulu sinulle. Uusi nainen on aikuisen vastuussa omista tekemisistään ja valinnoistaan. Tajuaa kyllä ennen pitkää, mihin liriin on itsensä laittanut. Älä sekaannu, varsinkin kun on lähestymiskielto päällä.
ei vaan se uusi nainen todellakin olisi halunnut tulla varoitetuksi ennenkuin lätty lätisi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2328 kirjoitti:
Todellakin pitää varoittaa! Kertoa, millainen on ollut ja mahdolliset epäilyt jos epäilet vieläkin olevan huonoa seuraa.
En ole ollut miehen kanssa tekemissä, en tiedä millainen hän on nykyään. Hänellä on lähestymiskielto minuun ja olen tehnyt kaikkeni sen eteen ettei hän ole sitä voinut rikkoa.
Oisko paha etsiä nainen facesta ja pistää viesti? Vai yritänkö saada hänen osoitteen?
Viestiä jotain kautta. Saattaa vielä luulla sinua hulluksi, jos rupeat osoitetta selvittämään.
Ehdottomasti kerrot. Vaikkei tyttö heti uskoisi, ehkä syntyy edes pieni epäilys ja osaa olla varovaisempi kuin muuten olisi. Jos ei usko ajoissa, ei ole sinun syysi, sillä olet tehnyt osasi, jos varoitat.
Ei ole pakko kertoa, keneltä viesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa. Serkku yritettiin tappaa hääyönä. Sulhasen äiti ei kertonut poikansa sairaudesta, hän kuvitteli että vaimo voi parantaa miehen. Ihan kamala tapaus.
Mitä sululhanen sairasti ja oliko ollut ennen väkivaltainen?
En tiedä mitä sairasti. Enkä haluakkaan tietää. Serkku pääsi sairaalasta, niin mies oli jo yrittänyt tappaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Naisten kannattaa olla solidaarisia muille naisille (miehetkin ovat keskenään) ja voit ihan oikeasti pelastaa naisen hengen. Laita nimetön kirje ja muotoile jotenkin, että "usein ihmisten mukaan x on..." tai jotenkin niin ettet viittaa sinuun tai menneeseen suhteeseen,
Saako muuten kysyä miten ihmeessä lankesit tuollaiseen mieheen ja kuinka nopeasti kaikki tuli ilmii?
Omassa lapsuudenkodissa oli väkivaltaa, olin ulkopuolinen ja kaltoinkohdeltu omassa perheessä. Minulla oli todella heikko itsetunto, kyseessä oli eka mies/poika joka halusi olla kanssani. Olin 16-v ja täysin kokematon, yksin. Ensimmäinen vuosi meni hyvin ja meillä oli ihanaa. Siitä se alamäki sitten hitaasti lähti. Yritin monesti pois suhteesta, mutta lapsuudenkotiin ei enää ollut asiaa, turvakotiin en päässyt, kaverit katosivat. Kun viimein pääsin lähtemään olin henkisesti niin lopussa etten muista siitä juuri mitään. Juoksin henkihieverissä ilman kenkiä itkien ja meinasin hypätä matkalla sillalta kun muuta paikkaa ei ollut. Menin äidin oven taakse ja sain olla siellä pari yötä. Siitä se sitten hiljalleen lähti. Edelleen diagnoosina PTSD ja keskivaikea masennus, persoonallisuushäiriöitä tai muita diagnooseja ym minulla ei ole. Olen kuitenkin päässyt näistä huolimatta elämässä eteenpäin, minulla on mahtava opiskelupaikka ja olen vaihtanut paikkakuntaa. On ystäviä, iloisia hetkiä ja korjaavia kokemuksia. :) ja terapia!
Ai joo ja kiitos 21 vielä hyvästä vinkistä. Todennäköisesti noudatan sitä, mutta en postin kautta.
Mä mietin pitkään varoittaisinko exän nyxää. Tyypillä useampi huumetuomio, oli suuttuessaan arvaamaton ja väkivaltainen. Patologinen valehtelija. Tavattuaan nyxän totesi tyytyväisenä, että on löytänyt rikkaan naisen, sen verran rikkaan, ettei haittaa vaikka onkin tosi ruma. En sitten varoittanut, jos toinen haluaa elättää tommosen paskakasan, niin elättäkööt. Aluksi olivat kaukosuhteessa, petti monta kertaa, muakin vonkasi. Nykyään ei olla missään tekemisissä, en tiedä ovatko enää yhdessä. Ja tosiaan, suurin syy oli se, ettei vaan kukaan luule, että haikailisin exän perään.
28 jatkaa...
Mutta jos olisin ajautunut suhteeseen exäänsä kaltoin kohdelleen, narkkarin, kriminaalin tms. kanssa, haluaisin varoituksen. Tosin tiedä sitten kuinka siihen suhtautuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Naisten kannattaa olla solidaarisia muille naisille (miehetkin ovat keskenään) ja voit ihan oikeasti pelastaa naisen hengen. Laita nimetön kirje ja muotoile jotenkin, että "usein ihmisten mukaan x on..." tai jotenkin niin ettet viittaa sinuun tai menneeseen suhteeseen,
Saako muuten kysyä miten ihmeessä lankesit tuollaiseen mieheen ja kuinka nopeasti kaikki tuli ilmii?
Omassa lapsuudenkodissa oli väkivaltaa, olin ulkopuolinen ja kaltoinkohdeltu omassa perheessä. Minulla oli todella heikko itsetunto, kyseessä oli eka mies/poika joka halusi olla kanssani. Olin 16-v ja täysin kokematon, yksin. Ensimmäinen vuosi meni hyvin ja meillä oli ihanaa. Siitä se alamäki sitten hitaasti lähti. Yritin monesti pois suhteesta, mutta lapsuudenkotiin ei enää ollut asiaa, turvakotiin en päässyt, kaverit katosivat. Kun viimein pääsin lähtemään olin henkisesti niin lopussa etten muista siitä juuri mitään. Juoksin henkihieverissä ilman kenkiä itkien ja meinasin hypätä matkalla sillalta kun muuta paikkaa ei ollut. Menin äidin oven taakse ja sain olla siellä pari yötä. Siitä se sitten hiljalleen lähti. Edelleen diagnoosina PTSD ja keskivaikea masennus, persoonallisuushäiriöitä tai muita diagnooseja ym minulla ei ole. Olen kuitenkin päässyt näistä huolimatta elämässä eteenpäin, minulla on mahtava opiskelupaikka ja olen vaihtanut paikkakuntaa. On ystäviä, iloisia hetkiä ja korjaavia kokemuksia. :) ja terapia!
Kauheaa, olet todella vahva kun olet selvinnyt tuollaisesta. Toivon vielä, ettet kokonaan menetä uskoasi miehiin sillä on hyviä ja helliäkin olemassa. Paikkakunnan muutos oli varmaan parasta - nythän sinun on ehkä helpompi varoittaakin tätä toista naista, jos olette eri paikkakunnilla eli ei heti ehkä yhdistä sinuun.
Mutta jatkakaa, tämä vain tsemppinä sulle!
Älä varoita, saat vain draamaa aikaan. Et ole vastuussa aikuisista ihmisistä. Mun eksä on vaarallinen, sen paras ystävä joka roikkunut mun perässä noin vuosikymmenen on rahanahne hyväksikäyttäja joka tuomittu vainoamisesta. Naiset vaihtuu miesten käyttäytymistapa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, olet todella vahva kun olet selvinnyt tuollaisesta. Toivon vielä, ettet kokonaan menetä uskoasi miehiin sillä on hyviä ja helliäkin olemassa. Paikkakunnan muutos oli varmaan parasta - nythän sinun on ehkä helpompi varoittaakin tätä toista naista, jos olette eri paikkakunnilla eli ei heti ehkä yhdistä sinuun.
Mutta jatkakaa, tämä vain tsemppinä sulle!
Kiitos:)
En ole menettänyt uskoani, mutta hieman kyllä on selainen fiilis ettei kukaan kunnollinen mua huoli - näinpä olen yksin. Todennäköisesti yhdistävät heti muhun sillä kaikki muut ovat psykopaatin pauloissa. Hän kun on saanut selitettyä jopa vankilatuomionsa parhain päin. Vähän vielä täytyy harkita, katsotaan mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Älä varoita, saat vain draamaa aikaan. Et ole vastuussa aikuisista ihmisistä. Mun eksä on vaarallinen, sen paras ystävä joka roikkunut mun perässä noin vuosikymmenen on rahanahne hyväksikäyttäja joka tuomittu vainoamisesta. Naiset vaihtuu miesten käyttäytymistapa ei.
Mahdat olla oikeassa.
Exän varoituksia on aina vähän hankala uskoa, luulisi että miehen kaverit tai sukulaiset vihjaavat uudelle kyllä, jos miehellä oikeasti viiraa?
Et sinä ole vastuussa exäsi elämästä tai kumppaneista. Olet viimeinkin päässyt hullusta eroon, joten sinuna pysyisin kaukana tyypistä.
Jos nyxä on aikuinen ihminen niin hän on ihan itse vastuussa valinnoistaan.
Arvaa kenen oven takana kyseinen herra on tuon varoituksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Arvaa kenen oven takana kyseinen herra on tuon varoituksen jälkeen?
Siinä rytäkässä saa usempi ulkopuolinen turpaansa, kun herra etsii oikeaa käryttäjää.
useiden