Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 NYT! Egyptin nais-beach volley pelaajat huputettu burkhaan. :D

Vierailija
09.08.2016 |

Se siitä naisten tasa-arvosta. Miksi tuollaista edes hyväksytään lajissa? Eikö olympialaisten pitäisi olla tasa-arvon asialla?

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset Mustanaamio-asut kuulu rantalentikseen. Rannalla kuuluu olla biksut. Meinaavatko uidakin pitkissä kalsareissa ja huppareissa?  Harmi ettei Italiattarilla ole stringimallisia alaosia ja hiukset vapaina. :(

Siitä sitten vaatimaan miehille biksuja päälle, kun biksut kerran kuuluu olla.

Vierailija
42/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thomas kirjoitti:

En ole juuri ei-islamilaisissa nähnyt alkuperältään ei-musliminaisia uimarannalla tai uimahallissa täysin vartalon peittävässä asussa (millä tätä ikinä siis haluaakin kutsua). Esim Riossa käytännössä kaikki naiset ovat rannoilla bikineissä ikään, rotuun tai kokoon katsomatta. Heillä olisi vapaus pukeutua vaikka mihin säkkiin, mutta he eivät sitä tee. Eikö tämä osoita sitä ns valinnanvapautta. Ja en todellakaan usko, että joku pakottaa brassinaisen bikineihin.

Nigella Lawson on uinut burkinissa Australiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomas kirjoitti:

Kyseinen peliasu lienee islamilaisen valtion mielestä heidän moraalikäsityksensä mukainen. Heille bikineissä urheileva nainen ei ole ns kunnollinen nainen. Tätä on yksi sellainen kulttuurien yhteentörmäys. Islamilainen maailma elää monessa suhteessa henkistä keskiaikaa ja naisen asema on kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen miesten kanssa. Olen itse asiassa jopa yllättynyt, että Egyptissä edes pelataan biitsiä

Tarvitseeko tätä ihmetellä, kun täälläkin miehet runkkailevat naisurheilijoiden perseitä tuijotellen ja kuten kommenteista voimme lukea, naisten urheilussa ei nähdä muuta kiinnostavaa kuin tissit ja perseet? Kulttuurinen yhteentörmäys todellakin: muslimiurheilijoilla on vaatteet päällä ja länsimaiden urheilijat ovat liki alasti. 

ero vain on siinä, että länkkäri-nainen voi päättää asiasta itse.

Vierailija
44/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähes joka lajissa nykyään naiset melkein alasti. ihan turhaa urheilemisen kannalta - pitää vaan saada lajista riippumatta aina saada tirkistellä naisia alasti. ei tuo egyptiläisten asu näytä pelaamista haittaavan. urheilu on hyvin seksistinen ja konservatiivinen elämänalue. samoin kaikissa lajeissa ohjaajat tuntuvat bongaavan yleisöstä isot tissit, joita sitten kuvataan. säälittävää.

Onneksi hevosurheilussa naisilla on vielä vaatteet päällä. 

Vierailija
45/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thomas kirjoitti:

Kyseinen peliasu lienee islamilaisen valtion mielestä heidän moraalikäsityksensä mukainen. Heille bikineissä urheileva nainen ei ole ns kunnollinen nainen. Tätä on yksi sellainen kulttuurien yhteentörmäys. Islamilainen maailma elää monessa suhteessa henkistä keskiaikaa ja naisen asema on kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen miesten kanssa. Olen itse asiassa jopa yllättynyt, että Egyptissä edes pelataan biitsiä

Tarvitseeko tätä ihmetellä, kun täälläkin miehet runkkailevat naisurheilijoiden perseitä tuijotellen ja kuten kommenteista voimme lukea, naisten urheilussa ei nähdä muuta kiinnostavaa kuin tissit ja perseet? Kulttuurinen yhteentörmäys todellakin: muslimiurheilijoilla on vaatteet päällä ja länsimaiden urheilijat ovat liki alasti. 

Vai voiko? Kierräpä huviksesi joskus naisten vaateosastoilla, varsinkin siellä urheilupuolella, ja katsele vähän vaatteiden pituuksia, kireyksiä ja leikkauksia. 

Ja toisaalta, miten voit tietää, mitä nuo egyptiläisurheilijat ovat valinneet ja mitä he valitsisivat.

Vierailija
46/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut egyptin pelaamista?

Vierailija
47/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaiset Mustanaamio-asut kuulu rantalentikseen. Rannalla kuuluu olla biksut. Meinaavatko uidakin pitkissä kalsareissa ja huppareissa?  Harmi ettei Italiattarilla ole stringimallisia alaosia ja hiukset vapaina. :(

Ei mulla ole koskaan rannalla/uimahallissa biksuja päällä. Ei minulla tosin ole kokovartalopukuakaan. Mutta en siis saa tulla rannalle, koska en pukeudu bikineihin? Olipas tämä nyt tasa-arvollinen ja itsemääräämisoikeuden näköinen kommentti!

Vierailija
48/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thomas kirjoitti:

Vai voiko? Kierräpä huviksesi joskus naisten vaateosastoilla, varsinkin siellä urheilupuolella, ja katsele vähän vaatteiden pituuksia, kireyksiä ja leikkauksia. 

Ja toisaalta, miten voit tietää, mitä nuo egyptiläisurheilijat ovat valinneet ja mitä he valitsisivat.

Jatkan vielä, että lännessä nainen voi tietysti valita, miltä osastolta ostaa vaatteensa. Minäkin olen päätynyt käyttämään miesten urheilushortseja, kun naisten mallit päättyvät heti pakaran alapuolelle.

Vierailija
49/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Vierailija
50/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole koskaan rannalla/uimahallissa biksuja päällä. Ei minulla tosin ole kokovartalopukuakaan. Mutta en siis saa tulla rannalle, koska en pukeudu bikineihin? Olipas tämä nyt tasa-arvollinen ja itsemääräämisoikeuden näköinen kommentti!

Täällä yritetään sanoa, että länkkäri-nainen saa valita, kunhan valitsee oikein eli biksut. Lännessä kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset. Naisia kontrolloidaan täällä ihan yhtä lailla kuin muslimimaissakin, eri tavoin vain. Muslimimaissa vartioidaan siveyttä, lännessä on oltava seksiobjekti.

Vierailija
51/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Just sinä

Vierailija
52/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus vaan on se, että musliminaiset eivät juuri pääse valitsemaan. Osa musliminaisista (esim Saudi-Arabiassa) naiset eivät edes saa pelata julkisesti beachiä. Kannattaa perehtyä naisen asemaan islamilaisissa maissa. Se on valitettavan heikko. 

Vierailija
53/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

Just sinä

Ketähän mahdat tarkoittaa?

Vierailija
54/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä sitten vaatimaan miehille biksuja päälle, kun biksut kerran kuuluu olla.

Miehet varmasti halutessaan voivat laittaa yläosankin ylleen.

Vierailija
55/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomas kirjoitti:

.

Alastomuus on ihmiselle luonnollisin olotila.   Ehkä pukeutuminen on kuitenkin siinä mielessä järkevää että kaikki liraukset loraukset  ja mäskit mikä ihmisestä vuotaa ja valuu mikä mistäkin aukosta, ei sotke paikkoja kun on hieman vaatetta pidättelemässä.

Toisaalta myös pukeutumisesta on hyötyä ympäristön lämpötilavaihteluita vastaan. Pystyy paremmin sopeutumaan niihin ja erilaisiin ympäristöolosuhteisiin.

.

Vierailija
56/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tappio tuli, koska hiostavat vaatteet. :(

Vierailija
57/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thomas kirjoitti:

Tai sitten länsimaiset urheilijat pitävät mukavampia asuja (tiedän kuinka epämiellyttävää on kun hiekkaa menee juoksuhousuihin biitsiä pelatessa)

Vierailija
58/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namibian lipunkantaja ja Marokon nyrkkeilijä kummatkin jo ehtineet raiskaamaan olympiakylässä :D

Vierailija
59/171 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappio tuli, koska hiostavat vaatteet. :(

Eläköön kiveshiki!

Vierailija
60/171 |
09.08.2016 |