TV1 NYT! Egyptin nais-beach volley pelaajat huputettu burkhaan. :D
Se siitä naisten tasa-arvosta. Miksi tuollaista edes hyväksytään lajissa? Eikö olympialaisten pitäisi olla tasa-arvon asialla?
Kommentit (171)
No mut ku sehän on vaan niiden tahto pukeutuu siihe cmoon
Onko lajin säännöissä määrätty mitään pukeutumisesta? Jos on sääntöjen mukainen pukeutuminen, niin mitä väliä? Itse asiassa nuo bikinit on typerän näköinen urheiluasuste.
Ei nuo ainakaan pahemmat ole kuin nuo pienet bikinit.
Nuo asut ei ole burkhaa nähnytkään.
Eikö kaikilla pitäisi olla oikeus pukeutua niin kuin haluaa? Ja onko pakolliset bikinit mielestäsi jotain naisten tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Se siitä naisten tasa-arvosta. Miksi tuollaista edes hyväksytään lajissa? Eikö olympialaisten pitäisi olla tasa-arvon asialla?
Sekö sitten olisi tasa-arvoa että kaikkien pitäisi pukeutua bikineihin miesten kuolattaviksi?
Pöh! Mä luulin, että siellä mustissa mekoissa huhkittaisiin silmät vaan näkyvissä. Ei toi peliasu ollu mitenkää erikoinen. Vai onko se syrjivä siksi, että pelaajilla ei näy paljas iho? Mun mielestä toi on paljon parempi peliasu, tosin en tiedä, voiko pitkähihaiset vaatteet mahdollisesti vaikeuttaa pelaamista, epäilen.
Vähän nurinkurista, että täällä vaaditaan kaikille pikku biksuja tasa-arvon nimissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sitten olisi tasa-arvoa että kaikkien pitäisi pukeutua bikineihin miesten kuolattaviksi?
Miksi naiset eivät voisi myös kuolata?
Mieluummin katson burkhaan pukeutunutta kaunista naista kuin rääväsuisen jenkkipelaajan kamelinvarvasta,
T: Feministimies
Vierailija kirjoitti:
Pöh! Mä luulin, että siellä mustissa mekoissa huhkittaisiin silmät vaan näkyvissä. Ei toi peliasu ollu mitenkää erikoinen. Vai onko se syrjivä siksi, että pelaajilla ei näy paljas iho? Mun mielestä toi on paljon parempi peliasu, tosin en tiedä, voiko pitkähihaiset vaatteet mahdollisesti vaikeuttaa pelaamista, epäilen.
Varmaan kuuma asu, hyytyvät loppua kohti.
Minä ainakin pelaisin mieluummin tuossa egyptiläisten asussa. En edes suostuisi mihinkään bikiniasuun.
Lähempänä tuo on miesten asua kuin muiden joukkueiden asut. Kivempi varmaan hiekalla syöksyessä kuin bikinit. Lisäksi nuo housut on ihonmyötäiset urheiluhousut eikä mikään burkha. Toivottavasti olisi naisten oma päätös. Ainakin naisten painonnostossa oli paljastavampi asu.
joo, no ei ole. arvasin tuon jo ennenkuin käänsin kanavalle tarkastaaksesi väitteesi. Burkha on siis edelleenkin vain afganistanilainen kokokaapuverme, johon Taliban pakotti naiset, ommeltu verkko silmien edessä. se on burkha.
ja heitä ei oo puettu, vaan osa on omasta tahdostaan peittänyt hiuksensa. kaikki ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kuuma asu, hyytyvät loppua kohti.
Persreikä hiekkaisenakaan ei ole kivaa pelata.
Tiukat housut ja pitkähihainen paita ole alistusasua nähnytkään. Ja jos et huomaa, vain toisella hiukset peitetty. Päätä ei siis tarvitse peittää.
Mielestäni tuo on ihan fiksu urheiluasu - en itsekään pidä ajatuksesta että monessa kotona telkkarien ääressä miehet vetelevät tumppuun beachvolleyta katsellessa. Urheilua se on naisurheilukin.
Löytyiskö tuolta mulle fb-kaveria=(