Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaali nainen = forever alone?

Vierailija
09.08.2016 |

Olen 24v nainen enkä ole koskaan ollut kiinnostunut harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Seksi ei käy mielessäni lähes tulkoon lainkaan enkä näkisi kokonaan seksitöntä parisuhdetta lainkaan onnettomana. Mutta tuntuu aivan mahdottomalta löytää joku, joka ajattelisi samalla tavalla... :( Taitaa sitä jäädä tää tyttö ihan kokonaan yksin. Läheisyys kiinnostaisi ja kumppani jonka kanssa voisi tallustella yhdessä ja jakaa elämän ilot ja surut. Mutta seksi ei vaan nappaa yhtään vaan enemmänkin ajatus ahdistaa...

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän haastava kombinaatio tuo että kaipaat romanttista läheisyyttä mutta et seksiä... Itse olen myös aseksuaali, jo 42-vuotias, mutta minä olen onnekseni myös erakkoluonne joka en kaipaa kumppania tai  ihmisseuraa muutenkaan. 

Tosin ei sinunkaan varmasti mahdotonta ole kaltaistasi löytää, varsinkaan nykyaikana kun netin kautta voi hakea laajemmaltakin alueelta kuin kotikulmilta.

Vierailija
2/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan vähän haastava kombinaatio tuo että kaipaat romanttista läheisyyttä mutta et seksiä..."

Niin, onhan se haastava kombo, mutta monille todellisuutta. Juuri tuo on aseksuaalisuuden määritelmä.

Ap, voisitko etsiskellä seuraa aseksuaalien "piireistä"? Pikaisen googletuksen perusteella ainakin Jyväskylässä on joskus järjestetty aseksuaalien ryhmiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Jenna? Voisitko ajatella edes ottavasi suihin?

Vierailija
4/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei häiritse jos mies kävisi paneskelemassa muita, koska seksuaalisuus ei merkitse sinulle mitään?

Vierailija
5/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteellista ehkä, mutta ei mahdotonta. Pitää vain koettaa löytää samanhenkinen ihminen tai ihminen jolle seksi ei ole tärkeää. Ei muuta kuin toimeksi vaan:)!

Vierailija
6/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minä. Olen 33-vuotias ja elänyt aina yksin. Seksi ei vain kiinnosta. Kokeilin sitä kyllä 21-vuotiaana, jolloin makasin kolmen eri miehen kanssa, jokaisen kanssa vain kerran. Ei vain ole minun juttu. Haluaisin parisuhteen, mennä naimisiin ja vanheta yhdessä. En edes viitsi etsiä miestä, mistä sellaisen seksittömän elämän haluavan miehen löytäisi?

Vierailija
7/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella ottavasi takamukseen miehen mieliksi?Voisin harkita!

m25

Vierailija
8/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Varmaan vähän haastava kombinaatio tuo että kaipaat romanttista läheisyyttä mutta et seksiä..."

Niin, onhan se haastava kombo, mutta monille todellisuutta. Juuri tuo on aseksuaalisuuden määritelmä.

Ei tarkalleen ottaen. Aseksuaalisuus viittaa vain siihen, ettei ole kiinnostunut seksistä, ja aseksuaaleissa on sekä romanttisesta suhteesta kiinnostuneita ja sellaisia, jotka eivät kaipaa minkäänlaista suhdetta.

Vierailija
9/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sinun ikäinen mies, urheilullinen lihaksikas mies, joka tykkää harrastaa pidättäytymistä voimien kasvattamiseksi eli, että vien mieleni ''munkki modeen'', mutta joka kuukausi minun on pakko kerran purkautua kunnolla. Voisitko kuvitella olevasi minunlaisen miehen kanssa ap joka kerran kuukaudessa vain rakastelisi sinua koko yön/ monta tuntia, mutta vain kerran kuukaudessa, pystyisitkö antautumaan sen verran minulle?

Vierailija
10/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessa ole ilman seksiä ja/tai lastentekoa muuta järkeä kuin rahallinen. 

Ystävien kanssa ei tarvitse asua saman katon alla ja kun omat tulot riittävät asuntoon ja huvituksiin ei ainakaan minulla ole mitään motivaatiota olla aseksuaalin kanssa "suhteessa".

Vierailija
12/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menetä toivoasi, on meitä miehiäkin joita seksielämä ei kiinnosta. :)

Vierailija
13/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä menetä toivoasi, on meitä miehiäkin joita seksielämä ei kiinnosta. :)

cuck

Vierailija
14/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

forever alone toivottavasti et. Itse en ole aseksuaali by definition, mutta seksielämän ja runkkaamisen lopettamisen jälkeen olen todennut että elämä ilman seksiä on vähintään yhtä tyydyttävää ja jopa itsetutkiskelulla olen huomannut seksin/laukeamisen vaikuttavan psyykeeseeni huonolla tavalla (ylimielisyyttä, väsymystä). Nykyään kaipaan nimenomaan seksitöntä parisuhdetta. Olen siis 23 miessinkku.

Vierailija
15/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

forever alone toivottavasti et. Itse en ole aseksuaali by definition, mutta seksielämän ja runkkaamisen lopettamisen jälkeen olen todennut että elämä ilman seksiä on vähintään yhtä tyydyttävää ja jopa itsetutkiskelulla olen huomannut seksin/laukeamisen vaikuttavan psyykeeseeni huonolla tavalla (ylimielisyyttä, väsymystä). Nykyään kaipaan nimenomaan seksitöntä parisuhdetta. Olen siis 23 miessinkku.

lisäys: seksittömällä parisuhteella oikeastaan tarkoitan että en halua naista joka pettyy kun ei saa minulta seksiä ja pitää seksiä vaatimuksena onnelliseen elämään.

Vierailija
16/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen sinun ikäinen mies, urheilullinen lihaksikas mies, joka tykkää harrastaa pidättäytymistä voimien kasvattamiseksi eli, että vien mieleni ''munkki modeen'', mutta joka kuukausi minun on pakko kerran purkautua kunnolla. Voisitko kuvitella olevasi minunlaisen miehen kanssa ap joka kerran kuukaudessa vain rakastelisi sinua koko yön/ monta tuntia, mutta vain kerran kuukaudessa, pystyisitkö antautumaan sen verran minulle?

Odotan vastaustasi ap, oletko valmis alistumaan tahtooni kerran kuukaudessa, will you surrender, will you submit to my power, to my lust mmmmhh?

En. :) 

AP

Vierailija
17/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksistanne ja muutamista vinkeistäkin! :) Ehkä sitä ei ihan kokonaan toivoaan tarvitse kokonaan pois heittää tämän asian suhteen. Tuntuu vain, että kaikki on niiin keskittyneitä juuri siihen seksiin parisuhteissa ja näkee seksittömyyden aivan kamalana asiana. Mutta en taida ollakaan niin kovin yksin tämän kanssa. :) 

AP

Vierailija
18/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaappihomo voisi olla kova.

Vierailija
19/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku, ihan vaan  kämppäkaveri. Ja tuskinpa se sinua haittaisi vaikka hänellä olisi poikaystäväkin jossain jota tapailisi. Seksihän ei kuitenkaan merkitse sinulle mitään. (Näinhän se oli,vai?)

Vierailija
20/102 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on normaalimpaa kuin yleensä ajatellaankaan. Miehissäkin on vähemmän seksiä haluavia tai jopa aseseksuaaleja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä