Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aseksuaali nainen = forever alone?

Vierailija
09.08.2016 |

Olen 24v nainen enkä ole koskaan ollut kiinnostunut harrastamaan seksiä kenenkään kanssa. Seksi ei käy mielessäni lähes tulkoon lainkaan enkä näkisi kokonaan seksitöntä parisuhdetta lainkaan onnettomana. Mutta tuntuu aivan mahdottomalta löytää joku, joka ajattelisi samalla tavalla... :( Taitaa sitä jäädä tää tyttö ihan kokonaan yksin. Läheisyys kiinnostaisi ja kumppani jonka kanssa voisi tallustella yhdessä ja jakaa elämän ilot ja surut. Mutta seksi ei vaan nappaa yhtään vaan enemmänkin ajatus ahdistaa...

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin sanoo et on aika toivotonta löytää joku sellanen mies, joka tyytyis naiseen ilman et sais seksiä. tai sit pitäis vaa tottuu siihen ajatukseen, että se pettää sua. Sori vaa....

Vierailija
42/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti tulee mieleen muutamia vaihtoehtoja, joiden toteutumismahdollisuuksista en kyllä osaa sanoa mitään.

Etsi netin treffipalstoilta vastaavanlaista kumppania. Vastaan tulee kyllä todennäköisesti kaikenmaailman muita suhareita.

Etsi polyamorinen(?) mies eli mies, joka elää useammassa suhteessa ja joka voisi elää kanssasi ilman seksiä. Sopiiko tämä sinulle?

Etsi homokumppani eli mies, joka elää / pitää elää kaapissa. Tällöin sinun pitää hyväksyä, että hänellä on suhteita ulkopuolisten kanssa, mutta voisitte elää pariskuntana. Vähän sama kuin tuo polyamoria-vaihtoehto. 

Etsi mies, joka kolahtaa myös seksin saralla. 

Joo treffipalstat voisi olla yksi vaihtoehto, mutta toisaalta monet hakee sieltä just sitä seksiä. 

En kyllä usko olevani halukas polyamoriseen suhteeseen... ja veikkaan että olisi vielä vaikeampi tälläinen edes löytää kuin taas aseksuaalinen mies. 

Miksi ihmeessä homomies haluaisi elää aseksuaalin naisen kanssa? Ei mitää järkeä tässä ehdotuksessa. 

Varmasti paras vaihtoehto olisi löytää joku samanhenkinen yksilö. :) 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella ottavasi suihin kerran viikossa tai peppuun edes kyrbää? Niin mietin vain, mitä sinä naisena olet valmis tuomaan parisuhteeseen? Jos et suostu, että onkaloihisi työnnytään olisitko valmis siihen, että reidellesi laitettaisiin oliiviöljyä ja mies sitten hinkkaisi munaa sitä reittäsi vasten?

Vierailija
44/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvitella ottavasi suihin kerran viikossa tai peppuun edes kyrbää? Niin mietin vain, mitä sinä naisena olet valmis tuomaan parisuhteeseen? Jos et suostu, että onkaloihisi työnnytään olisitko valmis siihen, että reidellesi laitettaisiin oliiviöljyä ja mies sitten hinkkaisi munaa sitä reittäsi vasten?

Jos en ole kiinnostunut enkä halua seksiä, niin miksi silloin haluaisin mitään mihinkään reikään? Huh... eiköhän parisuhteisiin usein kuulu paljon muutakin kuin vain seksiä ja mun "onkaloni". En ymmärrä miksi aseksuaalisuuteni vuoksi pitäisi kyseenalaistaa se, mitä toisin parisuhteeseen. Ei kai niitä onkaloita vain parisuhteessa tuoda? 

AP

Vierailija
45/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitteet on vähän vaikeita, mutta ehkä mä olen tuollainen. (Olen mies.) Ainakin siinä mielessä, että en tunne minkäänlaista tarvetta tunkea mitään ulokettani kenenkään onkaloihin :)

Voisin ajatella olevani aseksuaalin kanssa parisuhteessa.

Saattaisin kyllä kiihottua.

Jospa olenkin masokisti? Se voisi olla ihanaa kidutusta, paljon parempaa kuin itse seksi.

Vierailija
46/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa 48:iin jos vaikuttaa epäjohdonmukaiselta. Sain ehkä vähän selkiytettyä ajatuksiani. (Nää on vaikeita asioita.)

Musta kiihottuminen itsessään on jotain upeaa, mutta sitä seuraava panemistapahtuma ähellyksineen ym. on varsinainen antikliimaksi.

Vierailija
47/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans mies eikä haittais olla aseksuaalin kans. :)))

Vierailija
48/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe. Pari kysymystä ap:lle:

Haluaisitko kumppanisi olevan nimenomaan mies, vai kävisikö nainem myös? Jos kävisi, niin sitten sulla varmaan olisi vähän helpompaa löytää kumppani. Jos se siis on totta, että aseksuaaleissa on enemmän naisua.

Sitten toinen juttu: miten määrittelet romantiikan, eli millaista läheisyyttä "sietäisit" toiselta ilman että se olisi luonteeltaan seksuaalista? Kädestä pitäminen ja halaaminen varmaan aika ok, suutelu ei varmaan enää (itse ainakin pidän sitä eroottisena). Entä ihon silittely/ sively tai lähekkäin nukkuminen? Ja haluatko joskus lapsia? Suostuisitko niitä saadaksesi seksiin, vai menisitkä kumppanisi kanssa klinikalle tai adoptoisitko? Ihan uteliaisuuttani kyselen, ei ole tarkoitus tuomita tai kyseenalaistaa. Toivottavasti löydät vielä kumppanin!

Vierailija
49/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko kumppanisi olevan nimenomaan mies, vai kävisikö nainem myös? Jos kävisi, niin sitten sulla varmaan olisi vähän helpompaa löytää kumppani. Jos se siis on totta, että aseksuaaleissa on enemmän naisua.

Sitten toinen juttu: miten määrittelet romantiikan, eli millaista läheisyyttä "sietäisit" toiselta ilman että se olisi luonteeltaan seksuaalista? Kädestä pitäminen ja halaaminen varmaan aika ok, suutelu ei varmaan enää (itse ainakin pidän sitä eroottisena). Entä ihon silittely/ sively tai lähekkäin nukkuminen? Ja haluatko joskus lapsia? Suostuisitko niitä saadaksesi seksiin, vai menisitkä kumppanisi kanssa klinikalle tai adoptoisitko? Ihan uteliaisuuttani kyselen, ei ole tarkoitus tuomita tai kyseenalaistaa. Toivottavasti löydät vielä kumppanin!

Olen enemmän kiinnostunut miehistä. :)  

Kädestä pitäminen, halaaminen ja suutelukin on okei, kuten myös silittely ja lähekkäin nukkuminen. Pidän fyysisestä läheisyydestä siihen pisteeseen saakka  kunnes siitä tulisi seksuaalista. Itsellä tosin on varmasti hyvin erilainen käsitys siitä mikä on seksuaalista kuin toisilla. En koe moniakaan asioita seksuaalisina kuten suutelua. Voisin mielelläni sivellä ja olla lähellä, mutta ilman seksiä. Ajatus siitä, että pitäisi jonkun kanssa harrastaa seksiä useita kertoja viikossa on uuvuttava ja tuntuu pakkopullalta. :/  

En ole varma haluanko koskaan lapsia. Sitäkin olen miettinyt, että miten tämä suhtautumiseni seksiin mahdollisesti vaikuttaa lapsien hankkimiseen. Mahdollisesti sitä sitten sen vuoksi voisi kokeilla, mutta niin. En osaa tarkemmin vastata... Tällä hetkellä lapsien hankkiminen tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta. 

Ei se mitään, kysymykset oli asiallisia. :) Kiitos, toivotaan että näin käy! 

AP

Vierailija
50/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Eli et ole koskaan rakastanut. Onnea kumppaneillesi.

Höpsistä, tietysti olen. Mutta miksi kiduttaisin itseäni onnettomalla rakkaudella tynkäsuhteessa?

Väännetään nyt vielä rautalangasta että menee perille: totta kai parisuhteessa on muutakin kuin seksi; sen pitää olla myös syvä ystävyyssuhde. Pelkkään seksiin perustuva suhde ei pitemmän päälle toimi. Mutta ei myöskään seksitön!

Parhaankaan ystävän kanssa ei tarvitse asua yhdessä eikä jakaa aamiaismuroja, ainakaan joka aamu.

Ei kemiaa, ei suhdetta.

Vierailija
51/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kädestä pitäminen, halaaminen ja suutelukin on okei, kuten myös silittely ja lähekkäin nukkuminen. Pidän fyysisestä läheisyydestä siihen pisteeseen saakka  kunnes siitä tulisi seksuaalista. Itsellä tosin on varmasti hyvin erilainen käsitys siitä mikä on seksuaalista kuin toisilla. En koe moniakaan asioita seksuaalisina kuten suutelua. Voisin mielelläni sivellä ja olla lähellä, mutta ilman seksiä. Ajatus siitä, että pitäisi jonkun kanssa harrastaa seksiä useita kertoja viikossa on uuvuttava ja tuntuu pakkopullalta. :/  

En ole varma haluanko koskaan lapsia. Sitäkin olen miettinyt, että miten tämä suhtautumiseni seksiin mahdollisesti vaikuttaa lapsien hankkimiseen. Mahdollisesti sitä sitten sen vuoksi voisi kokeilla, mutta niin. En osaa tarkemmin vastata... Tällä hetkellä lapsien hankkiminen tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta. 

AP

Kiva kun vastasit, ap. Jännä että et koe suutelua seksuaalisena, monelle se on sitä. :) Mutta se on totta, että eri ihmisille seksuaalisuus on eri asioita. Ja onhan se pitkälti myös ja ennenkaikkea TUNNE. Siksipä kysynkin vielä intiimin kysymyksen, oletko mielestäsi ollut koskaan kiihottunut? Tai harrastanut itsetyydytystä ja saanut orgasmin? En ihan tarkkaan tiedä mikä on aseksuaalin määritelmä, mutta olen aina kuvitellut, että siihen ei kuulu masturbaatio.

Vierailija
52/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Eli et ole koskaan rakastanut. Onnea kumppaneillesi.

Höpsistä, tietysti olen. Mutta miksi kiduttaisin itseäni onnettomalla rakkaudella tynkäsuhteessa?

Väännetään nyt vielä rautalangasta että menee perille: totta kai parisuhteessa on muutakin kuin seksi; sen pitää olla myös syvä ystävyyssuhde. Pelkkään seksiin perustuva suhde ei pitemmän päälle toimi. Mutta ei myöskään seksitön!

Parhaankaan ystävän kanssa ei tarvitse asua yhdessä eikä jakaa aamiaismuroja, ainakaan joka aamu.

Ei kemiaa, ei suhdetta.

Kyllähän parisuhde toimii seksittömänä, jos kumpikaan osapuoli ei kaipaa seksiä? 

Vierailija
53/102 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun vastasit, ap. Jännä että et koe suutelua seksuaalisena, monelle se on sitä. :) Mutta se on totta, että eri ihmisille seksuaalisuus on eri asioita. Ja onhan se pitkälti myös ja ennenkaikkea TUNNE. Siksipä kysynkin vielä intiimin kysymyksen, oletko mielestäsi ollut koskaan kiihottunut? Tai harrastanut itsetyydytystä ja saanut orgasmin? En ihan tarkkaan tiedä mikä on aseksuaalin määritelmä, mutta olen aina kuvitellut, että siihen ei kuulu masturbaatio.

Aseksuaalisuudessakin on todella laaja skaala, jotkut ihmiset kokevat seksin kokonaan kuvottavana ja toiset taas voi ns. sietää sitä. :) Mutta mä en esimerkiksi komeita miehiä nähdessäni koskaan mieti, että haluaisin harrastaa heidän kanssaan seksiä. Lähinnä olla lähellä ja ihailla. :D Enkä koskaan ns. tekemättä itse mitään vain yhtäkkiä kiihotu mistään. Tyydytän itseäni joskus, mutta harvoin. :) 

AP

Vierailija
54/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tavanomaisessa parisuhteessa nainen haluaa seksiä kerran kuussa. Kuulostaa siltä, että olet normaali nainen.

Vierailija
55/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos kuitenkin joskus tyydytät itseäsi, kertoo se siitä että sinulla on kehossasi seksuaalisia tuntemuksia. Eli et ole 100% aseksuaali. Näkisin, että sulla voisi olla vielä "toivoa": jos oikein ihastuisit ja hullaantuisit jostain miehestä, voisit hänen avullaan EHKÄ oppia pitämään myös seksistä. Tai ainakin rohkaistuisit kokeilemaan.

Vierailija
56/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavanomaisessa parisuhteessa nainen haluaa seksiä kerran kuussa. Kuulostaa siltä, että olet normaali nainen.

Mutta kun en halua seksiä lainkaan. Itsetyydytys ja seksi ovat hyvin eri asioita. :) Se, että joskus silloin tällöin masturboin ei tarkoita sitä että haluaisin harrastaa seksiä. 

AP

Vierailija
57/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rakastunut naiseen, joka on aseksuaali. Olen itsekin nainen. Hän on kyllästynyt miehiin, juuri seksikeskeisyyden vuoksi. On kyllä nuorena harrastanut seksiä ja tehnyt lapsia mutta ei enää.

Hänelle vaan suutelukin tuntuu olevan liikaa...ei pidä siitä. meillä meni jo välit poikki sen takia, että häntä alkoi ahdistaa liika läheisyys. Ollaan nyt kuitenkin uudelleen lähennytty. En vaan tiedä kuinka tässä nyt toimia. Yritän olla erittäin hienovarainen, ja en lähesty liikaa. Seksi ei ole minulle tärkeää, mutta hellittely ja läheisyys on.

Miten mun pitäis toimia että tästä voisi tulla jotain? Jos toinen ei halua edes suudella :(

Vierailija
58/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos kuitenkin joskus tyydytät itseäsi, kertoo se siitä että sinulla on kehossasi seksuaalisia tuntemuksia. Eli et ole 100% aseksuaali. Näkisin, että sulla voisi olla vielä "toivoa": jos oikein ihastuisit ja hullaantuisit jostain miehestä, voisit hänen avullaan EHKÄ oppia pitämään myös seksistä. Tai ainakin rohkaistuisit kokeilemaan.

Seksuaaliset tuntemukset on kyllä todella pienet enkä tyydyttämisestä huolimatta välttämättä halua koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Eli periaatteessa tilanne on edelleen sama parisuhteen kannalta. En voisi luvata mahdolliselle kumppanille lainkaan aktiivista seksielämää vaan ehkä juuri juuri kokeilla asiaa joskus. Mutta sekin tuntuu tällä hetkellä lähinnä ikävältä ajatukselta. :( 

Monet aseksuaalit voivat harrastaa seksiä ja monet tekeekin niin. Monet on parisuhteissa ja monet esim haluaa juuri tyydyttää itseään rentoutuakseen ja muuten. Mutta harvoin kukaan siihen haluaisi toista osapuolta mukaan. :D Koen kyllä itse olevani 100% aseksuaali, koska en tunne seksuaalista vetovoimaa muihin ihmisiin tai mitään tarvetta harrastaa seksiä. Kaipaan lähinnä muita asioita parisuhteelta kuten läheisyyttä ilman seksiä, romantiikkaa ja yhdessä oloa. 

Ap

Vierailija
59/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rakastunut naiseen, joka on aseksuaali. Olen itsekin nainen. Hän on kyllästynyt miehiin, juuri seksikeskeisyyden vuoksi. On kyllä nuorena harrastanut seksiä ja tehnyt lapsia mutta ei enää.

Hänelle vaan suutelukin tuntuu olevan liikaa...ei pidä siitä. meillä meni jo välit poikki sen takia, että häntä alkoi ahdistaa liika läheisyys. Ollaan nyt kuitenkin uudelleen lähennytty. En vaan tiedä kuinka tässä nyt toimia. Yritän olla erittäin hienovarainen, ja en lähesty liikaa. Seksi ei ole minulle tärkeää, mutta hellittely ja läheisyys on.

Miten mun pitäis toimia että tästä voisi tulla jotain? Jos toinen ei halua edes suudella :(

Olisiko sinulla ap vinkkejä miten toimia?

Olen ensimmäinen nainen johon hän ihastunut. Kyllä me halaillaan ja pidetään kädestä, kun nyt on välit taas lämmenneet. En haluaisi menettää häntä, rakastan kyllä vaikka on niin kummallista kun ei voi edes pussailla... Kai hänkin jotenkin mua rakastaa, ei vaan osaa olla parisuhteessa enää eikä antaa kenenkään koskea liikaa...

Vierailija
60/102 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme