Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

prinsessa murjottaa huoneessaan, koska prinsessa ei saanut mieleistään ruokaa

Vierailija
09.08.2016 |

miehen 12 v tytär.. tekemäni ruoka oli "hyi yääk no en syö", koetti isältään saada mäkkirahaa ja kun ei onnistunut, paineli yläkertaan murjottamaan !

ja tein siis broilerikeittoa jossa rakettispagettia, ja hernemaissipaprikaa ja kermaa. oikein hyvää, mutta kun prinsessa ei suostunut edes maistamaan! myöskään juustoiset teeleivät eivät kelvanneet..

pitäisi olla spagettia ja lihapullia. tai ranskalaisia ja nakkeja. tai kaakaota ja lämpimiä voileipiä. isänsä ei osaa kokata ja ex-vaimoa ei kiinnosta, yritän nyt tässä sitten taistella tuulimyllyjä vastaan ja korjata tilannetta! :/

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tohon sun tekemään sotkuun verrattuna spagetti, itsetehdyt lihapullat ja hyvä kastike on huonompia?!?

Vierailija
82/84 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä perusruualta :) Ainakin terveellisempää kuin mäkki tai nakit ja ranskalaiset. Meidän miehen tytöllä sama ongelma ja samanlaiset vanhemmat. Suosittelen luovuttamaan ja tekemään tytölle sitä rasvaista paskaa mitä toivoo. Pääsette kaikki helpommalla. Omia vanhempia voi sitten syyttää tulevasta diabeteksesta ja ylipainosta.

Spagettia, hemapaa ja kanaa lillumassa jossain kermaliemessä... Mistä kohdasta tuo on terveellisempi mitä se mäkin ruoka tai nakit ja ranskalaiset olisi?

Kerrotko mitä epäterveellistä on broilerissa, herneissä, maississa, paprikassa ja spagetissa? Eiku joo, taidat olla joku karppaaja tai muu erikoisruokavalioonsa hurahtanut joka on sitä mieltä että ainoastaa gluteeniton, maidoton, hiilihydraatiton ruoka höystettynä gojimarjoilla sekä siitepölyllä ja kookosrasvalla on terveellistä.

Missä kohdassa olen väittänyt broilerin, herneiden, maissin, paprikan tai spagetin olevan epäterveellistä?

Kerrotko mitä epäterveellistä on sämpylässä, jauhelihapihvissä, suolakurkussa, salaatissa ja perunassa mitä se mäkkärin ateria sisältäisi? Tai lihassa mitä ne nakit sisältäisivät? Tekstisi loppuosasta senverran, että opettele keskustelemaan äläkä rakentele omia olkiukkojasi joiden kimppuun voit hyökätä argumenttiesi loputtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tollasta ukkoa ja sen lellittyä kakaraa hetkeäkään. Miksi ap edes olet tuollasen miehen kanssa? Ei vissiin itsekään arvosta sun panostusta ruonlaittoon?

Lähtee ostamaan kaupasta oikein makkaraa ja ranskiksia kun penska niin haluaa... Mun mielestä tuo on törkeää sua kohtaan. Kaikestahan ruoasta ei tartte tykätä, mutta sanoit ettei lapsi edes maistanutkaan sun laittamaasi ruokaa.

Syökö miehesi sun laittamaa ruokaa edes, vai onko sekin inisevä ja kiukutteleva kuten muksunsakin?

Tee tästä lähtien itelle ruoat, ihan mistä ite tykkäät ja ukkos ostakoot vaan niitä ranskiksia pikku kullannupulleen. Eihän se sun ongelmas ole. Ei mun mielestä ole mitään helvetin järkeä siinä, että joku lapsi määrää mitä ruokaa syödään. Välillä voi tehdä lapsen haluamaa ruokaa, mutta ei lapsi saa määrätä kokoaikaa ruoasta.

Harmi, kun tuollainen vätys miehenä, joka antaa muksunsakin pompotella itseään miten sattuu. Huoh. Lähtisin lätkiin tuollasesta suhteesta.

Vierailija
84/84 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en enää jaksa.  kohta 2v olen seurannut tytön nyrpistelyä ja valitusta , lihapullatkin tein väärin, kun niissä oli juustoa! ja perunamuusin" pilasin "pistämällä puolet bataattia..

loppuviikosta  teen suunnitelmien  mukaan kukkakaaligratiinia ja ruissämpylöitä, mies tilata itselleen ja tytölle vaikka kebabit.  ruokkikoot tästä lähtien tyttärensä ihan itse, minä en enää siihen asiaan puutu!

juokoot limsaa ruuan kanssa ja syökööt ranskalaisia niin, että napa paukkuu.  minä pesen käteni asiasta..

Ap

Kuulostaa siltä että kikkailet hieman liikaa noiden ruokien kanssa. Bataattia ei kannata laittaa perunamuusiin, sillä perunamuusi on hyvää sellaisenaan. Ja vähän kiinnostaisi, että mitähän juustoa olet niihin lihapulliin laittanut. Et kai vaan jotain Oltermannia raastanut sinne taikinan sekaan?

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kuulostaa vähän oudolta bataatti perunan joukossa, samoin juusto lihapullissa. Ja sen kukkakaaligratiinin jättäisin sellaiseen viikonloppuun, kun tyttö ei ole kylässä. Kenelle teini-ikäiselle maistuu kaali, uh? Ehkä korkeintaan raakana salaattina, mutta KUKKAkaali? Syökö omat lapsesi mielellään noita ruokiasi? Täällä joku sanoikin hyvin että "kikkailet" noidet reseptien kanssa. Mikset tee ruokaa ihan perusreseptien mukaan, monta kertaa sellainen uppoaa tuon ikäisiin parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi