Tajuavatko pilvenpolttajat itse kuinka noloja ovat? :D
Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.
Kommentit (376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et myönnä suoraan, että tavoitteenasi on kaikkien huumeiden dekriminalisointi? Miksi lässytät kannabiksesta?
Ainoa intressini on se, että nykyistä lainsäädäntöä aletaan noudattamaan poliisin ja oikeuslaitoksen taholta. Sellaisena, jona eduskunta tarkoitti sitä noudatettavan, kun se lain aikoinaan sääti.
Joopajoo. Aloitit heti valehtelemalla niin turha jatkaa keskustelua enempää. Älkää viitsikö enää perustaa näitä kannabisketjuja, kun todelliset päämäärät ovat aivan muualla, niin kuin muut ovat rehellisesti aikaisemmissa ketjuissa myöntäneet.
Miksi olisin laillistamassa kaikki "huumeet"? Minulle riittää ihan hyvin se, että nykyistä lainsäädäntöä aletaan noudattamaan. Se mahdollistaa sen, että kannabiksen käytöstä ja omaan käyttöön kasvatuksesta ei tarvitse syyttää, eikä rangaista.
Kuka hullu _ei_ olis Portugalin mallin kannalla?
https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_policy_of_Portugal
En ymmärrä.
Mielestäni coloradon malli on parempi.
Ei kannata käyttää ja sekoittaa päätänsä millään aineilla, eikä muullakaan.
Hukka saattaa periä ennenpitkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabistyypit nostavat ketjua kirjoittamalla toisilleen kehuja kannabiksesta. Noloa. Tällainen ketjun tekohengitys hävettää teidän puolesta ihan helvetisti.
Oliko itse aiheesta mitään sanottavaa?
Painu vittuun uuvatti. Kaikki on sanottu näissä ketjuissa jo monta kertaa, mutta se jankutus ei vaan lopu, se ei lopu millään. Sitten menee kuukausi ja sama alkaa alusta samojen kommenttien kanssa. Onko teillä perse pään paikalla?
Kyllä se "jankutus" siitä loppuu, kunhan nykyistä lainsäädäntöä aletaan noudattamaan. Sen jälkeen saat jatkaa jankutustasi yksinäsi, jos siis asia vielä sen jälkeen kiinnostaa.
Sä kuvittelet että vauvapalstalla voi vaikuttaa lainsäädännön noudattamiseen? Oot tainnut poltella aivan liikaa, paskalle haiseva narkki.
Hyvä että edes jossain sentään keskustellaan asiasta. Yhtäkään hyvää syytä kannabiksen kieltolaille ei ole. Se on päihteenä niin vähähaittainen että sen voi laillistaa. Tiesitkö että oikeat narkit saa subutexsia ihan laillisesti korvaushoitona? Ajattele noin 20 000 suomalaista narkkaa laillisesti kovaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten kannabiksella saa pään sekaisin? Olen satunnaisesti käyttänyt vuodesta 1989 enkä ole saanut päätäni sekaisin. Tässä ketjussa on jo mainittu irvin feldman joka on tiettävästi mailman eniten kannabista käyttänyt ja ei sekään ole saanut päätään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Liika on liikaa ja väärässä paikassa oleva myeliini on väärässä paikassa.
Mitä helvettiä sinä oikein selität? Keksitkö noita juttuja sitä mukaan kun niitä kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukka saattaa periä ennenpitkää.Kerro miten kannabiksella saa pään sekaisin? Olen satunnaisesti käyttänyt vuodesta 1989 enkä ole saanut päätäni sekaisin. Tässä ketjussa on jo mainittu irvin feldman joka on tiettävästi mailman eniten kannabista käyttänyt ja ei sekään ole saanut päätään sekaisin.
Kannabis on selkeästi vähähaittaisempaa mitä enemmän sitä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukka saattaa periä ennenpitkää.Kerro miten kannabiksella saa pään sekaisin? Olen satunnaisesti käyttänyt vuodesta 1989 enkä ole saanut päätäni sekaisin. Tässä ketjussa on jo mainittu irvin feldman joka on tiettävästi mailman eniten kannabista käyttänyt ja ei sekään ole saanut päätään sekaisin.
Kannabis on selkeästi vähähaittaisempaa mitä enemmän sitä käytetään.
Kerro tuo sheriffeille jotka vie ihmisiltä niiden kasvit.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainoastaan naurattaa ja vähän jotenkin etoo koko kyseinen porukka. Jumitetaan omissa idioottifilosofioissaan niin vapaina sieluina ettäh. Täytyy olla tosi hyvä päivä, että jaksaa kuunnella yhdenkään ajatuksen noilta hitailta vajakeilta. Pahimmillaan sitten menevät psykoosiin jos siihen on taipumusta, mutta kun onneksi se kannabis on ihan tupakkaakin vaarattomampi aine ja onpas ihan uskomatonta kuin ei oo laillista! Voi hippiyökötysraukat, NOLOA.
Olipa kyllä melkoisen stereotyyppistä lässytystä. Hipitkin jäivät 60-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä oikein selität? Keksitkö noita juttuja sitä mukaan kun niitä kirjoitat?
Kannabista vastustaville mikä tahansa kelpaa syyksi. Vaikka kuvitteelliset itse keksityt haitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä oli juttua, kuinka muusikoiden aivojen tilavuus kasvaa ja myös aivokurkiainen kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabista vastustaville mikä tahansa kelpaa syyksi. Vaikka kuvitteelliset itse keksityt haitat.
Yleisesti ottaen monet kannabiksen vastustajista ovat kovia valehtelemaan. Kannabisjesuiittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen monet kannabiksen vastustajista ovat kovia valehtelemaan. Kannabisjesuiittoja.
Niinhän ne on ja pahimmat mainostaa valistajiana.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin meinaat? Olen aivan eri mieltä. Kannabiksen ansiosta olen saanut paljon nautintoa. Osan pelkästään vaikutuksesta ja lisää sen alaisena harrastetusta seksistä. Paukuissa tuntoherkkyys kasvaa ja orgasmit on voimakkaampia kuin selvinpäin.
Kanabis aiheuttaa äärimmäisen vakaan psykoosin. Suomessa viimeisin kannabispsykoosissa tehty surmatyö reefer madness tyylisesti tapahtui viimevuonna syksyllä tuusulassa jossa skitsofreenikko tappoi summassa vastaantulijan kannabiksen vaikutuksen alaisena ilmeisesti eikä edes muista mitään tapahtumasta.
Tässä nähdään kanabisen vaarat.
Yhdysvalloissa nolot lapsetkin joutuvat polttamaan kannabista epilepsian hoidossa menestyksellä.
http://lohari.net/tieto-kannabiksesta-epilepsiahoitona-haudattiin-1940-…
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvalloissa nolot lapsetkin joutuvat polttamaan kannabista epilepsian hoidossa menestyksellä.
MS-tautiinkin kannabis on paras lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MS-tautiinkin kannabis on paras lääke.
Eikös ne foorumisoftan koodaajat vieläkään ole korjanneet tuota linkki-bugia?
Vierailija kirjoitti:
Kanabis aiheuttaa äärimmäisen vakaan psykoosin. Suomessa viimeisin kannabispsykoosissa tehty surmatyö reefer madness tyylisesti tapahtui viimevuonna syksyllä tuusulassa jossa skitsofreenikko tappoi summassa vastaantulijan kannabiksen vaikutuksen alaisena ilmeisesti eikä edes muista mitään tapahtumasta.
Tässä nähdään kanabisen vaarat.
Kun syyksi mainitaan skitsofrenia niin sinä yrität selittää kannabiksen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka noloa antaa lapselle toimivaa lääkettä.
Minulle riittää ihan hyvin se, että nykyistä lainsäädäntöä aletaan noudattamaan. Se mahdollistaa sen, että kannabiksen käytöstä ja omaan käyttöön kasvatuksesta ei tarvitse syyttää, eikä rangaista. Voit kuitenkin ihan vapaasti laillistaa kaikkikin "huumeet", jos koet sen itse jollain tavalla tarpeelliseksi, ja uskot, että se on toimiva keino.