Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa nutraus :)

Vierailija
08.08.2016 |

Aattelin kerrankin vähän huijata painonpudotuksessa, ja vedän ensin kolmen-neljän viikon nutridieetin, ja jatkan siitä normaalia syömistä ja liikuntaa :) kellään kokemuksia, tuntuuko kova nälkä, kuinka kauan? meneekö maha sekaisin? eikös sitä kuitenkin esim voi juoda pari kuppia kahvia päivässä, muuta ylimääräistä en kaipaa tuohon kolmeen viikkoon :)

entä kannattaako pikkuhiljaa siirtyä tavalliseen ruokaan, vai kuuri loppuun ja seuravaana aamuna vaan siirtyä vähäkaloriseen ruokaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraus = PERSEESTÄ!!!

Vierailija
2/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se nutraus ollakin perseestä siinä mielessä, että jos pelkästään yhden kuukauden nutraa ja palaa sitten tavallisiin, ehkä huonoihinkin elämäntapoihin, niin kilot tulee vauhdilla takaisin. itsellä tässä onkin tarkoitus päästä eroon ensin näistä järkyttävistä läskeistä, että sais kipinää ja yksinkertaisesti jaksaisi sitten paremmin liikkua ja pudotella sitten loput ylimääräiset kilot hiljakseen. tokikaan se liikunta ei sinänsä laihduta, mutta motivaatiota antaa ja hyvää mieltä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska yhteensattuma, minäkin nimittäin ajattelin huomenna aloittaa :)

t. toinen "äkkilähtö-starttia" kaipaava

Vierailija
4/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo nutraus oikeestaan on? Siis syödään jotain kauheen makuisia pussikeittoja ja patukoita?

Vierailija
5/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo syödään, toivottavasti ne nyt ei sitten ole niin kauhean pahanmakuisia :D

ap

Vierailija
6/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo nutraus oikeestaan on? Siis syödään jotain kauheen makuisia pussikeittoja ja patukoita?

Pussikeittoja, pirtelöitä ja patukoita  (ainesosaluettelo kilometrin pituinen) vedetään viis kertaa päivässä. Ja saadaan elimistö niin sekaisin, että sen korjaamiseen menee aikaa :)

Vierailija
7/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla kieltämättä onkin vähä sellanen ajatus, että ihan sama meneekö elimistö sekaisin, kunhan ei mene siis lopullisesti, pääasia että laihtuu!!

ap

Vierailija
8/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitäisiköhän munkin kokeilla nutrausta. Lopetin tupakoinnin 8 kk sitten ja se näkyy 😞

Vierailija
9/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oman kokemukseni mukaan suklaapirtelö on paras vaihtoehto. Kanakeitot ym ovat aivan kamalia

-toinen aloittaja

Vierailija
10/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta kai sitä pitää jotain ns lämmintäki ruokaa olla, jos sitä voi ees ruoaksi sanoa :D ajattelin just noita kylmiä pirtelöitä aamu ja iltapalaksi ja sit kaksi lämmintä keittoa päivässä. johonkin väliin välipala, varmaan sekin sitten joku pirtelö

ap

Vierailija
11/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuu varmasti mut hormonitoiminnan palauttaminen tasapainoon on sitten eri juttu.

Vierailija
12/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitan huomenna, kasviskeitto näköjään myös löytyy. Kesän alussa lähti 7 kiloa eikä oo takas tullut vaikka olen syönyt välillä muutakin, herkutellutkin. Hyvä startti se on.

Vierailija
13/13 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ekat muutama päivä voivat olla tosi huonoa oloa ennen kuin kroppa menee kunnolla ketoosiin.

Mutta ne kun kestää läpi, niin painoa lähtee nopeasti ja varmasti. Kuurin jälkeen tarvitset melkoisesti itsekuria, meinaan sitten kun ketoosi alkaa purkautua kun alat syömään, nälkä on huutava. Silti täytyisi syödä järkevästi tai muuten tulee kilot ennätysvauhtia takaisin. Se huutava, hullu nälkä kesti itselläni pari viikkoa, sitten normalisoitui.

Kuitenkin sanon omasta kokemuksesta että on mahdollista onnistua. Itse nutrasin 8 viikkoa jossa pudotin 15 kg. Pari kiloa tuli takaisin kuurin jälkeen mutta myöhemmin olen saanut ne pois tavallisella keventämisellä.  Mitenkään ei ole mennyt elimistö sekaisin, ei mitään sivuvaikutuksia muita kuin tuo parin viikon kova nälkä kuurin jälkeen. 

Minä muuten söin koko ajan pelkkää suklaapirtelöä, kun ne kaikki muut maut ja varsinkin keitot etoi liikaa. Suklaapirtelökään ei hyvää ole, mutta sen saa äkkiä nieltyä alas joten ei maulla niin väliä. Minä en syönyt edes sallittuja kasviksia, koska pureskelu aiheutti syömishimoa. Kevytcolaa ja mustaa kahvia meni paljon ja sokeritonta energiajuomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi