Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajat! Koska teidän työt alkavat, kun koulut alkaa torstaina?

Vierailija
08.08.2016 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanu varmaan jo viime viikolla.

Vierailija
2/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi mulla palaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkaneet jo, istun tässä just suunnittelemassa, mutta koska jäin jumiin, tulin taukoa av:lle pitämään.

Tosin etänä olen tehnyt nämä pari päivää, viime viikolla olin pari päivää koulutuksessa. Vasta suunnittelupäivänä menen tänä vuonna koululle, koska sinne ei poikkeuksellisesti toivota meitä aiemmin (remontin jälkeinen siivous vielä tekemättä/kesken). Tulee sitten pidempiä päiviä alkuun, kun pitää kaikki roudata, mutta ei voi mitään.

Vierailija
4/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten uhrasin puolipäivää suunnitelulle, mutta tänään oli eka päivä.

Vierailija
5/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin läpi kesän aikana tulleet sähköpostit ja aloitin kurssien valmistelun. Huominen ja ylihuominen ovat pakollisia lukuvuoden suunnittelupäiviä. Jonkin verran on nyt kesällä tullut myös lueskeltua uusia oppikirjoja ja tutustuttua netissä oleviin materiaaleihin. Nyt kun voimaan astuu uusi opetussuunnitelma ja sen myötä oppikirjat vaihtuvat, on opetuksen suunnittelutyötä tavallista enemmän.

Vierailija
6/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut oppilaskuntatoiminnan uudistamista päässäni jo pari viikkoa. Sen lisäksi olen tutustunut uusiin lukion kirjoihin ja muokkaillut materiaaleja uuteen uskoon. Koululle menen vasta keskiviikkona.

Vierailija
7/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään töitä voi tehdä onneksi kotonakin. 15 vuotta sitten kun aloitin työt, niin sinne koululle piti mennä tekemään materiaalit ja suunnittelemaan tunnit mutta nyt netin kautta saa tehtyä oikeastaan kaiken. Olen aina silloin tällöin tehnyt jotain pientä suunnittelua, eilen tein ensimmäisen pidemmän rupeaman, tänään menin koululle kantamaan tarvikkeet luokkaan ja laittamaan ne laatikoista kaappeihin ja huomenna vien uusia kirjoja luokkaan ja teen perjantain tunnit. Keskiviikkona on suunnittelupäivä, joka on ns. se pakollinen päivä.

Vierailija
8/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä koulut torstaina ala vaan tiistaina 16.8. Ihan on kuntakohtaista toi koulujen alkaminenkin.

Vierailija
9/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla aloitin suunnittelun ja tänään olin 9-15 koululla. Yhteinen suunnittelupäivä on keskiviikkona.

Vierailija
10/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa koulut jo 10. päivä. Mies meni aamulla yhdeksään koululle, tuli kotiin puoli viiden aikaan ja on siitä asti tehnyt töitä vielä koneella. Huomenna on vielä toinen suunnittelupäivä.

Vierailija
11/11 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veso on keskiviikkona, oppilaat tulevat torstaina. Lukkarin sain viikko sitten, viime maanantai ja tiistai kuluivat ensimmäisen jakson tuntisuunnitelmaa tehden. Viime keskiviikkona ja torstaina olin koululla järjestelemässä luokkaa. Perjantaina oli tiedotustilaisuus lomautuksia koskien. Tänään piti mennä koululle seisomaan kopiokoneen äärelle alkuviikkojen monisteita ottamaan mutta on niin kaamea flunssa päällä, että jäin kotiin makaamaan. Ehkä sitten vesopäivänä jollain kahvitauolla ehtii. Huomenna ajattelin mennä kantamaan kirjapinoja varastosta luokkaan, jos kunto sallii.